صفحه اینستاگرام پارساکد

نمایش دسته بندی مطالب

لیست مطالب صفحه اصلی

مطالعات طراحی دانشکده معماری 105 صفحه + نقشه ها + رندرها + 32 اسلاید – شماره دوم

مطالعات طراحی دانشکده معماری 105 صفحه + نقشه ها + رندرها + 32 اسلاید – شماره دوم

مقدمه :
از آغاز هیچ نبود، کلمه بود وآن کلمه خدابود.
“انجیل”

معماری به عنوان یكی از عناصر شاخصه فرهنگ هر كشوری محسوب می‌شود. به بیان دیگر تبلور كالبدی جهان‌بینی، سیاست، اقتصاد، مذهب، هنر و تاریخ در سیمای شهر توسط معماری صورت می‌پذیرد. كالبد شهر آمیخته از عناصری است كه پیكره آن را تشكیل می‌دهند و این عناصر با توجه به ویژگی‌های اقلیمی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در هم تنیده می‌شوند و سیمای شهر را باعث می‌شوند. معماری همچون علوم دیگر دارای پایه و اساس علمی می‌باشد كه بسته به شرایط سرزمین‌های مختلف اشكال مختلفی را به خود گرفته است
لزوم وجود فضاهای آموزشی درجوامع ازاساسی ترین نیازهای انسانهاست. وجود یک فضایی برای تربیت معماران، که خودواجد شخصیت معماری باشد، دردانشگاه ها الزامی است وباتوجه به اینکه آموزش معماری نه تنها ازراه دیدن بلکه شنیدن وتبادل اندیشه ها می باشد ونیاز به فضاهایی باز برای برقراری مراوده های اجتماعی دارد که برای رشدافکار افراد امری سخت لازم است وکمبود چنین فضایی دردانشکده های امروز به وضوح احساس می شود ونیاز دانشجویان به چنین فضایی روزبه روز بیشترمی شود.

مطالعات دانشکده معماری,رساله دانشکده معماری,پایان نامه دانشکده معماری,طرح نهائی دانشکده معماری,برنامه فیزیکی دانشکده معماری,مطالعات تطبیقی دانشکده معماری,ظوابط و استانداردهای طراحی دانشکده معماری,طراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماری,پایان نامه دانشکده معماری,مطالعات کامل دانشکده معماری,رساله کامل دانشکده معماری,دانلود مطالعات کامل دانشکده معماری,دانلود رساله کامل دانشکده معماری,پایان نامه معماری دانشکده معماری,پروپوزال دانشکده معماری

خودفضای دانشکده معماری نیز باید دارای مفاهیم عمیق معماری باشد تاراهگشایی باشد برای تربیت معماران بزرگ برای فردای ایران. چنین فضایی دانشجویان رابرای دیدن، شنیدن ولمس کردن ابعاد وجودی معماری، آماده کرده واین خوددرسی است برای دانشجویان.
جوانان بایدآزاد اندیشیدن وبه پرواز درآوردن اندیشه های خودرا درجایی تمرین کنند وبه اجرادرآورند واین جا مکانی نیست جزء فضاهای آموزشی.
آموزش معماری درایران درابتدا به صورت سینه به سینه وانتقال ازاستاد به شاگرد بود که شاگرد بعداز سالیان درازی به مفاهیم ورازورمزهای معماری پی می برد که براین مبنا به معماران رازیگر گفته می شد. بنیان آموزش آکادمیک معماري به صورت امروزی باتأسیس دانشکده هنرهای زیبای تهران بدست آندره گدار فرانسوی برمبنای نظام آموزشی مدرسه بوزار پاریس بود. این مدرسه دارای نظام آتلیه ای بود که هراستاد آتلیه خودرا داشت. دانشجویان سال بالایی باسال پایینی ها یکجابودند وسال پایینی ها ازتجربیات سال بالایی ها استفاده میکردند که روندی بسیارخوب درآموزش معماری بود.

برای توضیحات بیشتر و خرید آنلاین به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

– 1 شناخت كلي استان
شيراز مركز استان فارس و پايتخت فرهنگي ايران است.

