صفحه اینستاگرام پارساکد

نمایش دسته بندی مطالب

لیست مطالب صفحه اصلی

دانلود پروژه آشنایی با مرمت و ابنیه – پروژه مرمت مسجد آقامیر ( تهران ) 168 اسلاید

مسجد آقامیر :
تهران – ناصر خسرو – خیابان ناظم اطباء – کوچه حشمتی
یک مسجد محلی متعلق به دوره ی قاجاریه است که ویژگی های این دوره را نیز دارا می باشد، تاریخ ساخت آن براساس وقف نامه یافت شده از مسجد بین سال های 1280 تا 1287 قمری می باشد که در تاریخ 1287 این مسجد وقف گردیده است.

دانلود پروژه آشنایی با مرمت و ابنیه - پروژه مرمت مسجد آقامیر ( تهران ) 168 اسلاید,پروژه کامل مرمت مسجد آقامیر تهران,پروژه آماده مرمت مسجد آقامیر,دانلود پروژه مرمت مسجد آقامیر,دانلود پروژه های مرمت,دانلود پروژه کامل مرمت,دانلود رایگان پروژه مرمت,نقشه مسجد آقامیر,تصویر مسجد آقامیر,پلان مسجد آقامیر,بررسی مسجد آقامیر,طرح مرمت و احیای مسجد آقامیر تهران,پروژه مرمت ابنیه,دانلود پروژه مرمت,

شناخت وضع موجود مسجد آقامیر
مسجد هم اکنون دارای سردر نمی باشد که احتمالا در بازسازی های قبلی مسجد ، سر در قبلی را تغییر داده اند. و همچنین این مسجد یک طبقه بوده و بعدها یک اتاقک بر روی بام آن اضافه گردیده است .که کاربری آبدارخانه ی مسجد را در زمانی که مسجد مورد استفاده بوده داشته است.
ورودی مسجد که آن هم ، از الحاقات سال های بعد به مسجد است دارای فرم خاصی نمی باشد ،دارای فرم چهارگوش است که ورودی پلکان بام مسجد نیز در این قسمت قرار دارد .

برای توضیحات بیشتر و دریافت فایل به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

بخشی از مطالب:

سقف مسجد به صورت طاق و تویزه اجرا شده ودارای سه نورگیر از سقف می باشد. از کانه پوش برای مسطح کردن بام استفاده شده است.
پایه ها کاملا با آجر اجرا شده و با کلاف چوبی بهم دوخته شده اند.
این مسجد دارای یک محراب آجری با تزئینات کاشی معقلی می باشد که اینها کاشی هايی هستند که با طرح و نقش های مختلف با اشکال چند ضلعی های هندسی کنار يکديگر قرار می گيرند و تشکيل نقش کلی را می دهند. هنرگره کاشی از حرکت شکل های مربع و مستطيل و لوزی وغيره به وجود می آيد.

کف شبستان مسجد ، آجر فرش می باشد که برروی آن یک پوشش چوبی در سال های بعدی الحاق شده است.
دیوارهای آجری داخلی بنا با لایه هایی از گچ و رنگ ودیوارهای آجری بیرونی با لایه ای از سیمان تا ارتفاع 2 متر پوشیده شده اند.
پلاستر سیمان و موزاییک که بصورت ازاره تا ارتفاع 2 متر دیواره های مسجد را در برگرفته است بعنوان لایه ای عایق در بنا تعبیه شده که البته اثر سوء با خود به همراه داشته ، از این جهت که ازاره ی الحاقی باعث حبس نم و رطوبت در داخل جداره ی دیوار شده و اثرات رطوبت را بر بنا تشدید کرده است.

