صفحه اینستاگرام پارساکد

نمایش دسته بندی مطالب

لیست مطالب صفحه اصلی

مطالعات معماری مجتمع اقامتی تجاری 194 صفحه – رساله معماری مجتمع اقامتی تجاری 194 صفحه

مقدمه:
مفهوم عام سفر به معناي حركت از مكاني به مكاني ديگر مي باشد و نفس آن جنبش و حركت مي باشد كه با سكون و لختي در تضاد مي باشد وقتي به دنبال اين مفهوم تاريخ زندگي بشر را ورق مي زنيم به عوامل محركة بسياري براي آن مواجه مي شويم كه انسان را براي اين تحول آماده مي كند . همانطور كه در قوانين فيزيكي نيوتوني مطرح مي باشد هر جسمي تمايل به سكون و لختي دارد . يعني دوست مي دارد در آن حالتي كه هست باقي بماند و علاوه بر آن انسان نيز زاتاً دوست دارد در آن محل باقي بماند و حال آنكه بايد نيرويي باشد تا بتواند او را از آن حالت سكون و خمود در آورد . حال آنكه اين نيرو مي تواند آنقدر قوي باشد كه اين حركت را به صورت گروهي در آورد . از جمله اين عوامل مي توان به نيروه هاي سياسي ، فرهنگي ، مذهبي ، اجتماعي و اقتصادي بلاياي آسماني و يا علاقه به شناخت تمدن هاي ديگر و… را نام برد .

رساله معماری مجتمع اقامتی تجاری - مطالعات مجتمع اقامتی تجاری - پایان نامه مجتمع اقامتی تجاری
سياست مي تواند توسط حكومت هاي حاكم بر يك منطقه ، به يك گروه يا اشخاص تحمل شود . همانند منتقل كردن اين اقشار به خراسان براي جلوگيري از نفوذ اقوام شرقي ايران . از عوامل فرهنگي نيز مي توان به سفرها يي كه از طرف بعضي دولتها براي ترويج فرهنگي خاص در كشورهای ديگر اتفاق مي افتد . مذهب نيز در كل تاريخ مسبب بسياري از سفرها بوده . همانند سفر هجرت مسلمانان از مكه به مدينه، اقتصاد نيز يكي از دلايل اصلي اين جابجايي ها بوده است كه براي تغيير وضعيت بد اقتصادي يا براي تجارت صورت مي گرفته است در زمان حكومت هخامنشي به علت تثبيت حكومت و ايجاد امنيت نسبي و رونق گرفتن اقتصاد و وجود اين راهنماي بين المللي و مهم ، تجارت و به طبع آن سير و سفر رونق گرفت .

برای دانلود و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه نمائید…..

 

بخشی از مطالب و پروپوزال:

در متون فلسفي و عرفاني اسلامی نيز توجه مهمي به مفهوم سفر وحركت شده است و سلوك و طريق انسان در راه حق تا آن نقطه اي كه « كل شئ هالك إلا و جهه‘» ادامه مي يابد و همچنين در دين بودا نيز سفر دروني انسان براي رسيدن به نيروان مورد توجه قرار گرفته است . و به طور کلی ‌از عادت و روزمرگي در دين ما انذجار مي جويند . سیري كه براي رسيدن به اين مرحله گفته شده شامل هفت مرحله شده است كه انسان در پايان هر مرحله به منزلگاهي مي رسد كه آن شروعي براي حركت بعدي است و مقصد برای كسي است كه در اين راه قدم مي گذارد راهي كه هر خارش نشان از كف پاي دارد .
ارکان صنعت توریسم
1- منابع طبیعی : این گروه شامل منابع طبیعی است که به صورت متفاوت در هر منطقه وجود دارد و برای جلب نظر جهانگردان از آن بهره برداری می شود. منابع طبیعی موجود در دنیا هم چون، آب و هوا، جنگل، سواحل دریا، حیوانات خاص هر منطقه، گل ها و گیاهان و… می باشند.
2- عوامل زیر بنایی: مانند شاهراه ها، فرودگاه ها، خطوط راه آهن، جاده ها، پارکینگ ها، پارک ها، هتل ها، امکانات روشنایی، تسهیلات دریایی و بندری، اتوبوس و ایستگاه راه آهن، رستوران ها، مراکزها و اماکن تفریحی، موزه ها و مغازه ها و… می باشند. هم چنین سیستم های تصفیه آب، ارتباطات سیستم های سوخت رسانی، سیستم های بهداشتی از جمله عوامل زیر بنایی مهم در امر جهانگردی به شمار می آیند.
3- تجهیزات حمل و نقل : شامل کشتی، هواپیما، قطار، اتوبوس،خودروی سواری، تاکسی ها، قطار هوایی، تسهیلات مشابه از جمله تجهیزات حمل و نقل مسافران می باشند.
4- منابع فرهنگی و روحیه مهمان نوازی : شامل آثار فرهنگی است که موجب نظر بسیاری از جهانگردان می گردد. روحیه مهمان نوازی را می توان از نحوه خوش آمدگویی کارکنان یک سازمان علاقه مند، تمایل به ارائه خدمات قابل قبول و سایر رفتارهای گرم و دوستانه از سوی آنان درک کرد. منابع فرهنگی هر منطقه نیز شامل : هنرهای دستی، ادیبات، تاریخ، موسیقی، هنرهای نمایشی، رقص و ورزش ها و… است. جاذبه های جهانگردی موفقی را می توان از ترکیب منابع فرهنگی به دست آورد به عنوان مثال وقایع و مسابقات ورزشی، جشنواره های ملی و سنتی، بازی ها و مسابقه ها از زمره این ترکیبات می باشند.

توریست
توریست کسی است که به طور موقت مسافرت می کند و در کشور مورد علاقه خود حداقل 24 ساعت اقامت می نماید. در ضمن هدف وی ممکن است استفاده از تعطیلات، تأمین سلامتی، مطالعه و تحقیق، موارد مذهبی و ورزشی، تجارت و امور بازرگانی، مسائل خانوادگی، مأموریت یا شرکت دركنفرانس باشد. جهانگردی داخلی به کلیه مسافرت ها اطلاق می گردد که در چارچوب تعریف جهانگردی در داخل کشور صورت می گیرد.
فواید سیاحت
سیاحت و فرهنگ : هر فرهنگ درباره رشد آنچه انسان ها حق دارند از یکدیگرانتظار داشته باشند و درباره خیر و شر، پیش فرض های خود را دارد برخی از این پیش فرض ها آشکار است. این مفاهیم بیان نشده درشیوه زیست انسان ها چندان ریشه گرفته که بر کندن یا درستکاری آنها با هیچ موعظه ای میسر نیست. تغییر دادن این مفاهیم به معنای غنی تر کردن فرهنگ و منطقی تر نمودن شیوه زیست است و اجرای این وظیفه بر عهده سیاحت و جهانگردی است.
سیاحت و جامعه شناسی : متأسفانه در صنعت توریسم عصر حاضر ترتیبی برای آشنایی جهانگردان، با فرهنگ جامعه میزبان اندیشیده نشده و گاهی اوقات مؤسساتی که این امر بدان ها محول شده به جهانگردی صرفاً به عنوان صنعتی پول ساز می نگرند که باید اوقات فراغت جهانگردان را پر کند.
سیاحت و سلامت : جهانگردی با پدید آوردن تفاهم متقابل میان ملت ها به پیشبرد و استقرار صلح جهانی کمک های شایسته می کند البته، باید بدانیم که روابط بین المللی در دنیای امروز بسیار پیچیده تر از آن است که شکل بخشیدن به آنرا تنها به عهده یک عامل بتوان گذارد.
سیاحت و اقتصاد : جهانگردی به عنوان یک عامل اقتصادی عمده و بسیار مؤثر در سال های اخیر مورد توجه فراوان قرار گرفته و به این علت سعی فراوان می شود که حتی الامکان از عوامل مؤثر در کاهش جریان جهانگردی جلوگیری کند در حقیقت جهانگردی به نحوی صادرات نامرئی کالاها و خدمات است.
سیاحت و فراغت : اگر کارهای یکنواخت در سازمان های صنعتی و اداری و حتی کارهای فکری در سازمان های پژوهشی و آموزشی، در زمان طولانی و بی وقفه ادامه یابند توانایی های روانی و عاطفی انسان را کاهش می دهند و بهره گیری از زمان های فراغت این آسیب های احتمالی را کاهش می دهد. فراهم آوردن زمینه بهره گیری از فراغت، یک مسئولیت بزرگ سازمان های جهانگردی است.
در پایان این مقدمه لازم به ذکر است که در این بخش که عنوان آن « شناخت» می باشد به مباحثی از قبیل؛ پیشینه تاریخی، موقعیت جغرافیایی، وضعیت اجتماعی، شرایط اقلیمی و طبیعی منطقه، مبانی نظری معماری، ظوابط و استاندارد های طراحی، سازه و مصالح و تاسیسات ساختمانی، بررسی نمونه های مشابه، پرداخته خواهد شد.