نقشه ايران و استانها

4- 1 استان فارس
استان فارس یکی از استانهای جنوبی کشور میباشد. این استان از شمال به استان اصفهان و از شرق به استان یزد و از جنوب به استان هرمزگان و از غرب به استان کهگیلویه و بوشهر محدود می شود. وسعت استان فارس حدود 133هزارکیلومتر مربع است و تقریبا 8/1 درصد مساحت کشور را تشکیل می دهد. مرکز این استان شهر شیراز است. آب و هوای فارس در شمال سردسیر و در نواحی مرکزی زمستانها معتدل و بارانی و تابستانهی گرم و خشک و در جنوب و جنوب شرقی زمستانها معتدل و بارانی و تابستانها بسیار گرم میباشد. زبان اکثریت مردم فارسی است اما عشایر ترک زبان (ایل قشقایی) به ترکی و عشایر عرب زبان (ایل عرب) به عربی صحبت می کنند. یکی از مناطق مهم عشایری ایران ” استان فارس میباشد و بزرگترین ایل ایران (ایل قشقایی) با شش طایفه در فارس به کوچ روی ادامه می دهند. علاوه بر ایل قشقایی ایل خمسه و ایل محسنی وهمچنین طوایف کوچکتری به زندگی عشایری خود در فارس ادامه می دهند. بر اساس آخرین تقسیمات کشوری استان فارس به 16 شهرستان 48 شهر 60 بخش و 185 دهستان تقسیم شده است منطقه فارس یکی از قدیمیترین مراکز تمدن ایران است. فارس در کتیبه‌های هخامنشی به صورت پارسه و در نوشته‌های یونانی پرمیس آمده و معرب آن فارس است.

 

جغرافياي فارس
خاك فارس بخش بزرگي از جنوب فلات ايران را در بر مي‌گيرد. بلند ترين كوه‌هاي آن دنباله‌هاي رشته جبال زاگرس هستند در غرب و شمال غربي، كه بر فگيرترين بخش فارس را تشكيل مي‌دهند و تأمين كنندة اصلي آب‌هاي شيرين منطقه هستند از دامنة اين كوه‌ها رودها و نهرها باشيب ملايمي‌به سوي شرق جاري مي‌شوند تا بازماندة آب آن‌ها به يكي از درياچه‌هاي شور يا شيرين منطقه بريزد،و يا سرانجام به آب‌هاي خليج فارس بپيوندد.دشت‌هاي رسوبي فارس كه جا به جا توسط تيغه‌هاي كوه از هم جدا مي‌شوند دنبالة فلات مركزي ايران هستند با ارتفاع متوسط1000تا2000متر از سطح دريا، كه همراه با كوه‌ها به سوي جنوب تا نزديكي‌هاي خليج فارس ادامه مي‌يابند و بعد ناگهان با شيبي تند به دشت‌هاي ساحلي مي‌رسند.
چهرة طبعيت در بيشتر خطة فارس همان چهرة آشناي مناطق نيمه كويري ايران است: كوه‌هاي لخت يا نيمه لخت در چهار سوي افق و تپه‌هاي زرد و دشت‌هاي پوشيده از بوته‌هاي خار و خلنگ در چشم انداز نزديك‌تر. و زمين خشك آفتاب سوخته در زير پا آسمان پاك و آبي است ؛ آفتاب تند و سوزان است و هر جنبنده‌اي كه به حركت درآيد ابري از غبار را به دنبال خود به هوا مي‌فرستد. هرجا آب روان يا بركه‌اي باشد سبزه و درخت هم هست و مسافر خسته را به پياده شدن از مركب و استراحت دعوت مي‌كند.
خاك فارس در روزگار باستان،و تا همين اواخر، بخش بزرگي از جنوب ايران را در بر مي‌گرفت ؛ از شمال همساية يزد و اصفهان بود و از شرق همساية كرمان و مكران و از غرب همساية خوزستان و مرز جنوبي آن آب‌هاي گرم خليج فارس. امروزه به علت ازدياد نفوس ومصالح سياسي بخش‌هايي از فارس باستاني از آن جدا شده و هر بخش به صورت استان مستقلي در آمده، كه از آن جمله‌اند استان بوشهر، استان هرمزگان و استان كهكيلويه و بويراحمد.
مردم فارس، چه شهري، و چه روستايي و عشايري، به ايرانيان ساير مناطق شبيه‌اند ؛ رنگ پوست‌شان در مقايسه با مردمان نواحي مركزي و شمالي ايران اندكي تيره تر است. مويشان بيشتر مشكي است و رنگ چشم‌شان ميشي و به طور كلي سياه چشم و سبزه رو به حساب مي‌آيند. و همه به زبان فارسي رسمي‌صحبت مي‌كنند،جز جماعت چادر نشينان كوچگر كه فارسي رسمي‌را مي‌فهمند و در صورت نياز بكار مي‌برند ولي گويش يا زبان خاص خود را دارند لرهاي ممسني و بويراحمد گويش مادري‌شان فارسي لري است، قشقاي‌ها ترك زبان‌اند و بعضي از تيره‌هاي عشاير خمسه زبان‌شان گونه‌اي از عربي است

