صفحه اینستاگرام پارساکد

نمایش دسته بندی مطالب

لیست مطالب صفحه اصلی

مقاله ای کامل در مورد برج میلاد 60 صفحه – تحلیل و بررسی کامل برج میلاد تهران

مقدمه
فناوري ساخت برج‌هاي بلند در دنيا، عمر زيادي ندارد. برج‌هاي بلند از اين جهت اهميت زيادي دارند كه براي چندين منظور مورد استفاده قرار مي‌گيرند. از طرفي براي انجام يك طرح بزرگ چندمنظوره، طبعاً بايد توان فني و مهندسي در زمينه‌هاي مختلف در كشور موجود باشد. همچنين بايد شرايطي فراهم كرد كه همه بتوانند در كنار هم و با برنامه‌ريزي كار كنند.
وقتي كشوري فناوري موشكي دارد، يعني كه مهندسي مكانيك، هوا و فضا، شيمي و متالوژي، كامپيوتر، برق و مخابرات پيشرفته‌اي دارند و مهمتر اينكه مي‌توانند اين فناوري‌ها را در كنار هم قرار دهند و محصول نهايي توليد كنند. برج هم چنين چيزي است. براي ساختن يك برج، بايد توان مهندسي عمران و سازه، مهندسي معماري، مهندسي مكانيك، برق مخابرات و همچنين قدرت توليد و كنترل ساخت قطعات، تاسيسات و غيره وجود داشته باشد و البته شرايطي كه اين فناوري‌ها بتوانند كنار هم كار كنند. ايده ساختن يك برج مخابراتي ـ تلويزيوني در تهران حدود 8 سال پيش مطرح شد. سپس مطالعات دقيق براي بررسي امكان و چگونگي ساخت آن انجام شد. تا اينكه طرح در سال 1375 رسماً شروع به كار كرد.

برج میلاد تهران,مقاله در مورد برج میلاد تهران,نقشه برج میلاد تهران,مطالبی در مورد برج میلاد,تحقیق در مورد برج میلاد,نحوه ساخت برج میلاد,ساخت برج میلاد,ریزفضاهای برج میلاد تهران,فضاهای برج میلاد,برج میلاد,اطلاعاتی در مورد برج میلاد,گزارش در مورد برج میلاد تهران,معماری برج میلاد,معرفی برج میلاد,تحلیل برج میلاد,بررسی برج میلاد تهران,
برج ميلاد به عنوان نخستين تجربه مهندسي كشور در طراحي و ساخت سازه‌هاي بلند ويژه از اهميت خاصي برخوردار است. مجموعه مطالعات سازه‌اي با همكاري مشاور خارجي براي قسمت‌هاي مختلف اين سازه (فونداسيون، بدنه اصلي يا Shaft، سازه رأس و دكل آنتن) منطبق بر معبرترين آيين‌نامه‌هاي بين‌المللي صورت گرفته و تحليل‌ها بر مبناي دو مدل، يكي با اعضاي يك بعدي و ديگري با اعضاي يك بعدي و دو بعدي كنترل شده است. به منظور اطمينان از صحت بارهاي جانبي باد مجموعه‌اي از مطالعات تحليلي و آزمايشگاهي انجام شده است كه در اين نوشتار در ارتباط با هر يك از آنها توضيحاتي به اختصار ارائه شده است. با توجه به شكل خاص مقطع برج و خاصيت هوابند (Bluff) بودن آن وقوع برخي ناپايداري ديناميكي از موضوعات مورد جستجو و پر اهميت اين مجموعه مطالعات است.

برای دریافت و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید…..


