صفحه اینستاگرام پارساکد

نمایش دسته بندی مطالب

لیست مطالب صفحه اصلی

مطالعات هتل 5 ستاره 150 صفحه – رساله هتل طرح نهایی هتل – پایان نامه معماری هتل

بخشی از مطالب:

حوزه اول : 
مقدمه :
نیاز هتل قبل از هر چیز با منشا سفر ایجاد می شود ومفهوم مسافرت که از دیر باز با اهداف گوناگون تجارت و سیاحت و زیارت و … و یا حتی یافتن جای مناسبی برای زندگی به آن می پرداخته ما را به فکر آسان پیمودن این مسیر برای او و بیتوته ای کوتاه و آرامش بخش در مسیر و مقصد می کند . مسیر که خود بخش مهمی از سفر است و نمادی از گذر انسان از این دنیاست خود به کیفیتی انسانی نیازمند است که بتواند ذهن مسافر را در هر مرحله از سفر به درکی بالاتر سوق دهد و ارزشی والاتر برای او قائل باشد .
در این میان مسافر که تشنه رسیدن است نیروی روح و جسم خود را در اتراق کوتاه در کاروانسراها باز می یابد و زمانی که به مقصد می رسد و باروبنه می نهد دلتنگی اش برای خانه دو چندان می شود. در اینجاست که نیازی در او سر برمی نهد که چگونه می تواند مدتی را که در مقصد است آرامش و امنیت خانه اش را بازیابد. او خانه را جستجو نمی کند بلکه شاید گمنام بودن را بهتر بپسندد . شاید بخواهد ساعتی در فضایی لم دهد و روزنامه بخواند چای بنوشد و تلفن بزند بدون آنکه آن فضا متعلق به او باشد . فضایی مختص خود را می طلبد جایی که نام آن هتل است.
امروزه با گسترش مفهوم جهانی شدن و برداشته شدن مرزها سفر آسانتر شده است.
مطالعات معماری هتل 5 ستاره,رساله معماری هتل 5 ستاره,پایان نامه معماری هتل 5 ستاره,طرح نهائی معماری هتل 5 ستاره,برنامه فیزیکی هتل 5 ستاره,دانلود مطالعات آماده هتل 5 ستاره,رساله هتل 5 ستاره,مطالعات هتل 5 ستاره,طرح نهائی هتل 5 ستاره

در جهان امروز یک انسان با تجربه و موفق نیازمند سفر کردن است. ارتباطات او را به اهدافش در هزینه تخصصی نزدیک می کند و دیدن جهان و آشنایی با فرهنگ دیگران و یا کسب و تجارت در سایر کشورها و نیز حفظ منافع سیاسی خود در آن کشورها مسائلی است که او را مجبور به اقامت در سایر کشورها می نماید .

این موضوع در سفرهای داخلی هم تعمیم می یابد . علی الخصوص که گاها به دلیل کمبود امکانات اقامتی یا عدم امنیت آن شاهد منصرف شدن مردم از مسافرت هستیم .
فرهنگ غنی و قدرت و تنوع فرهنگی ایران نیز شایستگی و سفر در آن را دو چندان می کند. این امر بستر مناسبی را برای سیر و سفر مردم داخل و خارج کشور به نقاط مختلف این سرزمین فراهم نموده است . شهر مقدس مشهد نیز به لحاظ جاذبه زیارتی بودن و پذیرایی سالانه 14 میلیون زائر داخلی و خارجی در این میان از اهمیت زیادی برخوردار است.
شاید هدف از سفر به مشهد از نظر رتبه بندی بیش از هر چیز همین زیارتی بودن آن است. اما از اهمیت وجود آثار فرهنگی تاریخی و همین راههای آسیای میانه در شرق که در مشهد است نباید غافل شد و باید با تقویت این آثار صنعت توریسم این شهر بزرگ را گسترش داد.

برای توضیحات بیشتر و دریافت رساله به ادامه مطلب مراجعه نمائید…

بخشی از پروپزال:

گفتار اول : طرح مسئله
دقت نظر و تفحص در بیان اهمیت هتل و رفتار سنجی دقیق انسان در آن و نیازهای روز افزون او موضوع مورد بحث را دچار پیچیدگی خاصی می نماید. آیا می توان برای طراحی هتل در دنیای امروز با همان ساختارهای قبلی و استانداردهای دیروز با هتل دیگر رقابت کرد و یا توریست های بیشتری جذب کرد؟
اگر به گذشته بنگریم درمیابیم که تکنولوژیهای امروز نظیر تلفن ، کامپیوتر و موبایل در ابتدا به صورت نیاز نبوده اند چون اصولا چنین نیازهایی تا آن حد احساس نمی شده که منجر به پیشرفت شود و بلکه حس سرگرمی جویی و تنوع طلبی انسان او را به این نقطه کشانده استت.
پس شاید در یک هتل فقط نباید به دنبال نیازهای استفاده کنندگان از فضاها بود بلکه باید نیازهای نهفته روح انسان را دریافت و در فضاها از تمهیداتی بهره برد که بتواند حرف جدیدی در میان هتل های رقیب داشته باشد .
سوال دیگری که مطرح می شود این است که انتظار یک مسافر از سفر به ایران و علی الخصوص مشهد چیست؟
آیا انتظار دارد لوکس ترین هتلی را که در ایالت متحده و یا در اروپا دیده با همان استانداردها این جا ببیند؟
گر چه که استانداردهای پیشرفته هتل های بزرگ بسیار در جذب مسافر مهم است اما موضوعی مهمتر مسافر را به این شهر کشانده است. با نگاهی عمیق تر درمی یابیم که شاید هتلی ساده اما با تنوع بسیار زیادی در فضاها و ایجاد سرگرمی و تفریح برای استفاده کنندگان که متناسب با قصد سفر آنان باشد ، بتواند ما را به هدفمان نزدیک نماید.

گفتار دوم : اهداف راهبردی
با توجه به مباحث مطرح شده در زمینه طرح مسئله ، اهداف زیر در نظر می باشد.
1- تشویق و ایجاد انگیزه های مسافران داخلی و خارجی به استفاده از این هتل
2- ایجاد جاذبه های گردشگری و تفریحی برای استفاده کنندگان داخل شهر و مسافران
3- تعریف و تفکیک حوزه های فعالیتی و برقراری رابطه صحیح بین کلیه استفاده کنندگان از فضاهای هتل

گفتار سوم : مکان یابی
با توجه به حوزه عملکردی وسیع این مجموعه و نیاز به ایجاد دسترسی های فراوان ، ضرورت وجود عناصر اتصال دهنده نمایان می شود.
بنابراین مکان مجموعه در مجاورت کاربری های شهری ارجع می باشد و پیوند آن با عناصر اتصال دهنده مانند میادین عمومی شهری و بازارهای مهم و معروف ضروری به نظر می رسد.
شهر مشهد به دلیل دارا بودن شبکه شعاعی و ترکیبش با شبکه شطرنجی در بافت جدید ، تقریبا بخش عظیمی از اراضی خود را در مجاورت شبکه اصلی معابر دارد و یکی از خصوصیات این مجموعه اینست که باید در معابر درجه 1 مهم قرار گیرد.
قرار گرفتن آن در فضای شهری با سطوح باز که امکان ایجاد چشم اندازهای متنوع را داشته باشد و ترکیب شدنش با فضای شهری پر از رفت و آمد می تواند به پویایی و کارآیی مجموعه بسیار کمک کند.
با توجه به تراکم بالای هتل ها و هتل آپارتمانها در محدوده نزدیک حرم و کمبود زمینی با سطح مورد نیاز که بتواند جاذبه های تفریحی برای شهروندان نیز داشته باشد از انتخاب سایت در آن منطقه صرف نظر کردیم و چون منطقه کوهسنگی به دلیل دارا بودن پتانسیل های بالای گردشگری از مناطق مهم توریستی مشهد به شمار می رود به عنوان سایت مورد نظر در این پایان نامه انتخاب شده است.

حوزه دوم : شناخت
بخش اول : تعریف موضوع
الف : تعریف جهانگردی
به استناد ماده 1 قانون توسعه صنعت ایرانگردی و جهانگردی منظور از ایرانگردی وجهانگردی عبارتست از: هر نوع مسافرت انفرادی یا گروهی که بیش از 24 ساعت و به منظور کسب و کار نباشد.
توریست با توجه به اهداف مسافرت به انواع مختلف تقسیم می شود:
1- توریست تفریحی: در حال حاضر 755 توریست دنیا در این نوع قرار دارند.
2- توریست فرهنگی: این بخش از توریسم تفاوت کیفی با توریسم تفریحی دارد و ایران دارای پتانسیل های مهمی از این نوع توریست می باشد.
3- توریست ورزشی: این نوع توریسم بامسابقات جهانی و منطقه ای در کشورها افزایش می یابد. و کشورها با شرایط خاص خود توریست ورزش را جذب می نمایند.
4- اکوتوریسم: توریستهایی که به دنبال چشم اندازهای طبیعی و دیدنی های محیط زیست هستند، ایران نیز داری پتانسیل های قابل ذکری در این ارتباط می باشد.
5- توریست پزشکی: در بعضی از کشورها با ارائه خدمات برتر پزشکی مسافران را جذب می نمایند.
6- توریست مذهبی: که مسافران به دلیل جاذبه های مذهبی به کشورها مسافرتمی نمایند (عربستان صعودی)
7- توریست معاملات: در بسیاری از کشورها جاذبه های تجاری سیل عظیمی از تجارت مسافران را به آن کشورها جذب می نماید (ایالات متحده عربی- هنگ کنگ، سنگاپور و …)