خاك فارس نيز همچون بيشتر نقاط ايران زمين چهار فصل مشخص دارند: بهار معتدل و بهشتي است، پر از سبزه و گل و آوازه بلبل ؛ تابستان گرم است،داغي آفتاب نيمروزي انسان را بي اختيار به سوي سايه‌هاي كنار ديوار و زير درختان مي‌راند و تا همين اواخر كه استفاده از كولر آبي هنوز رواج نيافته بود پناه بردن به سرداب‌ها و زير زمين‌ها در ساعات گرم روز براي خودش فرهنگي داشت ؛ پاييز باز معتدل است، هرچند كه وزش باد شدت مي‌گيرد و خاك دشت را مي‌روبد و به شهر مي‌آورد ؛ زمستان نسبتاً سرد است و مقابله با همان سرماي مختصر نياز به پوشيدن لباس گرم و روشن كردن بخاري دارد.
موقعيت شيراز
شهر شيراز مركز استان فارس در طول جغرافيايي 52 درجه و 35 دقيقه و عرض جغرافيايي 29 درجه و 32دقيقه، در منطقه‌اي با ارتفاع 1491 متر ازسطح درياهاي آزاد واقع شده است.

شناخت کالبدی شهر شیراز
بطور کلی شهر شیراز همواره تحت تاثیر دو گرایش (خطی و حلقوی) بوده که این دو گرایش بر شکل شهر اثری مشهود داشته است. گرایش خطی در جهت شمال غربی – جنوب شرقی به تبعیت از جهت طبیعی جلگه شیراز و محدودیت ارتفاعات و مسیر رودخانه‌ها شکل گرفته است و با توجه به سابقه تاریخی شهر شیراز جهت این توسعه همواره از سمت شرق به غرب بوده است و هم اکنون نیز این گرایش جهت توسعه شهر شیراز وجود دارد.
موقعيت شيراز
شهر شيراز مركز استان فارس در طول جغرافيايي 52 درجه و 35 دقيقه و عرض جغرافيايي 29 درجه و 32دقيقه، در منطقه‌اي با ارتفاع 1491 متر ازسطح درياهاي آزاد واقع شده است.

 

 فهرست مطالب:

– 1 شناخت كلي استان
نقشه ايران و استانها
4- 1 استان فارس
جغرافياي فارس
موقعيت شيراز
شناخت کالبدی شهر شیراز
موقعيت شيراز
نگاهي كوتاه به تاريخ شيراز
تصوير2- 1 خدايخانه مسجد جامع عتيق
تصوير3- 1 نارنجستان قوام
تصوير4- 1 بازار وكيل
تصوير5- 1 مسجد وكيل
اقلیم
دماي هوا
رطوبت نسبي
بارندگي
باد
تأثير باد در جهت‌گيري بناها
تابش خورشيد
مبانی نظری
تعریف
مبانی نظری معماری
انسان و فضای معماری
خلاصه ای از تعاریف مبانی نظری معماری:
مبانی نظری :
مبانی نظری عام معمار یا طراح در یک طرح :
مبانی نظری طراحی معماری :
گذر زمان جبری فرا راه معماری سنتی
نظری به مبانی طراحی
– كل و جزء
– خصوصي عمومي
– ايستايي و پويايي فضا
– كمپوزيسيون
– مقياس و تناسبات
– محصور كردن فضا
فضاهاي متباين
رنگ
نقاط عطف
نتيجه گيري
مباني نظري طراحي
فیزیکی طرح
حوزه بندی فعالیتهای دانشکده معماری
– : برنامه فيزيكي دانشكدة معماري
مجموعة فضاها
1 ـ بخش آموزشي
1 ـ1 : كلاس درس نظري ( تئوري )
1-1-1- : كلاس درس نظري بزرگ
1-1-2- : كلاس درس نظري كوچك
1-2- : كارگاه عملي
1-2-1- : كارگاه بزرگ
1-2-2- : كارگاه كوچك
1-2-3- : آتليه ترسيم فني
1-2-4- : آتليه طراحي
1-2-5- ‍: آزمايشگاه دروس مختلف