عنوان تحقیق
اقامتی تجاری ياس

بیان مسئله:
با توجه به شرایط خاص جغرافیایی و سیاسی خراسان و مشهد از قبیل وجود بارگاه امام هشتم شیعیان و افزایش امکانات مسافرتی و سهولت دسترسی توسعه مراکز توریستی درشهر مشهد اجتناب ناپذیر است. با توجه به احداث راه آهن تهران سرخس و گسترش آن به آسیای میانه این شهر فقط محل پذیرایی زائرین داخلی نبوده و در اینده نزدیک سیل زائرین متشکل از سراسر دنیا به این شهر مسافرت خواهند نمود. بنابراین نیاز به مکانی است که زائرین کشورهای دنیا به راحتی افکار و اعتقادات خود را به مباحثه بگذارند بنابراین در جهت تقویت و تکامل شهر مشهد امکانات و تسهیلاتی برای گردشگران و زائران لازم و ضروری است از این رو مرکز سکونتگاهی برای گردشگران و زائران در قالب هتل نیارمند ژرف نگری و نکته سنجی دقیق و خاص است که علاوه بر ملزومات فضایی و عملکردی برنامه و طرح ریزی آن مهم می باشد
از طرفی دیگر به علت اهمیت شـهر مشهد به عـــنوان مرکز فعالیت های آتـــی در منطقه آسیای میانه تغــییرات گوناگونی را پشت سرنهاده است اکنون برجسته کردن نقش و تاثیر فرهنگی مذهبی ان در درجه اول اهمیت قرار می گیرد که در واقع این مرکز ثقل در راستای برجسته نمودن نقش فرهنگی مذهبی مشهد و تبلیغ آن در جهان اسلام و ایجاد همبستگی بین کشورهای اسلامی قرار گرفته است.

بیان اهداف:
اهداف کلی:
هماهنگی و همپیوندی عناصر کالبدی با ارزشهای فرهنگی مذهبی ایجاد-
طراحی نوین باتوجه به حفظ پیوندهای بافت تاریخی –
برنامه ریزی و طرح ریزی به شیوه ای که احساس ماندگاری در زائران بالا رود –
-دریافت احساسات معنوی و روحانی وبه کارگیری ان در جهت معنا بخشیدن به فضا
تعبییه فضا های مورد نیاز توریست-
اهداف اختصاصی:
ارائه خدمات مناسب به ارگانها و سازمان های مختلف درایام خاص –
فضا سازی به منظور آموزش خدمات هتل داری برای داوطلبان-

فصل اول:

1-1-1:تعاريف و اصطلاحات صنعت گردشگري
بحث درباره اصطلاحات و ارگان فني كه در اين صنعت پويا مورداستفاده قرار مي گيرد داراي اهميت است بيشتر لغت نامه ها واژه ساده مسافرت (Travel) را بدين گونه تعريف كرده اند اعمال جابجايي در محتوايي صنعت گردشگري اين واژه تعريف ديگري دارد عمل جابجايي به خارج از جامعه براي تجارت (دادوستد) با تفريح و نه براي انجام كار روزمزد با تحصيل (مدرسه يا دانشگاه).
جهانگردي، گردشگري:
كارهايي است كه فرد در مسافرت و در مكاني خارج از محيط عادي خود انجام مي دهد اين مسافرت بيش از يك سال طول نمي كشد هدف تفريح و تجارت يا فعاليتهاي ديگري است.

