صفحه اینستاگرام پارساکد

نمایش دسته بندی مطالب

لیست مطالب صفحه اصلی

پروژه آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی – بزرگراه نواب 38 اسلاید

خیابان نواب که یک خیابان شمالی – جنوبی در تهران مرکزی است . یک نقش حیاتی و مهم در اتصال برخی مناطق و محلات در خلال این 70 سال گذشته داشته است . کل پروژه 800 هکتار بوده و شامل برخی از این محلات می باشد و قبل از احداث جمعیتی حدود 259828 نفر را در بر می گرفت .

2-3-2015 4-34-32 PM---www.parsacad.com----

معماری :
ساحتمانها اکثرا 50 تا 60 ساله بوده و شامل عماراتی یک تا دو طبقه می باشند که نمایانگر معماری دوره ای پهلوی دوم می باشد . منطقه دارای هویت اجتماعی با روابط و پیوندهای قوی فرهنگی و اجتماعی و خانوادگی و حس تعلق بوده که شامل چند همسایگی معروف و شناخته شده با روابط بسیار دوستانه و اتحاد و انسجام بوده اند که در حال حاضر تمامی این روابط توسط پروژه بازسازی و ساخت و ساز نواب از بین رفته است .

برای توضیحات بیشتر و دریافت فایل به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

بخشی از مطالب:
مسیر بزرگراه نواب بطول 5529 متر از میدان توحید و در ادامه بزرگراه شهید چمران آغاز و تا شمال پادگان قلعه مرغی ادامه می یابد و به 5 قطعه یا فاز به شرح زیر تقیسم گردیده است :
قطعه اول از میدان توحید تا خیابان آذربایجان به طـــول 11140 متر
قطعه دوم از خیابان آذربایجان تا خیابان امام خمینی به طول 793 متر
قطعه سوم از خیابان امام خمینی تا خیابان سینـــا به طول 1015 متر
قطعه چهارم از خیابان سینا تا خیابان هلال احمــر به طول 1180 متر
قطعه پنجم از خیابان هلال احمر تا قلعه مرغــــی به طول 1401 متر
طرح اولیه :
طرح اتوبان شهید نواب در اولین طرح جامع تهران 1345 مطرح گردید ولی مقیاس پروژه طیف تخریب و منابع مالی مورد نیاز برای اجرای طرح آنقدر بالا بود که هیچ مقام مسئول یا سازمانی جرات آغاز و افتتاح پروژه را نداشت . سرانجام در اواخر سال 1370 بود که شهرداری تهران طرح را پذیرفت و شروع به اجرا و انجام آن کرد . علاوه بر مسیر موتوری ، وسایل نقلیه ، تصمیم گرفته شد که یک مسیر دهلیز مانند را به مجموعه جهت ایجاد یک منطقه مسکونی ، تجاری ، اداری برای استفاده مردم با تراکم بالا اضافه کنند .
شروع طرح :
اجرای واقعی پروژه در سال 1373 آغاز شد . ساختمانها با تراکم بالای 15 طبقه و کارکردهای مسکونی، تجاری و اداری پیشنهاد داده شدند . انتظار میرفت پروژه در عرض 4 سال به اتمام برسد ولی وسعت مداخله و بارسنگین مالی و ضعف مدیریت شهری از جمله دلایلی بودند که پروژه برای چندین سال به طول انجامید . فشارهای مالی بعداً مقامات شهری را وادار کرد که تمامی فضاهای فرهنگی ، آموزشی و همچنین فضاهای سبز را به دلیل غیر اقتصادی بودن آنها از طرح حذف کنند .
اهداف پروژه :
تعادل بخشی بین تامین نیازهای خدماتی بافت و بازده اقتصادی طرح . که به همین منظور بخش قابل توجهی از زمین های سازمان نوسازی شهر تهران به کاربریهای خدماتی مورد نیاز بافت همجوار بزرگراه اختصاص یافته است.
پوشش سقف بزرگراه نیز با هدف کاهش مضلات صوتی کاربیهای کنار بزرگراه ایجاد فضای جمعی و همچنین اتصال بافت دو طرح بزرگراه مطرح شده است .
زمینه سازی برای تحقق نوسازی مردمی – مشارکتی در بافت همجوار .
تاکید بر شهروند مداری ، محله محوری و ایجاد فضاهای جمعی در محدوده طرح .
تقویت نقش بزرگراه در سازمان فضایی شهری .

