صفحه اینستاگرام پارساکد

نمایش دسته بندی مطالب

لیست مطالب صفحه اصلی

پروژه انسان طبیعت معماری – بررسی آثار ریچارد راجرز و رنزو پیانو 39 اسلاید

برگزیده آثار این دو معمار را بررسی می کنیم.

ترمینال شماره 4 فرودگاه باراهاس مادرید

فرودگاه باراهاس مادرید اولین بار در سال 1933 افتتاح گردید و بارها گسترش یافت.در قسمت شمال غربی فرودگاه نیازهای جدیدی برای آن تشخیص داده شده است از جمله : فضای جدید برای یک ترمینال، ساختمانsatellite و دو باند جدید پرواز و ساختمانهای جانبی اجزائ اصلی این طرح شامل:
– 309000 متر مربع – پارکینگ ماشین – 470000 متر مربع – ساختمان ترمینال – 315000 متر مربع- ساختمان ماهواره – 64000 مترمربع- راههای ارتباطی

پروژه انسان طبیعت معماری,دانلود پروژه انسان طبیعت معماری,بررسی آثار ریچارد راجرز,بررسی آثار رنزو پیانو,مقاله برای درس انسان طبیعت معماری,تحقیق کامل برای انسان طبیعت معماری,انسان طبیعت معماری,مطلب برای انسان طبیعت معماری,دانلود مقاله برای انسان طبیعت معماری,دانلود تحقیق برای انسان طبیعت معماری,آثار ریچارد راجرز,آثار رنزو پیانو,پروژه برای درس انسان طبیعت معماری,درس انسان طبیعت معماری,مقاله برای انسان طبیعت معماری,تحقیق برای انسان طبیعت معماری,مقاله آثار معماران,پاورپوینت آثار معماران,پاورپوینت برای انسان طبیعت معماری

جدید یک توالی شفاف فضایی برای وارد شدن و راهی شدن مسافران را به نمایش می گذارد. خوانایی ساختمان و طراحی مدولار، یک توالی تکرار شونده موج گونه ای را توسط بالهای پهناور فولاد پیش ساخته خلق می کند.
یک نقاشی ساده از متریالهای مختلف و دیتیل های نمایان، که شخصیت معمارانه بنا را تقویت می کنند. سقف با نوارهای بامبو مزین شده .
این نوارها یک ظاهر صاف و یکپارچه ای را ایجاد میکنند و در تضاد با آنها، سازه های درختی رنگ شده قرار گرفته است. این سازه درختی به منظور خلق یک چشم انداز یک کیلومتری از رنگها، رنگ شده اند.

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید…..

طبقه پایین تر ساختمان، فضای انبار وجابجایی باراست که یک تضاد برجسته ای را به همراه فضای سبک و شفاف در بالا به نمایش می گذارد. سقف بزرگ ترمینال برای جریان دادن نورطبیعی به داخل، گویی پانچ شده است. این هدایت نور به دقت کنترل شده است.

ساختار ترمینال فرودگاه باراهاس در سه لایه ساختمانی شکل گرفته است.زیر زمینی که در بعضی جاها به اندازه 20 متر زیرزمین واقع شده است. سه سطح قاب بتنی بالای سطح زمین و قابهای فولادی سقف.

پروژه فرودگاه Barajas مادريد که سالانه تردد 35 ميليون مسافر را امکان پذير مي سازد، يکي از آثار تحسين برانگيز ریچارد راجرز می باشد. هيئت داوران مهمترين عامل موثر در انتخاب طرح مذکور را پردازش صحيح عملکردهاي جاري در راستاي تسهيل جريان مسافر و پروسه حمل و نقل اثاثه عنوان مي کند. وضوح سلسله مراتب فضايي، درجه بندي رنگها جهت تعريف مسيرها، مفصل بندي عملکردها توسط سطوح ارتفاعي موازي و شناور و تفکيک آنها توسط نور طبيعي تابشي از نورگيرهاي وسيع سقفي، در نهايت منجر به تفکيک ترافيک رفت و برگشت در راستاي قائم مي گردد. يکي ديگر از ويژگيهاي در خور توجه طرح رمزگونه بودن فضاها در عين وضوح مي باشد که نمود بارز آن در سقف مواج ساختمان به عينه قابل رويت است. در کل بايد گفت فضاهاي داخلي بگونه اي نظام يافته اند که فرصت تجربه اي لذت بخش را براي مسافرين فراهم مي سازند.

موزه منیل

این ساختمان از میان خانه های پارکی در مرکز هوستون به طور ناگهانی سربرافراشته است.
این ساختمان مکانی خواهد بود که نور طبیعی و تنوع دائمی آن تفسیر کارهای به نمایش گذاشته شده را همراهی خواهد کرد.
این ساختمان با تعریف سقف های سینوسی مناسب ترین شرایط نورپردازی را برای دیدن کارهای به نمایش گذاشته شده به وجود می آورد.

در طراحی سقف این ساختمان یک صفحه برگی شکل بتن مسلح با سطحی سفید از تیرآهنی مشبک آویزان شده، که در طول فضاهای داخلی، راهروها و فضای باز خارج امتداد یافته است و جریان دائمی فضا را سازماندهی می کند و هر قسمتی از سیرکلاسیون را که در طول نمایشگاه امتداد می یابد، همراهی می کند.

شکل گیری هویت فضای نمایشگاهی با جریانی از نور اشباع شده میسر میشود که سازه برگی شکل معلق از سقف، آن را به داخل هدایت و روی دیوارهای سفید رنگ فضای داخلی باز می تاباند.