فهرست مطالب:

مقدمه    1
برج ميلاد    2
اهداف طرح مركز ارتباطات تهران    3
معرفي اجزاي مركز ارتباطات بين‌المللي تهران    4
برج ميلاد    4
مشخصات بدنه برج ميلاد    5
مشخصات معماري و كاربردي سازه رأس برج ميلاد    5
امكانات ويژه برج    8
ساختمان لابي    8
مشخصات معماري لابي    9
امكانات ويژه لابي    9
دكل آنتن    9
مركز همايشهاي بين‌المللي و مركز ارتباطات تهران    9
هتل پنج ستاره مركز ارتباط تهران    12
مركز تجارت بين‌الملل    15
سير مطالعات انجام شده بر روي سازه برج ميلاد تهران در برابر جريان باد    17
بارگذاري ناشي از وزش باد    17
معيار آسايش    17
مطالعات و تحليل‌هاي استاتيكي    18
انجام تحليل‌هاي استاتيكي    19
مطالعات و تحليل‌هاي ديناميكي    21
مطالعات آزمايشگاهي    21
آزمايش تونل باد دانشگاه علم و صنعت    22
آزمايش تونل باد دانشگاه اونتاريو    23
آزمايش تونل باد روي مدل آيروالاستيك    23
خلاصه و نتيجه‌گيري    26
بررسي آسيب‌پذيري لرزه‌اي برج ميلاد تهران    27
ارزيابي لرزه‌اي، برج تلويزيوني، شاخص خرابي، تحليل خطر‌پذيري    27
نقش برج مخابراتي ـ تلويزيوني ميلاد تهران در مديريت ارتباطات پس از بروز زلزله    32
عدم امكان اعتماد به سيستم‌هاي معمول ارتباطات    33
كاربردهاي برج ميلاد    33
كاركرد برج ميلاد در مديريت بحران زلزله    34
1. امكان جمع‌آوري اطلاعات جامع    34
2. سرعت انتقال اطلاعات    35
پيش‌بيني‌هاي پايداري سازه‌اي برج ميلاد در هنگام بروز زلزله    36
1). پيش‌بيني‌هاي پايداري سازه‌اي در مطالعات طراحي    36
2). پيش‌بيني‌هاي پايداري سازه‌اي در روند اجرا    37
موقعيت قرارگيري برج ميلاد    37
1). از لحاظ دسترسي به بزرگراه‌ها    38
2) از لحاظ مقاومت بستر    38
نتيجه‌گيري    38
مطالعات ميكروژئودزي و رفتارسنجي ژئوتكنيك برج ميلاد    39
شبكه سه بعدي خارج برج    39
شبكه سه بعدي روي بدنه برج    40
تراز 2/49 متر    40
تراز 2/145 متر    40
شبكه    40
نتيجه    40
مشخصات سازه‌اي برج ميلاد    46
مراحل اجرا    47
سازه شش قسمتي    48
مشخصات عمومي    49
آرماتورگذاري    49
اجرای ساختمان ها با قالب لغزنده    53
ضوابط طراحی    54
نمای سطح بتن    55
چاه های آسانسور    55
سیستم جک    56
طراحی قالب    56
مراجع    58

******************************

 

جايگاه سازه مهمي چون برج ميلاد در مديريت بحران زلزله كلان شهر تهران امري است كه به كاركرد مخابراتي – تلويزيوني اين پروژه چند منظوره مربوط مي‌شود. پيش‌بيني‌هاي انجام شده در پروژه برج ميلاد در خصوص نحوه جمع‌آوري اطلاعات مربوط به خسارات ناشي از زلزله و انتقال اين اطلاعات به مراكز مديريت بحران كلان شهر، از اهم مواردي است كه در اين مقاله به آنها مي‌پردازيم. بديهي است هرگونه عملكرد سازه در طول مدت مديريت بحران بستگي مستقيم به امكان پايداري سازه بعد از زلزله دارد كه اشاره كوتاهي نيز به مباحث مربوط به پايداري سازه‌اي خواهيم داشت.

