۱- فصل اول : کلیاتی در مورد صنایع دستی
۱-۱صنایع دستی از دیدگاهای مختلف
صنایع دستی به ویژه صنایع دستی روستایی در کشورهایی که از این صنعت برخوردارند واز نظر مواد اولیه و نیروی انسانی امکان تولید دارند، نوعی فعالیت اقتصادی است که منجر به تولید کالاهای جدیدی می شود. آمیختگی شدید این فعالیتها با سنت ها، عادات و بینش سازندگان و همچنین تأثیر محسوس محیط جغرافیایی در این صنعت از جمله مسائلی است که باعث تمایز آن از فرآورده های کارخانه ای می گردد زیرا بر خلاف مصنوعات کارخانه ای که در مقیاس زیاد و بطور یک شکل تولید می شود، صنایع دستی هر منطقه و حتی تولیدات هر صنعتگر از نظر طرح، شکل و اندازه از اشیاء مشابه خود کاملاً متمایز و مشخص است ودر اکثر موارد مایه ای از فرهنگ سازندگان خود را به همراه دارد.

مطالعات معماری مرکز آموزش هنر صنایع دستی,رساله معماری مرکز آموزش هنر صنایع دستی,پایان نامه معماری مرکز آموزش هنر صنایع دستی,طرح نهائی معماری مرکز آموزش هنر صنایع دستی,برنامه فیزیکی مرکز آموزش هنر صنایع دستی,ظوابط معماری مرکز آموزش هنر صنایع دستی,نمونه موردی مرکز آموزش صنایع دستی,رساله آماده مرکز آموزش صنایع دستی,دانلود مطالعات آماده مرکز آموزش صنایع دستی,طراحی مرکز آموزش صنایع دستی,

صنایع دستی از لحاظ لغوی:
اصطلاح صنایع دستی از نظر لغوی دارای مفهوم و احد و ثابتی نیست و هنوز تعریفی که بطور جامع و کامل مورد پذیرش همه کارشناسان و سازمانهای مسئول در کشورهای مختلف باشد، وضع نشده و به عبارت دیگر، صنایع دستی چه در بیان عادی و چه در اصطلاح فنی دارای مفاهیم متعددی است.

برای توضیحات بیشتر و مشاهده فهرست مطالب و دریافت رساله به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

 

بخشی از مطالب:

در دایرهالمعارف بریتانیکا آمده : ((صنایع دستی به آن گروه از صنایعی گفته می شود که به مهارت، ذوق و بینش انسان در آن نقش اساسی دارد)) و از دیدگاه استاد علی دهخدا، صنایع دستی عبارت است از : ((آنچه با دست ساخته می شود، از قالی و پارچه و ساخته های فلزی و غیره))و دکتر معین را عقیده براین است که: ((صنایع دستی شامل صنعت هایی است که دست در آن دخیل باشد، مانند پارچه بافی و قالیبافی)). در یک کلام: ((صنایع دستی به آن گروه از صنایع اطلاق می شود که تمام یا قسمت اعظم مراحل ساخت فرآورده های آن با دست انجام گرفته و در چارچوب فرهنگ و بینش های فلسفی، ذوق و هنر انسانهای هر منطقه با توجه به دیدگاه ههای قومی آنان ساخته و پرداخته می شود)). و بر مبنای مجموع تعاریف می توان ویژگیهای زیر را برای صنایع دستی برشمرد:

۱- صنایع دستی از جمله فعالیتهایی است که در آن دست انسان دارای نقش اساسی باشد.
۲- صنایع دستی از معدود صنایع ملی و غیروابسته ای است که به هیچوجه نیازمند کارشناس و متخصص خارجی نیست و مواد اولیه مورد مصرف در آن معمولاً مواد ساده ای را شامل می شود که به آسانی و ارزانی قابل تهیه است.
۳- فعالیت در اکثر رشته های صنایع دستی محتاج ابراز و وسایل چندان پیچیده و سرمایه زیاد نیست، در واقع ذوق، استعداد و مهارت صنعتکر اصلی ترین و مهم ترین عامل تولید به حساب می آید.
۴- صنایع دستی، خصوصاً در مناطق روستایی یکی از عوامل مکمل اقتصاد کشاورزی بوده و بدلیل دارا بودن قابلیت های ایجاد کار و درآمد می تواند ایام فراغت روستانشینان را پر کند و مانع مهاجرتهای دائمی یا فصلی آنان شود.
۵- فرآورده های دست ساز به دلیل برخورداری از ویژگیهای مصرفی کاملاً توانایی جانشینی محصولات ماشینی را داشته و با بهره گیری از تکنیکی بسیار بدوی و ساده می تواند از وابستگی به کشورهای دیگر بکاهد.
۶- صنایع دستی می تواند عامل انتشار مؤثری برای فرهنگها و سنن مناطق مختلف کشور باشد.
۷- ناهمانندی و عدم تشابه از ویژگیهای صنایع دستی است و در نتیجه این خصوصیت، محصول دست هر صنعتگر به سادگی از محصولات مشابهی که توسط صنعتگری دیگر ساختهشده قابل تشخیص است.
۸- صنایع دستی با ویژگیهای خود به دو دسته شهری و روستایی قابل تقسیم است که هر یک از این دو نوع نیز نسبت به هویت و کیفیت خود می تواند کارگاهی یا خانگی و دائمی یا فصلی باشد.

۲-۱ نگرشی بر تاریخچه صنایع دستی ایران
نگرشی بر وضع کلی تاریخ ایران و نیز توجه داشتن به نتایج حفریات باستان شناسی انجام شده در نقاط مختلف زمین تنها وسایلی است که می تواند پایه و اساس هرگونه اظهارنظری پیرامون صنایع دستی باشد. به اعتقاد محققان قدیمی ترین مرحله زندگی بشر در ایران، تمدن مخصوص و مشخص عصر حجر میانه است که حدود ۱۲۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ سال با آن فاصله داریم و مدارک مربوط به آن حکایتگر آن است که حدود شش هزار سال قبل از میلاد مسیح، کشت غلات، مخصوصاً گندم و جو در ایران مرسوم بوده و محصولات زراعی بوسیله داسی که از سنگ چخماق ساخته شده و لبه ای دندانه دار و مضرس داشته درو می شده و در همین زمان، دامداری و استفاده از گوشت و شیر بز و گوسفند رایج بوده و افزون براین پشم گوسفندان به مصرف رشتن و بافتن می رسیده و مردم با تهیه نوعی سفال ناهموار و کم پخت و نیز تهیه انواع ابزار شکار با سنگ و استخوان حیوانات آشنایی داشته اند.
دکتر گیرشمن، ضمن تحقیقات و تألیفات خود بوجود اشخاصی اشاره می کند که در عصر حجر میانه در کوهستانهای بختیاری می زیستند و شیوه های ساخت ظروف سفالین را می دانستند. در عصر فلز، با وجودیکه تدریجاً ساخت آلات و ادوات ریختگی برنزی و مسی رواج یافت، معهذا هنوز استعمال ابزار سنگی بر انواع مشابه غلبه داشت.
با فرا رسیدن عصر مفرغ در حدود ۲۷۰۰ سال پیش از میلاد مسیح، که تحول و دگرگونی چشمگیری در تمدن سراسر آسیای غربی بوجود آورد، کیفیت زندگی مردم به دلیل برخورداریشان از مصنوعاتی که زندگی راحت تری را ممکن می ساخت، افزایش یافت. در همین دوره مهره هایی زینتی توسط استادکاران صنعتگر ایرانی تولید می گردید و علاوه بر آن، ظرفی سفالین بوسیله چرخ های کوچک مخصوصی که با دست به گردش در می آمد و طبق قاعده ای خاص در کوره های سربسته حرارت می دید توسط ایرانیان ساخته می شد. در حفریات انجام شده در دو کیلومتری جنوب غربی تخت جمشید، سفالهایی بدست آمده مه نقاشی و تزئین شده و تقریباً به نازکی ظروف چینی امروزی بوده است و بهترین دلیل ترقی و تکامل صنعت سفال سازی در دوره ای که ظروف به آن تعلق دارد، می باشد. همچنین در تپه گیان(در نزدیکی همدان)سفالهایی به رنگ قرمز و زرد به اضافه خنجرهای فلزی حکاکی شده ای بدست آمده که متعلق به ۱۳۰۰ تا ۱۱۰۰ سال قبل از میلاد مسیح است.
دکتر اریک اشمید، هنگام حفاری در اطراف دامغان به مجموعه ای از بهترین فرآورده های صنعتگران دو تا سه هزار سال قبل از میلاد مسیح دسترسی یافت که شامل کوزه های بزرگی به اشکال هندسی و دارای لعاب قهوه ای روشن و کرم است و اکثراً با کمک چرخ ساخته شده و گویای رونق و رواج فن لعاب دادن سفال در ایران پنج هزار سال قبل می باشد.
دکتر اشمید طی حفاریهایی که در سال ۱۳۱۳ در نزدیکی تهران انجام داد نیز به کشف آثاری مشابه آنچه در دامغان یافته بود توفیق یافت.با این تفاوت که سفالهای مکشوفه در حفاری اخیر اکثراً دارای نقوش هندسی به رنگ سیاه و سطحی صیقل یافته است و با گل آن گیاهی مانند کاه مخلوط می باشد.