جهانگرد:
مقصود كسي است كه دست كم يك شب در اقامتگاه عمومي يا خصوصي در محل موردبازديد به سر برد.
گردشگري يك روزه:
كسي كه به تفريح مي رود مقصود كسي است كه دريك مكان ديگري رود ولي شب را آنجا نمي گذارند.
مسافر:
كسي كه بين دو يا چند نقطه مسافرت كند.
بازديدكنندگان بين المللي:
سفر كنندگان به كشورهاي ديگر (اندازه گيري از طريق آمار رسيده به كشور مقصد)
بازديدكنندگان محلي:
ساكناني كه درون كشور خود سفر مي كنند. براي مقاصد طراحي، استفاده كنندگان محلي از امكانات تفريحي، اين گونه تقسيم شده اند.
بازديدگنندگان آخر هفته:
بازديدكنندگان يك روزه اي از فاصله اي براي بازديد تفريحي از يك يا چند محل سفر نموده اند.
تفريح كنندگان:
اغلب مردم شهر كه از مكانهاي مناسب بازديد گروه و از امكانات آن براي تفريح غيررسمي در فضاي باز، ورزشي و گذران وقت آزاد، در يك روز با كمتر، برخوردار مي شوند.
بازديد مي توان در اشكال زير انجام شود.
سفر مستقل:
سفر و اسكاني كه شخصاً توسط شخص بازديدكننده برنامه ريزي مي شود.

سفر جمعي:
بازديدكنندگان همراه هم سفر مي كنند تا دررخدادها (كنفرانس ها و نمايشگاه ها) و يا دربرنامه ريزي هاي توريستي انحصاري، شركت نمايند. (تعطيلات برنامه ريزي شده) بنابراين گردشگري ممكن است درون اصطلاحات اجزاء خود، براساس اسامي، امكانات سفر و اعمالي كه گردشگران در محل خود انجام مي دهند و امكانات خدماتي كه براي احتياجات آنها فراهم مي شود تعريف گردد.

1-1-2:گردشگري در ايران:
ايران به دليل پيشينه تاريخي و تكاپوي مستمر اجتماعي فرهنگي، ديدني هاي متنوعي دارد كه بازديد از آنها مي تواند حس كنجكاوي و زيبايي شناسي گردشگران و جهانگردان را ارضا كرده و ستايش آنها رابرانگيزد. هرمسافر با هر انگيزه اي كه به ايران سفر كند مي تواند مطابق اهداف ذوق و برنامه خود در ايران ديدني هاي موردنظر را بيابد.
آثار تاريخي بازمانده از دوره هاي مختلف زندگي انسان درفلات ايران به موازات چشم اندازهاي طبيعي متنوع گرانه اي كوهستاني، بياباني و كويري در آميزش و تركيبي هماهنگ با بناهاي تاريخ و ميراث هاي فرهنگي و مذهبي، مجموعه اي از انگيزه هاي گوناگون را براي ديدار از ايران فراهم مي سازند فرهنگ ايران امروز مجموعه اي كامل از فرهنگ گذشته هاي دورو نزديك اين سرزمين است و هركس مي تواند به تناسب سليقه و فرهنگ خود حس كنجكاوي و زيبايي دوستي خود را در ديدار ازاين كشور پهناور و پربار برآورده كند.
در چنين شرايطي شناخت ايران و زمينه هاي گردشگري دراين سرزمين و شناسانددن آن به گردشگران چه داخلي و چه خارجي از اهميت بالايي برخوردار است. دراين بخش سعي درارائه تصويري كلي از ايران شده است كه در موارد زير به آنها پرداخته مي شود:
-ضرورت و اثرات گردشگري در ايران، انواع گردشگري درايران
-حوزه هاي و زمينه هاي جغرافيايي گردشگري درايران
-حوزه هاي تاريخي – فرهنگي گردشگري در ايران
-برنامه هاي و سياست هاي گردشگري درايران
-راهكارهاي توسعه گردشگري در ايران