برج ميلاد
در سال 1371 از سوي دستگاه‌هاي اجرايي پيشنهاد احداث سازه‌اي نمادين به عنوان سمبل شهر تهران در قالب برج و تالار شهر در شهرداري تهران مطرح شد و مورد بررسي قرار گرفت.
در پايان سال 72 گزارش مطالعات شناخت مرحله اول 17 نقطه از شهر تهران را به عنوان مكان‌هايي كه مي‌تواند هدف مورد نظر را برآورده سازد، تعيين كرد. چهار منطقه شامل تپه‌هاي عباس‌آباد، لويزان، يوسف‌آباد و كوي نصر به عنوان گزينه‌هاي برتر برج با كاربري غالب مخابراتي ـ تلويزيوني پيشنهاد شد.
با توجه به معيارهاي فني و اقتصادي و نيز موقعيت خاص تپه‌هاي كوي نصر در جنوب بزرگراه شهيد همت اين امكان به عنوان بهترين گزينه برتر برگزيده شد. سپس دستور نقشه‌برداري و مطالعات مكانيكي خاك داده شد و در سال 1373 مطالعات ژئوتكنيك و زمين‌شناسي انجام گرفت. اين مكان در مجاورت پارك‌هاي بزرگ پرديسان و نصر قرار گرفته و در حد فاصل بزرگراه‌هاي شهيد همت، شيخ فضل‌ا… نوري و شهيد چمران و رسالت واقع شده است. سپس با بررسي كاستي‌هاي شهر تهران احداث هتل پنج ستاره و مركز همايش‌هاي بين‌الملل مورد توجه قرار گرفت. در تحقيقات صورت گرفته توسط كارشناسان، كمبود فضاهاي گردهمايي در شهر بزرگ تهران از نارسايي‌هاي شهري و در ديدگاهي وسيع‌تر از جمله نيازهاي ملي شمرده شد. با توجه به گسترده شدن حوزه خدمات مجموعه تالار و برج و در جهت اجرايي نمودن طرح‌هاي ياد شده شركت يادمان سازه راهبري طرح عظيم مركز ارتباطات بين‌المللي تهران را به عهده گرفت.
پس از تكيمل مطالعات فاز اول، مطالعات مرحله دوم برج مخابراتي ـ تلويزيوني شروع و به موازات آن عمليات اجرايي قسمتهايي از آن آغاز شد. همزمان با شروع مطالعات مرحله دوم اجرايي شدن عمليات ساخت برج مخابراتي ـ تلويزيوني ميلاد فكر ايجاد يك مركز كه بتواند از كاربري‌هاي متنوع اين مجموعه استفاده كند و نيز با رفع كاستي‌ها بر جاذبه اقتصادي آن بيفزايد، مديريت را بر آن داشت تا به لحاظ سابقه نياز شهر تهران، موضوع ايجاد مركز تجارت بين‌المللي را نيز در مجموعه بررسي نمايد. تفكر تأسيس چنين مركزي با هدف ارتقاء حوزه تجارت صنعتي و تجارت الكترونيك و كمك به توسعه صادرات غير نفتي و بالأخره هم‌افزايي كارآيي هر يك از اجزاي مركز ارتباطات بين‌الملل شكل گرفت. از اين رو برج ميلاد تهران به عنوان مركز ارتباطات مخابراتي ـ تلويزيوني، مركز همايشها و جشنواره‌هاي بين‌المللي و هتل پنج ستاره به عنوان مركز ارتباطات فرهنگي، اجتماعي و گردشگري در نهايت مركز تجارت بين‌الملل به عنوان مركز مبادلات تجاري شناخته شد.
عمليات اجرايي در سال 1375 توسط پيمانكار اصلي شروع شد و مجموعه هم‌اكنون در حال شكل‌گيري است. اجزاي مجموعه مركز ارتباطات بين‌المللي تهران جدا از كاربردهاي مستقل خود در تأثير متقابل با ساير قسمتها قرار گرفته است كه مي‌تواند برخي مشكلات شهر تهران و در نهايت كشور را حل نمايد و از ديدگاه معماري شهري به لحاظ برخورداري از شاخص‌هاي آن نماد مناسب و منحصر به فردي براي نمايش اقتدار و عزم ملي ملت مسلمان ايران و جمهوري اسلامي ايران خواهد بود.
از آنجايي كه اطلاع‌رساني اساسي‌ترين ركن تجارت به حساب مي‌آيد، با در اختيار داشتن برج مخابراتي و بهره‌گيري از ارتفاع آن زيرساخت‌هاي تسهيل تجاري نيز فراهم خواهد شد. به همين لحاظ احداث مركز تجارت بين‌المللي در مجاورت برج مخابراتي مورد مطالعه قرار گرفت و كاربرد آن طي مطالعات امكان‌سنجي و اقتصادي تأييد شد. همچنين مطالعات مربوط به محل اقامت بازرگانان خارجي و بازديدكنندگان داخلي/خارجي لزوم ساخت هتل و مركز همايش‌ها را مورد تأييد قرار داد.
اهداف طرح مركز ارتباطات تهران
    پوشش امواج مخابراتي/ تلويزيوني و هواشناسي
    امكان واگذاري مراكز اداري، تجاري با هدف بازگشت سرمايه
    بهره‌گيري از امكانات رستوران گردان در سازه رأس برج با هدف سودآوري
    ساخت موزه انقلاب اسلامي در مجاورت سازه برج
    توسعه تجارت بين‌الملل و به خصوص تجارت الكترونيك (E-commerce) از طريق تسهيلات تجاري و فن‌آوري اطلاعات و تبادل آن (خدمات اينترنت)
    بهره‌گيري از تسهيلات گردهمايي و برگزاري اجلاس‌هاي ملي و بين‌المللي
    استفاده از خدمات اقامتي و سياحتي هتل پنج ستاره مركز ارتباطات تهران
    واگذاري دفاتر تجاري و مراكز تجاري پاي برج، هتل و مركز تجارت بين‌المللي به منظور بازگشت سرمايه.
معرفي اجزاي مركز ارتباطات بين‌المللي تهران
برج ميلاد
اين برج سازه‌اي است بتني كه در ضلع جنوبي اتوبان شهيد همت بر روي تپه‌هاي نصر در حال ساخت است. برج ميلاد با كاربردهاي متنوع، 435 متر از سطح زمينهاي مجاور ارتفاع دارد كه از اين نظر چهارمين برج مخابراتي ـ تلويزيوني بلند جهان و از نظر وسعت كاربردي سازه رأس برج اولين آن در ميان تمامي برجهاي دنيا محسوب مي‌شود.