۳- ۱ جایگاه صنایع دستی در ایران
همانگونه که قبلاً نیز بیان شد ایران دارای متنوع ترین و نیز کیفی ترین محصولات جهان است و از دیرباز ایران در کشور های همجوار و دور دست معرف فرهنگ و توانایی های هنری و فنی این سرزمین بوده است. ارتباط تنگاتنگ این صنعت با نوع فرهنگ و زندگی مردم سازنده آن قابل توجه بوده و نیز توجیح کننده بسیاری از اصول کارکردی و سودمندی آن است، و در یک قرن گذشته بدلیل تحولات سریع و شدید در جهان و به تبع آن در ایران، و نیز هجوم موج مدرنیزم افراطی و نیز تجدد طلبی ادواری، به انزوای فرهنگ خودی و صنایع این فرهنگ گردید ولی با این حال پس از طی این دوره رکورد، اینک بازگشت به این صنایع نه تنها جنبه آگاهانه یافته بلکه بسیاری از زوایا و ابعاد ناشناخته این هنر نیز مورد موشکافی و تجزیه و تحلیل قرار گرفته است.
اصولاً صنایع دستی دارای تأثیرات و نیز توجیحات کمی و کیفی مختلفی است که بطور کلی از سه دیدگاه قابل بررسی است:
۱- صنایع دستی و توجیه اقتصادی
۲- صنایع دستی و توسعه فرهنگی و اجتماعی
۳- صنایع دستی و ارزشهای هنری و تاریخی

 

و….

 

 

 

 