هم اکنون بنا بدلیل تخریب زیاد و متروکه شدن دارای وضعیت نامناسبی می باشد، قسمت زیادی از بام ، طاق و ستون ها براثر رطوبت و نشست بنا و همچنین اجرای نامناسب اولیه آن دچار تخریب شدید گردیده و آوار ناشی از ریزش طاق ها باعث نشست قسمتی از پی بنا شده است.
همچنین رطوبت باعث پوکی و شوره زدن آجرهای بکار رفته در دیواره ها ، ستون ها وطاق ها شده است.
از الحاقات بعدی اضافه شده به بنا ازاره های موزائیکی است که خود باعث تشدید تخریب رطوبتی بنا شده است.
متصل به دیواره ی شرقی مسجد بنای دیگری قرار دارد که جزو وقفیات مسجد می باشد و مکان زندگی امام جماعت و خادم مسجد بوده است. که هم اکنون اغلب قسمت های آن تخریب شده و بدلیل متروکه بودن به مکانی برای جمع شدن معتادین و اشرار و مکانی برای انباشت زباله تبدیل شده بود. این بنا دارای یک حیاط و چندین اتاق در وجهین آن می باشد که مصالح عمده ی آن آجر و چوب است. براساس شواهد از این بنا به داخل مسجد یک ورودی مستقیم وجود داشته که هم اکنون با آجر بسته شده است.

و……

 

بعضی از اسلایدها:

پروژه کامل مرمت مسجد آقامیر تهران,پروژه آماده مرمت مسجد آقامیر,دانلود پروژه مرمت مسجد آقامیر,دانلود پروژه های مرمت,دانلود پروژه کامل مرمت,دانلود رایگان پروژه مرمت,نقشه مسجد آقامیر,تصویر مسجد آقامیر,پلان مسجد آقامیر,بررسی مسجد آقامیر,طرح مرمت و احیای مسجد آقامیر تهران,پروژه مرمت ابنیه,دانلود پروژه مرمت,دانلود پروژه مرمت مسجد آقامیر,دانلود پروژه های مرمت,دانلود پروژه کامل مرمت,دانلود رایگان پروژه مرمت,نقشه مسجد آقامیر,تصویر مسجد آقامیر,پلان مسجد آقامیر,بررسی مسجد آقامیر,طرح مرمت و احیای مسجد آقامیر تهران,پروژه مرمت ابنیه,دانلود پروژه مرمت,دانلود پروژه کامل مرمت,دانلود رایگان پروژه مرمت,نقشه مسجد آقامیر,تصویر مسجد آقامیر,پلان مسجد آقامیر,بررسی مسجد آقامیر,طرح مرمت و احیای مسجد آقامیر تهران,پروژه مرمت ابنیه,دانلود پروژه مرمت,

نقشه مسجد آقامیر,تصویر مسجد آقامیر,پلان مسجد آقامیر,بررسی مسجد آقامیر,طرح مرمت و احیای مسجد آقامیر تهران,پروژه مرمت ابنیه,دانلود پروژه مرمت,بررسی مسجد آقامیر,طرح مرمت و احیای مسجد آقامیر تهران,پروژه مرمت ابنیه,دانلود پروژه مرمت,پروژه مرمت ابنیه,دانلود پروژه مرمت,

دانلود طرح مرمت ابنیه - طرح مرمتآسیب شناسی مرمت - معانی مرمتتعریف مرمت - انواع مرمت - پروژه مرمت

تصویر قبل از مرمت - تصویر بعد از مرمت2-23-2015 6-14-23 PM
2-23-2015 6-14-45 PM2-23-2015 6-15-05 PM2-23-2015 6-15-24 PM

2-23-2015 6-15-40 PM

 

خرید آنلاین:

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. راهنمای خرید و دانلود فایل
  • فرمت فایل : 168 اسلاید پاورپوینت – pptx
  • حجم فایل : 29 مگابایت
  • برای دریافت پروژه های بیشتر برای درس مرت اینجا را کلیک نمایید.

نظر و دیدگاه خود را بفرستید



مریم رضایی گفت:

سلام خسته نباشید اگه میشه لطف کنید بگین هزینه این پاورپوینت چقدره ممنون میشم و اینکه کامله یانه باتشکر

پاسخ به : مریم رضایی
:

Firefox 37.0 Windows 7

سلام خسته نباشید اگه میشه لطف کنید بگین هزینه این پاورپوینت چقدره ممنون میشم و اینکه کامله یانه باتشکر

با سلام
این پروژه در حال حاضر ارائه نمی شود.
لطفا با ایمیل سایت در ارتباط باشید:
admin@parsacad.com

فول پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019




اولین و قوی ترین پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019 و ویری نکست + آرشیو متریال و مبلمان و صحنه های آماده رندر حرفه ای در فلش مموری (برای اسکچاپ 2016 تا 2019) / آموزش ها از صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته شامل تمامی مباحث از مدلسازی تا رندرگیری

قیمت: 1.500.000 تومان