1-1-3:طبقه بندي گردشگران در ايران:
باتوجه به انگيزه ها و گرايش هاي مختلف مسافرت كه تحت اثر عوامل اجتماعي – اقتصادي و فرهنگي در افراد شكل ميگيرد، گردشگراني كه از ايران بازديد مي كنند به دو دسته كلي، گردشگران داخلي و گردشگران خارجي تقسيم بندي مي شوند كه به آنها پرداخته مي شود.
الف-گردشگران داخلي: طبق بررسي هاي اجتماعي كه صورت گرفته است، گردشگران ايران به5 دسته گردشگران شغلي، گردشگراني تعطيلات، سياحت اجتماعي ورزشي و جوانان، تفرج و پيك نيك و گردشگران زيارتي قابل تقسيم بندي است كه در ادامه به آنها پرداخته مي شود.
1-گردشگران شغلي: گردشگراني كه براي كسب كار و يا شركت در كنفرانس ها مسافرت مي كنند.
2-تعطيلات: اگرچه ايرانيان براي فرار از زمستان هاي سرد و تابستان هاي طاقت فرسا مسافرت مي كنند ولي اقامت هاي تعطيلي و گسترش اين نوع اقامت ها پديده اي نوين است.
عمده ترين مراكز صدور سياح در حال حاضر شهر تهران است (60 تا 70درصد كل جريان) و بعد از آن به ترتيب، خوزستان، اصفهان و مشهد قرار دارند.
3-گردشگري اجتماعي – ورزشي و جوانان: گردشگري جوانان داراي فصل كوتاهي در حدود 2 ماه است.
4-سفرهاي كوتاه مدت و پيك نيك: گردشگري كوتاه مدت و سفر دو سه روزه درايران هنوز متداول نشده است ولي تفريح كمتر از 24 ساعت، مثل پيك نيك روز جمعه همگاني است و تهران در صدر قراردارد.
5-زائران: زيارت يكي ازعمده جريانات گردشگري در ايران است و به طور عمده به شهر مشهد و حد كمتر متوجه قم است. 70% زائران در مسافرخانه ها و هتل ها اقامت مي گزينند و 30 درصد از منازل خصوصي استفاده مي كنند مدت اقامت 7 الي 10 روز به طور متوسط مي باشد.
ب-گردشگران خارجي ايران: با درنظر گرفتن انگيزه هاي مسافران به ايران گردش ها براساس گردشگران فردي يا گروهي و توقف ميان راهي مي باشد.

 

و….

 

 

 

فهرست مطالب:

مقدمه
بيان مسئله
بيان اهداف
پيشينه تحقيق
چكيده تحقيق

بخش اول :مطالعات پایه
فصل اول:
1-1-1: تعاريف و اصطلاحات صنعت گردشگري
1-1-2:گردشگري در ايران
1-1-3:طبقه بندي گردشگران در ايران
1-1-4:كاروانسراهاي ايران
1-1-5:انواع کاروانسرا
1-1-6:نتیجه گیری
1-1-7:هتلداری در جهان
1-1-8:انواع هتل ها

