صفحه اینستاگرام پارساکد

نمایش دسته بندی مطالب

لیست مطالب صفحه اصلی

مطالعات مجموعه های ورزشی و کالج ورزشی + نقشه,دکوراسیون داخلی . مجموعه ای از 100 تصویر اتاق ناهار خوری ( Dining Room )

دکوراسیون داخلی . مجموعه ای از 100 تصویر  اتاق ناهار خوری ( Dining Room )

 

گزارش:

«ساريکا کابرا» يکي از طراحان داخلي سرشناس در دنياست. او توصيه و پيشنهادهاي جالبي براي لذت بردن بيشتر در حين غذا خوردن دارد.

“ساريکا کابرا” از جمله طراحان داخلي سرشناس در دنياست. او از آن دسته طراحان داخلي است که با ساده ترين و ابتدايي ترين وسايل، جذاب ترين و زيباترين محيط را بوجود مي آورد و موجب بهتر شدن محيط زندگيتان مي شود.

در اين مطلب چند نکته در مورد جذابتر کردن اتاق ناهار خوري بيان شده است. در طول ساليان بسيار تحقيقات نشان مي دهد که کجا و چگونه غذا مي خوريد در زندگي اهميت بسيار زيادي دارد. اتاق ناهار خوري نبايد تنها شامل ميز و صندلي باشد بلکه بايد محيط زيبا و دلنشيني نيز داشته باشد. ناهار خوري بايد محيطي براي تفريح و لذت بردن باشد نه تنها مکاني براي صرف غذا!

 

  • لوازم و وسايلبراي زيباتر کردن اتاق  غذا خوري بايد لوازم زيبا و جذاب جمع آوري کرد. براي مثال يک ظرف کيک خوري غير عادي، نمکدان و فلفل دان هاي رنگي، قاشق و چنگال هاي طرح دار، گلدان هاي دست ساز و … مي تواند جذابيت بيشتري به اتاق غذا خوريتان ببخشد.مثلاً يک گلدان قديمي وسط ميز ناهار خوري قرار مي دهيم يا از ميز هاي عسلي کوچک استفاده مي کنيم که بتوان بشقاب ها و قاب تصویر هاي کوچک را روي آنها قرار داد و در زمان پذيرايي استفاده مفيد از آنها انجام داد. براي زيباتر کردن محيط و ديوارها مي توان از تابلوهاي ديواري بزرگ با زمينه رنگ هاي روشن و ملايم استفاده کرد و در کنار آن قاب تصویر هاي کوچک و بزرگ ديواري را نيز جاي داد.
  • نظم و ترتيب دادن به اسباب و اثاثيهشلوغ کردن محيط منزل هيچگاه جذاب نيست، پس بهتر است ناهار خوريتان را با اسباب و اثاثيه زياد شلوغ نکنيد.يک دست اسباب و اثاثيه هم رنگ و موزون مي تواند جلوه خوبي به منزلتان بدهد. مثلاً يک ميز ناهار خوري چوبي به همراه صندلي هايي که خيلي کوتاه نباشند که بهتر است در مرکز اتاق قرار بگيرد. در گوشه و کناره هاي اتاق مي توانيد از کمد هاي چوبي يک دست استفاده کنيد که هم مکاني مناسب براي نگهداري لوازم است و هم شکل زيبايي به اتاق مي دهد. مي توان در کنار اتاق غذا خوري و يا حتي زير ميز از قاليچه کوچک رنگي استفاده کنيد که اتاق خالي به نظر نرسد.

تاثير بصري

براي زيباتر جلوه دادن اتاق مورد نظرتان به 2 نکته بايد توجه داشت:

  1. نورپردازي
  2. انتخاب رنگ

يکي از نکات قابل توجه آن است که رنگ آميزي محيط و دکوراسيون (يعني هم رنگ بودن آن) نبايد توجه بسيار کرد چرا که اگر ديوارها و اثاثيه به يک رنگ باشند محيط جذاب و گيرايي به وجود نمي آيد.

براي مثال اگر رنگ اسباب منزلتان تيره است براي داشتن محيطي بهتر بايد براي ديوارها از رنگ هاي روشن استفاده کرد و حتي قالي يا قاليچه منزلتان را نيز رنگ روشن انتخاب کنيد. هميشه ترکيبي از رنگ هاي روشن و تيره براي اسباب منزل مي تواند جلوه بصري زيادي به محيط ببخشد. نکته مهم و قابل توجه ديگر نورپردازي درست است.

اگر در مرکز اتاق از لوسترهاي بزرگ استفاده کنيد زيبايي و کارآيي را در کنار هم خواهيد داشت.

مي توان از هالوژن ها در ديوارها استفاده کرد و يا ميزهاي اطراف منزل را با آباژورهاي کوچک تزئين کرد. فقط بايد هنگام انتخاب لوستر به بلندي سقف توجه بسيار کرد و اگر سقف منزلتان کوتاه بود به جاي استفاده از لوستر، آباژور و لامپ هاي تزئيني را به کار بگيريد.

 

نظر و دیدگاه خود را بفرستید



شقایق گفت:

خیلی عالی و مفید بود

موسی جلودار بکتی گفت:

خیلی عالی و مفید بود

سمیرا نیدل گفت:

از زحمات شما ممنونم کاراتون بی نظیر

سلام
ممنون
موفق باشید

naghdi گفت:

mer 30.kheyli be kar omad

فول پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019




اولین و قوی ترین پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019 و ویری نکست + آرشیو متریال و مبلمان و صحنه های آماده رندر حرفه ای در فلش مموری (برای اسکچاپ 2016 تا 2019) / آموزش ها از صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته شامل تمامی مباحث از مدلسازی تا رندرگیری

قیمت: 1.500.000 تومان