1-3- : گروه آموزشي
1-3-1- : دفتر مدير گروه
1-3-2- : دفتر منشي
1-3-3- : دفتر شوراي گروه
1-3-4- : اتاق اساتيد
1-3-5- : دفتر امور آموزشي گروه
1-3-6- : اتاق بايگاني اسناد و مدارك

2 -¬¬¬¬¬¬¬¬¬ بخش كمك آموزشي
2-1- : كتابخانه
2-1-1- : اطلاعات و امانت وسايل
2-1-2- : امانت كتاب
2-1-3- : سالن مطالعه
2-1-4- : مخزن كتاب
2-1-5- : بخش نشريات و مجلات
2-1-6- : بخش رسالات و پايان نامه
2-1-7- : كتب مرجع
2-1-8- : بخش اداري و مديريت
2-1-8-1- : مديريت كتابخانه
2-8-1-2- : اتاق كارمندان
2-1-9- ‍: انبار

2 ـ 2 : مركز اسناد
2-2-1- : آرشيو نقشه
2-2-2- : آرشيو عكس ، فيلم و اسلايد

2 ـ 3 : مركز رايانه
2-3-1- : مركز رايانه
2-3-2- : سالن كار رايانه دانشجويي
2-3-3- : سالن كار رايانه اساتيد
2-3-4- : مديريت مركز
2-3-5- : خدمات و تأسيسات رايانه اي

2-4- : آمفي تئاتر ( سالن بزرگ سخنراني )
2-4-1- : اطلاعات
2-4-2- : سالن انتظار
2-4-3- : صحنه نمايش
2-4-4- : فضاي پشت صحنه نمايش
2-4-5- : اتاق نور و پروژكيسون
2-4-6- : انبار
2-5- : سالن قضاوت آثار و رسالات
2-5-1- : سالن قضاوت پروژه ها
2-5-2- : سالن قضاوت پايان نامه
2-5-3- : اتاق مشاورت
2-5-4- : اتاق تداركات و خدمات لازم
2-6- : نمايشگاه
2-6-1- : سالن نمايشگاه
2-6-2- : اتاق مديريت
2-6-3- : كلاسهاي دروس ويژه
2-6-4- : انبار
2-7- : انتشارات دانشكده
2-7-1- : دفتر چاپ و تكثير
2-7-2- : دفتر سرپرستي
2-7-3- : آماده سازي و توزيع
3 ـ بخش رياست
3-1- : رياست
3-1-1- : اتاق رئيس
3-1-2- : اتاق منشي
3-1-3- : اتاق انتظار
3-1-4- : اتاق كنفرانس و شوراي دانشكده
3-2- : معاونت آموزشي
3-2-1- : اتاق معاونت
3-2-2- : اتاق منشي و انتظار
3-2-3- : اتاق كارمندان
3 ـ 3 : معاونت پژوهشي
3-3-1- : دفتر معاونت
3-3-2- : اتاق منشي و انتظار
3-3-3- : اتاق كارمندان
3-4- : معاونت اداري ـ مالي
3-4-1- : دفتر معاونت
3-4-2- : اتاق منشي و انتظار
3-4-3- : دبير خانه
3-4-4- : حسابداري
3-4-5- : ماشين نويسي
3-4-6- : امورمالي
3-4-7- : بايگاني
3-4-8- : كارگزيني
3-5- : معاونت دانشجويي
3-5-1- : اتاق معاونت
3-5-2- : اتاق منشي و انتظار
3-5-3- : اتاق كارمندان

 

4 ـ بخش خدماتي ـ رفاهي
4-1- : بوفه
4-2- : فروشگاه
4-2-1- : فروشگاه
4-2-2- : انبار
4-3- : تأسيسات فني
4-4- : تأسيسات بهداشتي
4-4-1- : سرويس هاي بهداشتي
4-4-2- : انبار
4-4-3- : دفتر سرپرستي
4-5- : نماز خانه
4-6- : پاركينگ
4-7- : فضاهاي ارتباطي