فهرست مطالب:
۱- فصل اول : کلیاتی در مورد صنایع دستی ۱۳
۱-۱صنایع دستی از دیدگاهای مختلف ۱۴
۲-۱ نگرشی بر تاریخچه صنایع دستی ایران ۱۷
۳- ۱ جایگاه صنایع دستی در ایران ۱۹
۱-۳-۱ توجیه اقتصادی ۲۰
۲-۳-۱ توجیه فرهنگی و اجتماعی ۲۱
۱-۲-۳-۱- صنایع دستی و فرهنگی خودی ۲۲
۲-۲-۳-۱ صنایع دستی و فرهنگ بیگانه ۲۳
۳-۳-۱صنایع دستی و ارزشهای هنری و تاریخی ۲۴
۴-۱ آشنایی با تعدادی از صنایع دستی موجود در کشور ۲۵
۱-۴-۱سفالگری ۲۵
۱-۱-۴-۱ شیوه های تولید در حال حاضر ۲۶
۱-۱-۴-۱ شیوه های تولید در حال حاضر ۲۷
۲-۱-۴-۱ لعاب ۲۹
۳-۱-۴-۱ کاشی کاری ۳۰
۴-۱-۴-۱ کوره های کاشی پزی ۳۲
۵-۱-۴-۱ کاشی گلی ۳۳
۶-۱-۴-۱ کاشی جسمی ۳۴
۷-۱-۴-۱ رنگ سازی ۳۵
۲-۴-۱ قلمزنی ۳۶
۱-۲-۴-۱ شیوه کار ۳۷
۳-۴-۱ زرگری ۳۸
۴-۴-۱ منبت ۳۸
۴-۴-۱ منبت ۳۹
۱-۴-۴-۱ شیوه کار ۳۹
۵-۴-۱ معرق ۴۰
۶-۴-۱ خاتم ۴۱
۱-۶-۴-۱ شیوه های تولید خاتم ۴۱
۷-۴-۱ قالیبافی ۴۲
۱-۷-۴-۱ قالیبافی در دوره های گوناگون تاریخی ۴۳
۲-۷-۴-۱ نکات فنی ۴۴
۳-۷-۴-۱ساختمان دار قالیبافی ۴۴
۴-۷-۴-۱ ابزارهای قالیبافی ۴۶
۵-۷-۴-۱ رفوگری ۴۷
۸-۴-۱ نمد مالی ۴۸
۹-۴-۱ پارچه بافی ۵۰
۱-۹-۴-۱ مشخصات دستگاههای بافندگی دستی ۵۲
۲-۹-۴-۱ پارچه های قلم کار ۵۵
۱-۲-۹-۴-۱ شیوه تولید ۵۵
۲-۲-۹-۴-۱ مهرچوبی ۵۶
۳-۲-۹-۴-۱ رنگ ۵۷
۴-۲-۹-۴-۱ پارچه ۵۸
۱۰-۴-۱ چاقوسازی ۵۹
۱-۱۰-۴-۱ تولید ۶۰
۲-۱۰-۴-۱ ذکر بعضی از فوت و فن های کار ۶۱
۱۱-۴-۱ شیشه گری ۶۳
۱-۱۱-۴-۱ تاریخچه شیشه گری در ایران ۶۳
۲-۱۱-۴-۱ شیوهای تولید ۶۵
۱۲-۴-۱ سازهای سنتی ۷۰
۱۳-۴-۱ مینیاتور ۷۲
۱-۱۳-۴-۱ تحول هنر مینیاتور ۷۴
۲- فصل دوم: مطالعات محیطی ۷۶
۱-۲ موقعیت قرارگیری استان زنجان در کشور ۷۷
۲-۲ کلیات سیاسی، اداری استان زنجان ۷۷
۱-۳-۲ راه آهن ۸۱
۲-۳-۲ راه‌های هوایی ۸۱
۴-۲ بررسی وضعیت جغرافیایی استان زنجان ۸۳
۱-۴-۲ کوهها ۸۳
۲-۴-۲ رودخانه‌ها ۸۳
۳-۴-۲ پوشش گیاهی ۸۴
۵-۲ شرایط آب و هوای استان زنجان ۸۶
۱-۶-۲ ت توپوگرافیک شهر زنجان ۹۰
۷-۲ مطالعه زمین‌شناسی و زلزله شهر زنجان ۹۱
۸-۲ وضعیت اقلیمی شهر زنجان ۹۴
۱-۸-۲ تابش آفتاب ۹۴
۲-۸-۲ دمای هوا ۹۸
۳-۸-۲ رطوبت هوا ۹۸
۴-۸-۲ باد ۹۸
۵-۸-۲ بارندگی ۹۹
۳- فصل سوم مطالعات معماری : ۱۰۲
معرفی و شناخت شهر زنجان ، تاریخی، اجتماعی و اقتصادی۱-۳ مقدمه ۱۰۲