فصل دوم:
1-2 : ضوابط سازمان جهانی جهانگردی (WTO)
1-2-1 : شرایط عمومی برای همه رتبه های هتلها
1-2-2 : شرح فعالیتهای هتل
1-2-3 : اتاقهای خواب
1-2-4 : تعریف هتل
1-2-5 : مشخصات هتل ها با توجه به درجه (ستاره) آنها
1-2-5-1 : هتلهای یک ستاره
1-2-5-2 : هتلهای دو ستاره
1-2-5-3 : هتلهای سه ستاره
1-2-5-4 : هتلهای چهار ستاره
1-2-5-5 : هتلهای پنج ستاره
1-2-6 : طرح کلی هتل و فضاهای مورد نیاز
1-2-7 : انواع هتل
1-2-8 : ورودي هاي هتل Entrances
1-2-9 : فضاهای هتل
1-2-10 : سير كولاسيون در هتل CIRCULASION
1-2-11 : راه پله ها و آسانسورها
1-2-12 : فضاهاي عمومي Public space
1-2-13 : طراحي آشپزخانه اصلي Main Kitchen
1-2-14 : فضاهاي مواد غذايي و نوشيدني
1-2-15 : فضاهاي خدمات
1-2-16 : طراحي اتاقهاي خواب ميهمانان
1-2-17 : سالن هاي برگزاري كنفرانسها ومراسم
1-2-18 : طراحي طبقات تيپ اتاقهاي ميهمان
1-2-19 : پاركينگ parking
1-2-20 : امكانات ورزشي وتفريحي
1-2-21 : ضوابط ايمني در هتل
1-2-22 : آكوستيك
1-2-23 : تاسيسات وتجهيزات مكانيكي
1-2-24:نور پردازي در هتل ها
1-2-25: مسائل امنيتي در هتل
1-2-26: موارد مهم در طرح ساختمان هتل

فصل سوم:
1-3-1:مطالعات كلي در زمينه بازار
1-3-2:مفهوم مراكز خريد
1-3-3:لزوم برنامه ريزي براي احداث مراكز خريد
1-3-4:تاريخچه و سير تكاملي مراكز خريد
1-3-5: مركز خريد در ايران
1-3-6:پيدايش مراكز خريد ايراني و موقعيت آنها در شهر
1-3-7:بررسي بازارها از ديدگاههاي مختلف
1-3-8:عناصر و فضاهای بازار
1-3-9:انواع مراكز خريد
1-3-10:الگوي استقرار و توسعه آينده
1-3-11:نوردهي مناسب
1-3-12:تاسيسات ، خدمات و پاركينگ
1-3-13:فضاهاي خدماتي
بخش دوم: مطالعات تکمیلی
فصل اول:
2-1-1: : مطالعات فیزیکی و ضوابط طراحی فضاهای هتل
2-1-2 : فضاهاي عمومي
2-1-3 : گروه فضاهاي مربوط به اقامت
2-1-4 : گروه فضاهاي عمومي مربوط به اقامت در هواي آزاد
2-1-5 : گروه فضاهاي عمومي مربوط به غذا خوردن
2-1-6 : گروه فضاهاي عمومي مربوط به ورزش و بازي
2-1-7 : گروه فضاهاي عمومي جنبي
2-1-8 : فضاهاي خصوصي
2-1-9 : ضوابط و مقررات معماري براي معلولين
2-1-10 : دیاگرام های روابط فضاها

فصل دوم:
2-2-1:مقررات و معيارهاي طراحي مغازه ها و فروشگاه ها
2-2-2:ضوابط احداث بنا در کاربری تجاری
2-2-3:استفاده مجاز در کاربری تجاری

فصل سوم :
سازه، مصالح و تاسیسات ساختمانی
2-3-1: سازه
2-3-1-1:: انتخاب سازه
2-3-2: مصالح ساختماني
2-3-3: سيستمهاي تأسيسات مكانيكي و الكتريكي
2-3-3-1: : سیستم آب رساني
2-3-3-2: سیستم دفع فاضلاب
2-3-3-3: سیستم تهویه مطبوع
2-3-4 : تاسیسات گرمایشی و سرمایشی
2-3-4-1 : انواع مبدلهای(سیستمهای) حرارتی وبرودتی
2-3-5 : کانال کشی
2-3-6 : تأسيسات الکتريکی
2-3-7 : تاسيسات نظافتي
2-3-8 : سیستم اعلام حریق
بخش سوم :مطالعات زمینه
فصل اول:
3-1-1: مطالعات جغرافيايي
3-1-2: موقعيت قرارگيري شهرستان مشهد
3-1-3: رودها، كوه ها و ارتفاعات مهم شهرستان
3-1-4: مطالعات اقليمي
3-1-4-1: بارش و رطوبت
3-1-4-2: دما و حرارت
3-1-4-3: باد
3-1-4-4: تابش
3-1-5: تقسیمات اقلیمی در ایران
3-1-6: انتخاب فرم ساختمان در رابطه با اقليم
3-1-7: انتخاب جهت استقرار ساختمان در رابطه با اقليم
3-1-8: انتخاب مصالح ساختماني متناسب با اقليم
3-1-9: اولويت تعيين شده بعنوان اهداف عمده طراحي اقليمي