4 ـ 2 : استاندارهاي طراحي و محاسبة فضاها
4-2-1- آمار جمعیت دانشجویی
4-2-1-1- پذیرش سالانه دانشجو
4-2-1-2- جمعیت دانشجویی درطول دوره
4-2-2- محاسبه تعداد صندلی مورد نیاز برای دروس نظری
4-2-3- : سرانه ها ، معيارها و ضوابط كلاسهاي نظري و عملي :
– ضریب زیر بنای خالص در کلاسهای نظری:
4-2-4- : تعداد و نوع كلاسها :
جدول 4-3- کلاسهای نظری گروه معماری
جدول4-4- کلاسهای عملی( آتلیه ای) گروه معماری
4-2-5- : فضای آموزش عملی- کارگاه ها :
4-2-5-2- کارگاه نجاری( چوب)
4-2-5-3- کارگاه ماکت سازی
4-2-5-4- کارگاه صنایع فلز
4-2-5-5- کارگاه عکاسی

4-2-5-6- کارگاه گل وگچ ( سفال ومجسمه سازی)
جدول4-5- مشخصات بخش کارگاه مواد ومصالح
جدول 4-6- مشخصات بخش کارگاه نجاری(چوب)
جدول 4-7- مشخصات بخش کارگاه ماکت سازی
جدول 4-8- مشخصات بخش کارگاه فلز
جدول 4-9- مشخصات بخش کارگاه عکاسی
جدول 4-10 – مشخصات بخش کارگاه سفال ومچسمه سازی
4-2-6- فضاهاي جنبي دانشكدة معماري
جدول 4-11- مشخصات فضاهای جنبی دانشکده معماری
4-2-7- بخش رايانه دانشكده
* توضیحات :
4-2-9- بخش رياست دانشكده
جدول 4-12- مشخصات بخش ریاست دانشکده
4-2-10- بخش معاونت ها :
جدول 4-14- مشخصات بخش معاونت پژوهشی
جدول 4-15- مشخصات بخش معاونت دانشجویی
جدول 4-16- مشخصات بخش معاونت اداری- مالی
4-2-11- فضاهاي اداري دانشكده به تفكيك رشته ها
– فضاهاي رشتة معماري ـ بخش اداري
جدول 4-17- مشخصات بخش اداری رشته معماری
4-2-12- اتاقهاي اساتيد
جدول 4-18- مشخصات اتاقهای اساتید گروه معماری
4-2-13- فضاهاي كتابخانة دانشكدة معماري :
4-2-13-1- نحوة محاسبة سطح فضا ها :
بنابراین:
– مساحت کل فضای کتابخانه :
4-2-14- سالن اجتماعات و آمفي تئاتر دانشكده :
4-2-15- پارکینگ :
جدول 4-19- خلاصه برنامه فیزیکی دانشکده معماری
-5- دیاگرامها:
دیاگرام 5-1- دیاگرام فضایی طبقه همکف ساختمان آموزشی
اگرام 5-2- دیاگرام فضایی طبقه اول ساختمان آموزشی
دیاگرام 5-3- دیاگرام فضایی طبقه همکف ساختمان کمک آموزشی
دیاگرام 5-4- دیاگرام فضایی طبقه اول ساختمان کمک آموزشی

 

 

تصاویر رساله:

 

توجه: بخشی از شیت نقشه دانشکده معماری به دلیل راضی نبودن سفارش دهنده، از نقشه اتوکد حذف شده است.

توجه 2 : مطالعات تطبیقی ندارد ( نمونه های موردی داخلی و خارجی ).

 

خرید نقشه دیگر از دانشکده هنر و معماری:

پلان دانشکده هنر و معماری – کلیک کنید.

نقشه کامل دانشکده هنر و معماری کلیک کنید.

 

رساله های دیگر با همین موضوع:

  1. مطالعات دانشکده هنر و معماری  135 صفحه + 8 نقشه   
  2. رساله دانشکده معماری با رویکرد معماری زمینه گرا 143 صفحه

 

 

خرید رساله:

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. راهنمای خرید و دانلود فایل
  • فرمت رساله: word
  • فرمت نقشه: dwg
  • حجم فایل ها: 10 مگابایت

 

  • برای مشاهده لیست رساله و مطالعات های معماری اینجا را کلیک نمائید.
  • سفارش انجام رساله و طرح پذیرفته می شود.
  • شماره پشتیبانی و سفارشات معماری : 09037758555 – 10 صبح تا 4 عصر
  • ایمیل های پشتیبانی : parsacad.com@gmail.com – info@parsacad.com
  • رساله معماری با رساله معماری هم تبادل می شود و نیاز به خرید نیست.