۱-۳ مقدمه ۱۰۳
۲-۳ وجه تسمیه زنجان ۱۰۳
۳-۳ عوامل مؤثر درپیدایش و گسترش شهر زنجان ۱۰۵
۴-۳ تاریخچه توسعه شهر زنجان ۱۰۷
۵-۴ خصوصیات کلی ‌بافت قدیمی شهر زنجان ۱۱۶
۷-۳ عناصر تاریخی شهر ۱۲۰
۱-۷-۳ محلات ۱۲۱
۲-۷-۳ حصار شهر ۱۲۲
۳-۷-۳ آب انبارها ۱۲۳
۴-۷-۳ گرمابه‌ها ۱۲۳
۵-۷-۳ رختشویخانه ۱۲۴
۶-۷-۳ امامزاده‌ها ۱۲۴
۷-۷-۳ مساجد ۱۲۵
۸-۷-۳ مجموعه تاریخی بازار ۱۲۶
۸-۳ ویزگی های فرهنگی و نژادی ۱۲۸
۹-۳ مطالعه خصوصیات جمعیتی شهر زنجان ۱۲۹
۱-۹-۳ ساختار سنی و جنسی جمعیت ۱۳۰
۱۰-۳ آمار پاره ای از فضاهای فرهنگی شهر زنجان ۱۳۳
۱۱-۳ بررسی وضعیت اقتصادی شهر زنجان ۱۳۴
۱-۱۱-۳ عمده صنایع دستی موجود در شهر زنجان ۱۳۷
۱-۱-۱۱-۳ چاقو سازی ۱۳۸
۲-۱-۱۱-۳ ملیله سازی ۱۳۸
۳-۱-۱۱-۳ چارق دوزی ۱۳۹
۴-۱-۱۱-۳ فرش بافی ۱۳۹
۴- فصل چهارم : مطالعات تحلیلی ۱۴۰
برسی عوامل موثر در طراحی ۱-۴ برخی ا ز معیارهای آسایش ۱۴۰
۱-۴ برخی ا ز معیارهای آسایش ۱۴۱
۱-۱-۴ نمودار زیست- اقلیمی ساختمانی به روش اولگی ۱۴۱
۲-۱-۴ نمودار زیست- اقلیمی ساختمانی به روش گیوانی ۱۴۱
۳-۱-۴ معیار ماهانی ۱۴۵
۲-۴ تأثیر عوامل اقلیمی بر منطقه آسایش انسان در شهرزنجان ۱۴۸
۳-۴ تأثیر عوامل اقلیمی برساختمان در شهر زنجان ۱۴۹
۴-۴ اهداف عمده در طرح اقلیمی در شهر زنجان ۱۵۲
۱-۴-۴ اجتناب از اتلاف حرارت ساختمان ۱۵۵
۲-۴-۴ اجتناب از اتلاف حرارت ساختمان با کنترل وزش باد ۱۵۶
۳-۴-۴ بهره‌گیری از انرژی خورشیدی در گرمایش ساختمان ۱۵۸
۴-۴-۴ محافظت ساختمان در برابر تابش آفتاب ۱۵۹
۵-۴-۴ بهره‌گیری لز نوسان روزانه دمای هوا ۱۶۱
۶-۴-۴ فرم کالبدی ساختمان ۱۶۲
۷-۴-۴ نحوه قرارگیری ساختمان‌های مجموعه ۱۶۳
۸-۴-۴ عوامل مؤثر در تعیین جهت استقرار ساختمان‌های مجموعه ۱۶۴
۱-۸-۴-۴ عامل تابش آفتاب در تعیین جهت استقرار ساختمان‌های مجموعه ۱۶۵
۲-۸-۴-۴ عامل باد در تعیین جهت استقرار ساختمان‌های مجموعه ۱۶۶
۳-۸-۴-۴ جهت خیابانها و مسیرهای عابر پیاده ۱۷۰
۴-۸-۴-۴ پنجره‌ها و سایه‌بان‌ها ۱۷۰
۵-۴ نتایج ۱۷۱
۵- فصل پنجم :اصول فنی و استانداردهای طراحی در فضاهای مجموعه ۱۷۷
۱-۵ تعداد واحدها و ساعات تدریس رشته صنایع دستی ۱۷۸
۲-۵ بررسی و شناخت فضاهای اصلی و فرعی مجموعه ۱۸۰
۱-۲-۵ فضاهای آمورشی ۱۸۱
۲-۲-۵ فضاهای کمک آموزشی ۱۸۱