مطالبی در مورد برج میلاد,تحقیق در مورد برج میلاد,نحوه ساخت برج میلاد,ساخت برج میلاد,ریزفضاهای برج میلاد تهران,فضاهای برج میلاد,برج میلاد,اطلاعاتی در مورد برج میلاد,گزارش در مورد برج میلاد تهران,معماری برج میلاد,معرفی برج میلاد,تحلیل برج میلاد,بررسی برج میلاد تهران,
مشخصات بدنه برج ميلاد
پايه اصلي بتن‌آرمه است. ارتفاع آن 315 متر از روي زمين طبيعي با مقطع حجره‌اي (سلولار) است. حدود 33000 متر مكعب بتن در آن مصرف شده است. اين بدنه شامل هسته مركزي و چهار عدد باله است. درون هسته مركزي 3 حجره به آسانسورها و يك حجره به راه پله اضطراري اختصاص يافته است. باله در تراز صفر برج به صورت ذوزنقه در چهار طرف قرار دارد و تا ارتفاع 240 متري به صورت هرمي شكل كاهش مقطع دارد. هسته مركز از اين تراز به تنهايي تا 315 متر ادامه مي‌يابد. از تراز 245 تا 315 متر سازه رأس برج قرار دارد.
مشخصات معماري و كاربردي سازه رأس برج ميلاد
ساختمان رأس برج ميلاد مجموعه‌اي از 12 طبقه با كاربردهاي مختلف در طبقات است. اين ساختمان پس از اجراي بدنه اصلي برج تا تراز 315+ ساخته و در بالاي بدنه اصلي نصب مي‌شود. قسمت مركزي سازه رأس برج بتني است كه قبلاً در امتداد بدنه اصلي برج و از تراز 247+ تا 315+ اجرا شده است.