فصل دوم:
3-2-1: مطالعات جمعيتي
3-2-2: وضعيت توزيع و تركيب جمعيت شهرستان مشهد
3-2-3: بررسي وضعيت اشتغال در شهر مشهد
3-2-4: جذب توریست و گردشگر

فصل سوم:
3-3-1: مطالعات تاریخی
3-3-2: تحولات مشهد در دوره رضاخان (1300-1320ه-ش)
3-3-3: تحولات شهر مشهد دردوره محمدرضاپهلوي (1320-1357ه-ش)
3-3-4: تحولات شهر مشهد بعد از پيروزي انقلاب اسلامي (1357)
3-3-5: مکان های تاریخی و توریستی شهر مشهد

فصل چهارم:
3-4-1: جمع‌بندي و نتيجه‌گيري از مطالعه شرايط اقليمي
3-4-2: ويژگي‌هاي عمومي اقليم سرد
3-4-3: فرم و جهت‌گيري ساختمان
3-4-4: تهويه

بخش چهارم : مطالعات تطبیقی
قصل اول:
4-1-1: بررسي و تحليل نمونه هتل های خارجی
4-1-2 : بررسي و نقد هتل ESO پارانا
4-1-3 : بررسي و نقد RESORT-HOTELL در رجيناي غربي
4-1-4 : بررسی و نقدHotel Klinglhuber استرالیا
4-1-5 : تحلیل و بررسی Park Hyatt Sydney Hotel Australia

فصل دوم:
4-2-1: بررسی و تحلیل نمونه هتل های ایرانی
4-2-2 : بررسی و تحلیل ) Abbasi Hotel Isfahan Iranهتل عباسي ــ اصفهان)
4-2-3 : مجموعه اقامتي – تجاري زائر سراي مشهد
4-2-4 : بررسی و تحلیل هتل قصر مشهد
4-2-5 : نقد و بررسی هتل صخره ای خرم آباد
4-2-6 : نقد و بررسی هتل کاملیا سبزوار
4-2-7: نمونه هایی از تصاویر و پلان هتل های بزرگ و معروف جهان
بخش پنجم
5-1: اصول طراحي سايت مجموعه
5-2:ايده هاي معماري
5-3:انالیز سایت
5-4:برنامه فیزیکی طرح
5-5:مدارك معماري
منابع ومآخذ

 

فایل ها:

7-9-2015 9-02-15 PM

 

خرید رساله:

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. راهنمای خرید و دانلود فایل
  • فرمت رساله: word
  • حجم فایل ها: 31 مگابایت

 

  • برای مشاهده لیست رساله و مطالعات های معماری اینجا را کلیک نمائید.
  • سفارش انجام رساله و طرح پذیرفته می شود.
  • شماره پشتیبانی و سفارشات معماری : 09037758555 – 10 صبح تا 4 عصر
  • ایمیل های پشتیبانی : parsacad.com@gmail.com – info@parsacad.com
  • رساله معماری با رساله معماری هم تبادل می شود و نیاز به خرید نیست.

نظر و دیدگاه خود را بفرستید



فول پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019




اولین و قوی ترین پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019 و ویری نکست + آرشیو متریال و مبلمان و صحنه های آماده رندر حرفه ای در فلش مموری (برای اسکچاپ 2016 تا 2019) / آموزش ها از صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته شامل تمامی مباحث از مدلسازی تا رندرگیری

قیمت: 1.500.000 تومان