۳-۲-۵ فضاهای رفاهی و خدماتی ۱۸۱
۳-۵ استانداردهای طراحی برای فضاهای کمک آموزشی ۱۸۴
۲-۳-۵ یک کتابخانه ۱۸۹
۴-۵ فضاهای مختلف کتابخانه ۱۹۶
۱-۴-۵ الحاقات به کتابخانه ۱۹۶
۵-۵ فضاهای کتابخانه ۱۹۷
۱-۵-۵ کتابخانه های مرجع ۱۹۸
۱-۱-۵-۵ تسهیلات مطالعه انفرادی ۱۹۸
۲-۱-۵-۵ نور در کتابخانه ۲۰۰
۳-۱-۵-۵ صدا در کتابخانه ۲۰۳
۴-۱-۵-۵ درجه حرارت، رطوبت و تهویه ۲۰۳
۵-۱-۵-۵ کابینت های کارتهای کاتالوگ ۲۰۳
۶-۱-۵-۵ اطفای حریق ۲۰۶
۶-۵ واحد خدمات عمومی ۲۰۶
۱-۶-۵ واحد خدمات فنی ۲۰۶
۲-۵-۶ واحد خدمات اداری ۲۰۶
۳-۵-۶ خدمات پشتیبانی ۲۰۷
۷-۵ کارگاهها ۲۰۷
۸-۵ معیارهایی که در برنامه ریزی فیزیکی این مجموعه تأثیر گذارند ۲۱۰
۹-۵ دسته بندی فضاهای موردنیاز با توجه به کاربری ۲۱۱
۱۰-۵ فضاهای آموزشی ۲۱۲
۱-۱۰-۵ کلاسها و کارگاهها ۲۱۲
۱۱-۵ فضاهای کمک آموزشی ۲۱۳
۱-۱۱-۵ کتابخانه ۲۱۳
۲-۱۱-۵ مجموعه مواد کتابخانه ۲۱۳
۱۲-۵ فضاهای رفاهی – خدماتی ۲۱۶
۱۳-۵ تحلیل سایت و روند طراحی ۲۱۸
۱-۱۳-۵ موقعیت سایت در طرح تفصیلی شهرستان زنجان ۲۲۲
۱۴-۵ دلایل انتخاب سایت ۲۲۸
۱۵-۵ اهداف موردنظر طرح تفصیلی ۲۲۹
۱-۱۵-۵ طرح تفصیلی و نقاط مثبت در سایت ۲۲۹
۲-۱۵-۵ طرح تفصیلی و نقاط منفی در سایت ۲۳۰
۱۶-۵ آشنائی با موقعیت سایت طراحی ۲۳۱
۱-۱۶-۵ دسترسی ها ۲۳۱
۲-۱۶-۵ فضاهای باز و بسته ۲۳۲
۳-۱۶-۵ کیفیت ابنیه ۲۳۲
۴-۱۶-۵ طبقات ۲۳۳
۵-۱۶-۵ کاربری ها ۲۳۳
۱۷-۵ روند طراحی ۲۳۴
۱-۱۷-۵ تجزیه و تحلیل سایت ۲۳۴
۲-۱۷-۵ موقعیت سایت در بافت شهرستان ۲۴۶
۱۸-۵ دید و منظر در مقیاس شهری ۲۴۶
۱۹-۵ ترافیک سواره و شبکه های ارتباطی ۲۵۶
۲۰-۵ ترافیک پیاده و شبکه های ارتباطی ۲۵۸
۱-۲۰-۵ گره ها ۲۶۰
۲۱-۵ سایت و موقعیت مکانی کاربریها ۲۶۱
۲۲-۵ اهداف موردنظر طراحی ۲۶۲
۲۳-۵ توصیف طرح ۲۶۷
۱-۲۳-۵ توصیف ایده کلی طرح (concept) 267
۲-۲۳-۵ ایده اصلی طرح ۲۷۰
۲۵-۴ نقشه ها و مدارک معماری ۳۰۰
۱-۲۵-۴ اتودهای اولیه تا شکل گیری طرح نهایی ۳۰۰
۶- فصل ششم :فهرست منابع ۳۱۶
۱-۶ منابع و مآخذ ۳۱۷
فهرست اشکال:
شکل(۱-۱) ۲۶
شکل(۲-۱) ۳۰
شکل(۳-۱) ۳۶
شکل(۴-۱) ۳۸
شکل(۶-۱) ۴۵
شکل(۱۰-۱) ۶۰
شکل(۱۱-۱) ۶۹
شکل(۱۲-۱) ۷۰
شکل(۱۳-۱) ۷۱
شکل(۱۵-۱) ۷۲
شکل(۱۶-۱) ۷۳
شکل(۱-۲) ۷۹
شکل(۲-۲) ۸۲
شکل(۳-۲) ۸۵
شکل(۴-۲) ۸۷
شکل(۵-۲) ۸۹
شکل(۶-۲) ۹۳