نحوه ساخت برج میلاد,ساخت برج میلاد,ریزفضاهای برج میلاد تهران,فضاهای برج میلاد,برج میلاد,اطلاعاتی در مورد برج میلاد,گزارش در مورد برج میلاد تهران,معماری برج میلاد,معرفی برج میلاد,تحلیل برج میلاد,بررسی برج میلاد تهران,

جدول شماره (1): سازه رأس برج [1]

سه طبقه تأسيساتي به ترتيب در ترازهاي مختلف وجود دارد كه مساحت هر طبقه 70 متر مربع است. سازه فلزي رأس مشخصاتي به شرح ذيل را داراست:
    به طور كلي سازه رأس به دو قسمت عمده شامل سبد فلزي و قسمت فوقاني تقسيم مي‌شود.
    قسمت سبد فلزي سازه رأس به وزن 1300 تن در پاي كار مونتاژ شده است كه درمرحله اجرا پس از تقسيم به چهار مرحله (Stage) و با روش بالابري سنگين به وسيله جك‌هاي مخصوص، در محل قرار گرفته و نصب مي‌شود.
    قطعات واسطه مربوط به فاصله بين مراحل اصلي (Stage) فوق‌الذكر و نيز كليه قطعات فلزي سازه قسمت فوقاني به روش بالابري سبك بالا برده و در محل خود نصب مي‌شود. در قسمت پائيني سبد فلزي يك مجموعه مخروطي شكل بتني اجرا مي‌شود كه نقش اصلي در انتقال بارهاي وارده ناشي از سازه (اعم از بارهاي ثقلي و افقي) برج را داراست. در اطراف مخروط بتني مذكور يك تير حلقوي بتني اجرا و سپس پس تنيده مي‌شود. همچنين قسمت مركزي سازه رأس (امتداد بدنه اصلي برج) در محدوده اجراي سازه فلزي رأس در امتداد عمودي پس تنيده مي‌شود.
    بدنه بيروني ساختمان رأس (نما) شيشه‌اي است كه در قسمت سبد فلزي، توسط قابهاي مخصوص به لوله‌هاي فلزي در بدنه سازه، متصل مي‌شود.

امكانات ويژه برج
1. آسانسور: برج داراي شش آسانسور اصلي خواهد بود كه به صورت زير تفكيك مي‌شود:
آسانسور ميهمان 2 دستگاه
آسانسور خدماتي 1 دستگاه
آسانسور خدماتي و تلويزيوني و مخابراتي 1 دستگاه
آسانسور رستوران گردان 1 دستگاه
آسانسور گنبد آسمان 1 دستگاه
علاوه بر شش آسانسور فوق يك آسانسور بين طبقات رأس حركت خواهد كرد.
2. رستوران گردان
3. محيط‌هاي روباز و سر بسته براي بازديد از شهر
4. نمايشگاه دفاع مقدس در لابي
5. امكانات ويژه مخابراتي
6. امكانات ويژه تلويزيوني
7. دكل مخابراتي با آنتنهاي متفاوت
8. كافه تريا در رأس
9. گالري آزاد هنري
10. امكانات فروشگاهي در لابي
11. فضاهاي خدماتي

ساختمان لابي
ساختمان لابي يك بناي شش طبقه (دو طبقه زير زمين، يك طبقه هم‌كف، سه طبقه فوقاني) با فونداسيون مشترك برج است. اين بنا بتني است و از تراز 5/9- متر آغاز مي‌شود و بام آن در تراز 28 متر به بدنه اصلي برج متصل مي‌شود. مساحت كل لابي حدود 15000 متر مربع است و مشخصات آن به شرح زير است:

ساختمان لابی برج میلاد،فضاهای برج میلاد,برج میلاد,اطلاعاتی در مورد برج میلاد,گزارش در مورد برج میلاد تهران,معماری برج میلاد,معرفی برج میلاد,تحلیل برج میلاد,بررسی برج میلاد تهران,

جدول شماره (2): ساختمان لابي برج [1]

اين ساختمان در چهار محل توسط پل‌هاي ارتباطي به بدنه اصلي برج مرتبط مي‌شود و از اين طريق مي‌توان به آسانسورهاي موجود در بدنه اصلي دسترسي يافت.

مشخصات معماري لابي
1. دال بتني كف طبقات و بام
2. ديوار پيراموني زير زمين‌هاي اول و دوم يا ديوار حايل محيطي
3. پل‌هاي ارتباطي
4. پله‌ها و پله‌برقي‌هاي موجود در مجاورت شعاع داخل طبقات
امكانات ويژه لابي
1. بخش‌هاي اداري تجاري
2. پشتيباني
3. موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس (پيشنهادي)

دكل آنتن
اين سازه اسكلت فلزي به ارتفاع 120 متر است كه از فولاد خاص ضد خوردگي ساخته مي‌شود. در 45 متر بالايي دكل، سه نوع آنتن فرستنده نصب مي‌شود و در همين قسمت پوششي فايبرگلاس روي دكل قرار خواهد گرفت.
مركز همايشهاي بين‌المللي و مركز ارتباطات تهران
تعداد طبقات اين بنا 8 طبقه (5 طبقه زيرزمين، 1 طبقه هم‌كف، 1 نيم طبقه، 1 طبقه فوقاني) است و داراي زيربنايي حدود 50.000 متر مربع است.
سالن اصلي با قطر رينگ m40 ظرفيت گنجايش 1500 نفر را دارا مي‌باشد. امكانات ويژه مركز همايش به شرح زير است:
1. اتاق جلسات: در كنار مركز همايش اتاق‌هايي با ظرفيت‌هاي متفاوت جهت برگزاري كنفرانس‌ها و جلسات قرار دارد كه داراي امكانات لازم براي برگزاري جلسات است.
2. آسانسور: مركز همايش تهران داراي 9 دستگاه آسانسور است.
3. سيستم تهويه مطبوع: در مركز همايشها و جشنواره‌هاي بين‌المللي تهران هر صندلي داراي يك خروجي جهت تهويه هوا و سالن نيز جداگانه داراي خروجي‌هاي متعدد هوا است.
4. پاركينگ: اين مركز داراي سه طبقه پاركينگ خودرو با ظرفيت بالا مي‌باشد كه هر طبقه به طور جداگانه داراي پاركينگ موتور سيكلت نيز هست.
5. مركز گردهمايي: مركز گردهمايي، سالن دايره‌اي شكل و يك طبقه فوقاني كه از 1500 صندلي تشكيل شده است.
6. صحنه و امكانات ويژه
7. فضاهاي اداري و خدماتي
8. واحد سمعي و بصري
9. چاپخانه

جدول شماره (3): مركز جشنواره‌ها و همايش‌هاي بين‌المللي [1]

هتل پنج ستاره مركز ارتباط تهران
اين بنا شامل 18 طبقه كه در مجموع داراي 500 اتاق خواهد بود و حدود 2m 97000 زيربنا مي‌باشد.
امكانات ويژه هتل عبارتند از:
1. هتل پنج ستاره داراي 15 آسانسور است.
2. تهويه مطبوع: تهويه مطبوع اين هتل مطابق با استانداردهاي هتل‌هاي پنج ستاره است.
3. پاركينگ: هتل داراي 3 طبقه پاركينگ به ظرفيت 200 خودرو است كه هر طبقه به طور جداگانه داراي پاركينگ موتورسيكلت نيز هست.
4. فضاي ورزشي: در مجموعه حاضر استخر، سونا (خشك و بخار)، سالن بدنسازي وجود دارد.
5. رستوران و تالار پذيرايي: هتل مركز ارتباطات تهران داراي 3 رستوران با غذاهاي ايراني و خارجي يك تالار پذيرايي است.
6. سالن نشيمن: در طبقه همكف و كليه طبقات، اين فضاها در نظر گرفته شده است.
7. اتاق جلسات
8. درمانگاه
9. آژانس تاكسي و مسافربري
10. فضاهاي اداري و خدماتي
11. واحدها تجاري