 

و…….

 

تصاویر برخی از اسلایدها:

دانلود پروژه انسان طبیعت معماری,بررسی آثار ریچارد راجرز,بررسی آثار رنزو پیانو,مقاله برای درس انسان طبیعت معماری,تحقیق کامل برای انسان طبیعت معماری,انسان طبیعت معماری,مطلب برای انسان طبیعت معماری,دانلود مقاله برای انسان طبیعت معماری,دانلود تحقیق برای انسان طبیعت معماری,آثار ریچارد راجرز,آثار رنزو پیانو,پروژه برای درس انسان طبیعت معماری,درس انسان طبیعت معماری,مقاله برای انسان طبیعت معماری,تحقیق برای انسان طبیعت معماری,مقاله آثار معماران,پاورپوینت آثار معماران,پاورپوینت برای انسان طبیعت معماریبررسی آثار ریچارد راجرز,بررسی آثار رنزو پیانو,مقاله برای درس انسان طبیعت معماری,تحقیق کامل برای انسان طبیعت معماری,انسان طبیعت معماری,مطلب برای انسان طبیعت معماری,دانلود مقاله برای انسان طبیعت معماری,دانلود تحقیق برای انسان طبیعت معماری,آثار ریچارد راجرز,آثار رنزو پیانو,پروژه برای درس انسان طبیعت معماری,درس انسان طبیعت معماری,مقاله برای انسان طبیعت معماری,تحقیق برای انسان طبیعت معماری,مقاله آثار معماران,پاورپوینت آثار معماران,پاورپوینت برای انسان طبیعت معماریمقاله برای درس انسان طبیعت معماری,تحقیق کامل برای انسان طبیعت معماری,انسان طبیعت معماری,مطلب برای انسان طبیعت معماری,دانلود مقاله برای انسان طبیعت معماری,دانلود تحقیق برای انسان طبیعت معماری,آثار ریچارد راجرز,آثار رنزو پیانو,پروژه برای درس انسان طبیعت معماری,درس انسان طبیعت معماری,مقاله برای انسان طبیعت معماری,تحقیق برای انسان طبیعت معماری,مقاله آثار معماران,پاورپوینت آثار معماران,پاورپوینت برای انسان طبیعت معماری

تحقیق کامل برای انسان طبیعت معماری,انسان طبیعت معماری,مطلب برای انسان طبیعت معماری,دانلود مقاله برای انسان طبیعت معماری,دانلود تحقیق برای انسان طبیعت معماری,آثار ریچارد راجرز,آثار رنزو پیانو,پروژه برای درس انسان طبیعت معماری,درس انسان طبیعت معماری,مقاله برای انسان طبیعت معماری,تحقیق برای انسان طبیعت معماری,مقاله آثار معماران,پاورپوینت آثار معماران,پاورپوینت برای انسان طبیعت معماریانسان طبیعت معماری,مطلب برای انسان طبیعت معماری,دانلود مقاله برای انسان طبیعت معماری,دانلود تحقیق برای انسان طبیعت معماری,آثار ریچارد راجرز,آثار رنزو پیانو,پروژه برای درس انسان طبیعت معماری,درس انسان طبیعت معماری,مقاله برای انسان طبیعت معماری,تحقیق برای انسان طبیعت معماری,مقاله آثار معماران,پاورپوینت آثار معماران,پاورپوینت برای انسان طبیعت معماریدانلود مقاله برای انسان طبیعت معماری,دانلود تحقیق برای انسان طبیعت معماری,آثار ریچارد راجرز,آثار رنزو پیانو,پروژه برای درس انسان طبیعت معماری,درس انسان طبیعت معماری,مقاله برای انسان طبیعت معماری,تحقیق برای انسان طبیعت معماری,مقاله آثار معماران,پاورپوینت آثار معماران,پاورپوینت برای انسان طبیعت معماری

دانلود تحقیق برای انسان طبیعت معماری,آثار ریچارد راجرز,آثار رنزو پیانو,پروژه برای درس انسان طبیعت معماری,درس انسان طبیعت معماری,مقاله برای انسان طبیعت معماری,تحقیق برای انسان طبیعت معماری,مقاله آثار معماران,پاورپوینت آثار معماران,پاورپوینت برای انسان طبیعت معماریآثار ریچارد راجرز,آثار رنزو پیانو,پروژه برای درس انسان طبیعت معماری,درس انسان طبیعت معماری,مقاله برای انسان طبیعت معماری,تحقیق برای انسان طبیعت معماری,مقاله آثار معماران,پاورپوینت آثار معماران,پاورپوینت برای انسان طبیعت معماریدرس انسان طبیعت معماری,مقاله برای انسان طبیعت معماری,تحقیق برای انسان طبیعت معماری,مقاله آثار معماران,پاورپوینت آثار معماران,پاورپوینت برای انسان طبیعت معماری

 

خرید آنلاین:

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. راهنمای خرید و دانلود فایل
  • فرمت فایل: pptx – پاورپوینت – حجم فایل ها: 6 مگابایت
  • برای دریافت پروژه های پاورپوینت درس انسان طبیعت معماری اینجا را کلیک نمایید.

نظر و دیدگاه خود را بفرستید



فول پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019




اولین و قوی ترین پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019 و ویری نکست + آرشیو متریال و مبلمان و صحنه های آماده رندر حرفه ای در فلش مموری (برای اسکچاپ 2016 تا 2019) / آموزش ها از صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته شامل تمامی مباحث از مدلسازی تا رندرگیری

قیمت: 1.500.000 تومان