شکل(۹-۲) ۱۰۱
شکل(۲-۳) ۱۱۰
شکل(۳-۳) ۱۱۳
شکل(۴-۳) ۱۱۸
شکل(۵-۳) ۱۲۵
شکل(۱-۴) ۱۴۳
شکل(۲-۴) ۱۴۴
شکل(۳-۴) ۱۶۸
شکل(۴-۴) ۱۶۹
شکل(۵-۴) ۱۷۴
شکل(۶-۴) ۱۷۵
شکل(۱-۴) ۱۷۶
شکل(۱-۵) ۱۸۵
شکل(۲-۵) ۱۸۶
شکل(۳-۵) ۱۸۷
شکل(۴-۵) ۱۸۸
شکل(۶-۵) ۱۹۵
شکل(۷-۵) ۱۹۹
شکل(۴-۵) ۲۰۴
شکل(۹-۵) ۲۰۵
شکل(۱۰-۵) ۲۰۸
شکل(۱۱-۵) ۲۰۹
شکل(۱۲-۵) ۲۲۳
شکل(۱۳-۵) ۲۲۴
شکل(۱۵-۵) ۲۲۵
شکل(۱۶-۵) ۲۲۷
شکل(۱۷-۵) ۲۳۵
شکل(۱۸-۵) ۲۳۶
شکل(۱۹-۵) ۲۳۷
شکل(۲۰-۵) ۲۳۸
شکل(۲۱-۵) ۲۴۰
شکل(۲۲-۵) ۲۴۰
شکل(۲۳-۵) ۲۴۱
شکل(۲۴-۵) ۲۴۲
شکل(۲۵-۵) ۲۴۳
شکل(۲۶-۵) ۲۴۴
شکل(۲۷-۵) ۲۴۵
شکل(۲۸-۵) ۲۴۸
شکل(۲۹-۵) ۲۵۰
شکل(۳۰-۵) ۲۵۱
شکل(۳۱-۵) ۲۵۳
شکل(۳۱-۵) ۲۵۴
شکل(۳۲-۵) ۲۵۵
شکل(۳۳-۵) ۲۵۷
شکل(۳۴-۵) ۲۵۹
شکل(۳۵-۵) ۲۶۱
شکل(۳۶-۵) ۲۶۳
شکل(۳۷-۵) ۲۶۴
شکل(۳۸-۵) ۲۶۵
شکل(۳۹-۵) ۲۶۶
شکل(۴۰-۵) ۲۶۷
شکل(۴۱-۵) ۲۷۰
شکل(۴۲-۵) ۲۷۱
شکل(۴۳-۵) ۳۰۰
شکل(۴۴-۵) ۳۰۱
شکل(۴۵-۵) ۳۰۲
فهرست جداول:
جدول (۱-۲) ۹۲
جدول(۲-۲) ۹۷
جدول(۱-۳) ۱۳۰
جدول(۲-۳) ۱۳۱
جدول(۳-۳) ۱۳۲
جدول(۴-۳) ۱۳۳
جدول(۵-۳) ۱۳۳
جدول(۶-۳) ۱۳۴
جدول(۷-۳) ۱۳۶
جدول(۸-۳) ۱۳۷
جدول(۱-۴) ۱۴۶
جدول(۲-۴) ۱۴۸
جدول(۳-۴) ۱۵۲
جدول(۴-۴) ۱۵۵
جدول(۱-۵) ۱۸۰
جدول(۲-۵) ۱۹۱
جدول(۳-۵) ۱۹۳
جدول(۴-۵) ۲۰۲
جدول(۵-۵) ۲۲۰
جدول(۶-۵) ۲۲۱
جدول(۷-۵) ۲۷۵
جدول(۸-۵) ۲۷۶
جدول(۹-۵) ۲۷۸
جدول(۱۰-۵) ۲۸۰
جدول(۱۱-۵) ۲۸۲
جدول(۱۲-۵) ۲۸۴
جدول(۱۳-۵) ۲۸۷
جدول(۱۴-۵) ۲۹۱
جدول(۱۵-۵) ۲۹۲
جدول(۱۶-۵) ۲۹۳
جدول(۱۷-۵) ۲۹۶
جدول(۱۸-۵) ۲۹۷
جدول(۱۹-۵) ۲۹۸
جدول(۲۰-۵) ۲۹۹

 

تصاویر فایل:

4-16-2015 9-34-36 PM

 

خرید رساله:

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما نیز ارسال خواهد شد. آموزش تصویری خرید آنلاین
  • فرمت رساله: word
  • حجم فایل ها: ۱۹ مگابایت

 

  • برای مشاهده لیست رساله و مطالعات های معماری اینجا را کلیک نمائید.
  • سفارش انجام رساله و طرح پذیرفته می شود.
  • شماره پشتیبانی و سفارشات معماری : ۰۹۳۷۱۹۲۵۳۱۲ – ۱۰ صبح تا ۴ عصر
  • ایمیل های پشتیبانی : parsacad.com@gmail.com – admin@parsacad.com
  • رساله معماری با رساله معماری هم تبادل می شود و نیاز به خرید نیست.
  • برای تماس با ما و تبادل اطلاعات معماری ( مقاله ، نقشه و رساله معماری ) با شماره تلگرام 09037759555 در ارتباط باشید.