هتل پنج ستاره مركز ارتباط تهران,گزارش در مورد برج میلاد تهران,معماری برج میلاد,معرفی برج میلاد,تحلیل برج میلاد,بررسی برج میلاد تهران,

جدول شماره (4): هتل پنج ستاره [1]

مركز تجارت بين‌الملل
اين مركز با عرضه حدود 2m1500 و زيربناي حدود 2m216000 با ارتفاع 2 m33 در هفت طبقه (2 طبقه پاركينگ و 5 طبقه فوقاني) خواهد بود. امكانات ويژه مركز تجارت بين‌الملل:
1. فضاهاي تجارت بين‌المللي
2. فضاهاي تجارت داخلي
3. فضاهاي مخابراتي ـ تلويزيوني
4. فضاهاي فرهنگي و اجتماعي
5. فضاهاي خدماتي
6. نمايشگاه موقت كالا و توليدات
7. سالنهاي نمايشگاهي حرفه‌اي
8. بخش رايانه و ارائه آخرين اطلاعات اقتصادي، صنعتي، تجاري
9. بخش ارتباطات فرهنگي ـ علمي
10. پاركينگ (وسايل نقليه سبك و سنگين)
11. آسانسور
12.سيستم تهويه مطبوع

 مركز تجارت بين‌الملل برج میلاد تهران

و….

 

برای خرید آنلاین از زیر اقدام نمائید.

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. راهنمای خرید و دانلود فایل
  • فرمت فایل: word – حجم فایل: 5 مگابایت

نظر و دیدگاه خود را بفرستید



ح گفت:

سلام
این تحقیق ایا عکس کاملی از موضوع ها دارد؟

پاسخ به : ح
:

Chrome 39.0.2171.71 Windows 7

سلام
این تحقیق ایا عکس کاملی از موضوع ها دارد؟

با سلام
بله دارد.
بخشی از مطالب در بالا به عنوان نمونه قرار گرفته است.

آیدین رهبری گفت:

با سلام
بنده دفترچه مطالعات ژئوتکنیک و کلیه اطلاعات مربوط به خاک و پی و نگهداری پس از ساخت برج میلاد رو می خواستم

مهرازی گفت:

با سلام ،
دفترچه مطالعات ژئوتکنیک و کلیه اطلاعات مربوط به خاک و پی و نگهداری پس از ساخت برج میلاد در این مقاله قرار ندارد و تنها معرفی بنا و بخش های مختلف آن است.

علی گفت:

با سلام و درود فراوان
مقاله خوب و کاملی است و استفاده لازم را بردم.
با تشکر از شما

آرش گفت:

با سلام
وقت شما بخیر
درباره نحوه اجرای پی برج میلاد و اینکه چرا اینطوری طراحی شده اطلاعت میخوام ممنون میشم کمکم کنید.
موفق باشید

محمد گفت:

سلام ، میشه نقشه های پی هم در اختیار بازدید کنندگان بزارید لطفا

فول پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019




اولین و قوی ترین پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019 و ویری نکست + آرشیو متریال و مبلمان و صحنه های آماده رندر حرفه ای در فلش مموری (برای اسکچاپ 2016 تا 2019) / آموزش ها از صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته شامل تمامی مباحث از مدلسازی تا رندرگیری

قیمت: 1.500.000 تومان