 

تصویر پوستر، نقشه و رندرها:

پایان نامه دانشکده معماری,طرح نهائی دانشکده معماری,برنامه فیزیکی دانشکده معماری,مطالعات تطبیقی دانشکده معماری,ظوابط و استانداردهای طراحی دانشکده معماری,طراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماری,برنامه فیزیکی دانشکده معماری,مطالعات تطبیقی دانشکده معماری,ظوابط و استانداردهای طراحی دانشکده معماری,طراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماریظوابط و استانداردهای طراحی دانشکده معماری,طراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماری

ظوابط و استانداردهای طراحی دانشکده معماری,طراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماریظوابط و استانداردهای طراحی دانشکده معماری,طراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماریظوابط و استانداردهای طراحی دانشکده معماری,طراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماری

ظوابط و استانداردهای طراحی دانشکده معماری,طراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماریظوابط و استانداردهای طراحی دانشکده معماری,طراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماریظوابط و استانداردهای طراحی دانشکده معماری,طراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماری

طراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماریطراحی دانشکده معماری,ظوبط طراحی دانشکده معماری,دانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماریدانشکده معماری,مطالعات دانشکده معماری در شیراز,طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماری

طرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماریطرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماریطرح دانشکده معماری,پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماری

پرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماریپرسپکتیو دانشکده معماری,رندر و پوستر دانشکده معماری,نقشه دانشکده معماری

نظر و دیدگاه خود را بفرستید



m shahin گفت:

سلام
شما هر اطلاعاتی از معماری میخواید بفرمائید.

neda گفت:

سلام من نقشه های دانشکده معماری با مطالعاتش رو میخوام با رسالش
میشه پلان طبقه همکف دانشکده رو برام میل کنید بعدش اینکه چند طبقس عکساشودیدم میخوام ببینم بکارم میاد بخرمش .منظورم دانشکده معماریست که پلانش دایره ست بازم چندتا نمونه دیگه برام ایمیل کنید عکسم بود کافیه واس دیدن نمونه نیاز به فایل کد نیس.

با سلام و احترام ،
دو مورد رساله دانشکده معماری و دانشکده هنر و معماری را از لینک زیر می توانید دریافت نمائید.
https://www.parsacad.com/?p=3663
این طرح یکی از مشتریان سایت است و به طور کامل ارائه نمی شود.
طرح های دیگری هم داخل سایت موجود است و می توانید جستجو نمائید.
شما می توانید رساله را دریافت نمائید و طرح خود را سفارش دهید تا برای شما انجام دهیم.

neda گفت:

سلام اگه من عضو سایت بشم میتونم از تمامی مطالب سایت استفاده کنم یعنی دیگه خرید انجام ندم دانلود کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سلام
برای دسترسی به دانلودهای سایت باید عضو سایت باشید.
در انجمن فقط می توانید از کاربران کمک بگیرید.
با عضویت در سایت فقط به مطالبی که برای دانلود قرار گرفته است دسترسی خواهید داشت.

karen گفت:

سلام
من خرید کردم لینک دانلود نفرستادید .. تلفن هم جواب نمیدید

با سلام
به دلیل اینکه روی دکمه تکمیل خرید کلیک نکردید و به سایت بازگشت داده نشدید عملیات خرید شما ناموفق بوده است.
اما مبلغ به حساب ما واریز شده است.
جزئیات دانلود محصول دوباره به ایمیل شما ارسال شد.

mobina.sareban گفت:

سلام من عضو سایت هستم به این اطلاعات نیاز دارم میتونم تبادل اطلاعات کنم

لطفا جواب بدید ممنون

سلام
برای اعضاء محترم سایت تخفیف اعمال می شود.
در صورت نیاز اطلاع دهید

mo گفت:

سلام من میخوام تبادل اطلاعات کنم لطفا جواب بدید

با سلام
رسال تنها با رساله تبادل می شود.

parissol گفت:

سلام به یه سری اطلاعات درباره ی استاندارهای طراحی و محاسبة فضاها و مشخصات بخش کارگاه ها و مشخصات بخش ریاست و معاونت و در کل مشخصات ریز فضاها نیاز دارم .

mazyarsaedi گفت:

لینکی که به ایمیلم اومده کار نمیکنه

nilufar71 گفت:

با سلام
من خرید کردم لینک دانلود هم فرستادید اما دانلود صورت نمی گیرد و وارد صفحه با این نوشته میشود.Download link was expired. http://www.ParsaCad.com

nilufar71 گفت:

با سلام خدمت مدیریت ممنون میشم جوابگو سوال کاربران باشید
2روز پیش از سایت پروژه دانشکده معماری خریداری کردم اما به دلیل مشکل در باز شدن یاهو مهلت 1 روزه ای که برای دانلود پروژه گذاشتید از بین رفت و دانلود انجام نشد.ممنون میشم راهنمایی کنید که باید الان چکار انجام دهم؟(.چون در عین خرید. پروژه ای دستم را نگرفته)

پاسخ به : nilufar71
:

Chrome 35.0.1916.153 Windows 7

با سلام خدمت مدیریت ممنون میشم جوابگو سوال کاربران باشید
۲روز پیش از سایت پروژه دانشکده معماری خریداری کردم اما به دلیل مشکل در باز شدن یاهو مهلت ۱ روزه ای که برای دانلود پروژه گذاشتید از بین رفت و دانلود انجام نشد.ممنون میشم راهنمایی کنید که باید الان چکار انجام دهم؟(.چون در عین خرید. پروژه ای دستم را نگرفته)

با سلام
لینک دانلود جدید به ایمیل شما ارسال شد.

1214032 گفت:

سلام خسته نباشید من عضو سایت هستم ولی با اینکه این پروژه برای دانلود هست دانلود نمیشه و دوباره میاد توی همین صفحه…چیکار باید بکنم؟

پاسخ به : 1214032
:

Firefox 31.0 Windows 7

سلام خسته نباشید من عضو سایت هستم ولی با اینکه این پروژه برای دانلود هست دانلود نمیشه و دوباره میاد توی همین صفحه…چیکار باید بکنم؟

با سلام
این رساله برای خرید قرار گرفته است و ارتباطی با عضویت کاربران ندارد.
اگر به این رساله نیاز دارید تا تخفیف ویژه اعضاء سایت برای شما اعمال شود.

farid.ahmadiyan گفت:

سلام من خریداری کردم اما ناقصه و فقط یک پلان از طبقه همکف داره و بقیه پلان ها داخل فایل کد نیست و اصلا مشخص نیست و با توضیحات شما برای خرید کاملا تفاوت داره.دلیلش چیه؟؟؟؟؟

پاسخ به : farid.ahmadiyan
:

Chrome 39.0.2171.95 Windows

سلام من خریداری کردم اما ناقصه و فقط یک پلان از طبقه همکف داره و بقیه پلان ها داخل فایل کد نیست و اصلا مشخص نیست و با توضیحات شما برای خرید کاملا تفاوت داره.دلیلش چیه؟؟؟؟؟

با سلام
در بالا ذکر شده است که بخشی از شیت ها ارائه نمی شود.

احسان گفت:

با عرض سلام و خسته نباشید
ممنون از ارسال به موقع فایل…
مطالب مطالعات دانشکده معماری بسیار عالی بود….
پیروز باشید

محمد گفت:

سلام و عرض خسته نباشید
رساله دانشکده معماری کامل بود. البته بجز نمونه های موردی که ناقص بود.
خواستم تشکر کنم از سایت خوب شما

امیر گفت:

با سلام
وقتتون بخیر
مطالعات دانشکده معماری مفید بود. اما جای کار داره و می توان کاملترشو انجام داد. ممنون

پریسا صفری گفت:

میخواستم ببینم پروژتون فایل کدی ام داره فایل کدیش شامل چه آیتمی هست

فول پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019




اولین و قوی ترین پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019 و ویری نکست + آرشیو متریال و مبلمان و صحنه های آماده رندر حرفه ای در فلش مموری (برای اسکچاپ 2016 تا 2019) / آموزش ها از صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته شامل تمامی مباحث از مدلسازی تا رندرگیری

قیمت: 1.500.000 تومان