 

و…..

 

بعضی از اسلایدها:

دانلود پروژه آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی,بررسی بزرگراه نواب,پروژه بزرگراه نواب برای درس آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی,تحلیل و بررسی بزرگراه نواب,نقشه بزرگراه نواب,تصویر های بزرگراه نواب,تحفقیق درباره بزرگراه نواب,مقاله برای بزرگراه نواب,پروژه پاورپوینت آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی,پروژه پاورپوینت بزرگراه نواب,مقاله کامل بزرگراه نواببررسی بزرگراه نواب,پروژه بزرگراه نواب برای درس آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی,تحلیل و بررسی بزرگراه نواب,نقشه بزرگراه نواب,تصویر های بزرگراه نواب,تحفقیق درباره بزرگراه نواب,مقاله برای بزرگراه نواب,پروژه پاورپوینت آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی,پروژه پاورپوینت بزرگراه نواب,مقاله کامل بزرگراه نوابپروژه بزرگراه نواب برای درس آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی,تحلیل و بررسی بزرگراه نواب,نقشه بزرگراه نواب,تصویر های بزرگراه نواب,تحفقیق درباره بزرگراه نواب,مقاله برای بزرگراه نواب,پروژه پاورپوینت آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی,پروژه پاورپوینت بزرگراه نواب,مقاله کامل بزرگراه نواب

تحلیل و بررسی بزرگراه نواب,نقشه بزرگراه نواب,تصویر های بزرگراه نواب,تحفقیق درباره بزرگراه نواب,مقاله برای بزرگراه نواب,پروژه پاورپوینت آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی,پروژه پاورپوینت بزرگراه نواب,مقاله کامل بزرگراه نوابتصویر های بزرگراه نواب,تحفقیق درباره بزرگراه نواب,مقاله برای بزرگراه نواب,پروژه پاورپوینت آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی,پروژه پاورپوینت بزرگراه نواب,مقاله کامل بزرگراه نوابمقاله برای بزرگراه نواب,پروژه پاورپوینت آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی,پروژه پاورپوینت بزرگراه نواب,مقاله کامل بزرگراه نواب

پروژه پاورپوینت آشنایی با مبانی برنامه ریزی کالبدی,پروژه پاورپوینت بزرگراه نواب,مقاله کامل بزرگراه نوابپروژه پاورپوینت بزرگراه نواب,مقاله کامل بزرگراه نوابترافیک بزرگراه نواب - تحقیق کامل از بزرگراه نواب

کاربری های بزرگراه نواب - تحلیل و بررسی بزرگراه نواب

 

خرید آنلاین:

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. راهنمای خرید و دانلود فایل
  • فرمت فایل : پاورپوینت – 38 اسلاید
  • حجم فایل : 12 مگابایت

نظر و دیدگاه خود را بفرستید



گیتا گفت:

با سلام
فایل عالی بود…. تحلیل و آنالیز کامل و…
درود بر شما

محمدحسین ذبیح پور گفت:

سلام خسته نباشید.عالی بود

فول پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019




اولین و قوی ترین پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019 و ویری نکست + آرشیو متریال و مبلمان و صحنه های آماده رندر حرفه ای در فلش مموری (برای اسکچاپ 2016 تا 2019) / آموزش ها از صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته شامل تمامی مباحث از مدلسازی تا رندرگیری

قیمت: 1.500.000 تومان