اثرات صنعت گردشگری و کارکردهای اقتصادی و تاثیرات مثبت آن بر درآمدهای ملی:
1- افزایش درآمد ملی و جذب ارز خارجی
2- توزیع ثروت و توزیع درآمد حاصل از جهانگردی در بیشتر بخش های جاعه
3- جهانگردی در مقایسه با دیگر صنایع نیاز به سرمایه گذاری ارزی بسیار کمتری دارد.
4- این صنعت، باعث فعال شدن دیگر صنایع کشور می گردد.
5- این صنعت باعث تنوع بخشیدن به دیگر فعالیت های اقتصادی کشور در بخش های تولید، خدمات و توزیع می گردد.
6- تاثیر مهم و بسیار موثر این صنعت در امر ایجاد اشتغال در شرایط کنونی کشور ما بسیار حائز اهمیت است.
7- این صنعت بوسیله ارتباط و نزدیکی فرهنگها و ایجاد گفتگوی متقابل، تاثیر مثبت در ایجاد صلح جهانی دارد.
جدول درآمد کشورها از صنعت جهانگردی
کشور درآمد (دلار) کشور درآمد (دلار)
ایالات متحده 000/000/370/58 لهستان 000/000/000/7
فرانسه 000/000/322/27 استرالیا 000/000/875/6
ایتالیا 000/000/072/27 تایلند 000/000/617/6
اسپانیا 000/000/065/25 مکزیک 000/000/070/6
انگلستان 000/000/486/17 هلند 000/000/050/6
اتریش 000/000/500/12 کره 000/000/622/5
آلمان 000/000/922/11 اندونزی 000/000/312/5
هنگ کنگ 000/000/075/9 بلژیک 000/000/250/5
چین 000/000/250/8 سنگاپور 000/000/550/7
سوئیس 000/000/250/7 کانادا 000/000/048/7
ب : جاذبه های جهانگردی ایران
ایران با مساحت 1648195 کیلومتر مربع دارای سرزمینی پهناور درجنوب غربی آسیا واقع شده است. ایران از نظر تنوع آب و هوایی، فراوانی میراث فرهنگ و آثار باستانی مانند جهانی در یک موزه می باشد که می تواند بالقوه جذب سالانه 120 میلیون نفر جذب جهانگردی را داشته باشد که در صورت چنین اتفاقی درآمد حاصل از 240 میلیارد دلار خواهد بود که حدود 12 برابر درآمد نفتی می باشد.
ایران از نظر درآمد توریستی بین کشورهای جنوب آسیا در مقام بعد از هندوستان قرار دارد و کمتر از 60% میزان بخش درآمدی گردشگری را دارا بوده است.
در خصوص توریستهای کشورهای اسلامی بخصوص شیعه، طبق آمار 300 میلیون شیعه در جهان وجود دارد که حدود 60 میلیون در ایران زندگی می کنند که اگر تنها 100 میلیون شیعه به ایران بیایند وحداقل 1000 دلار هزینه کنند، تنها باجذب این گروه یک میلیارد دلاردرامد خواهیم داشت. پس شناسایی مناطق جاذب در ایران و معرفی آنها به مردم جهان کاری است واجب و اصولی که باید به آن توجه وافری داشت و بعنوان مثال در استان خراسان 300 اثر تاریخی وجود دارد و 800 مکان متبرکه مذهبی، با این وصف بیش از 2 میلیون گردشگر خارجی از استان فارس دیدن نمی کنند و در این خصوص با تمام این مکانها حدود 20 هتل بزرگ جهت پذیرایی گردشگران و جهانگردان کم دارد در ذیل به ذکر پاره ای از انواع اماکن جانگردی اشاره می کنیم:
1- اماکن مقدس و متبرک
2- وجود آب و هوای متنوع
3- دریا
4- رشته کوههای متنوع و جاذبه های آن
5- آبهای معدنی
6- آثار باستانی و فرهنگی
7- موزه ها
از انواع زیارتگاههای مهم می توان مرقد حضرت رضا(ع) ، شاه عبدالعظیم، حرم حضرت معصومه (س) شاه چراغ در شیراز و اماکن مقدس دیگر از جمله زرتشتیان- مسیحیان وسایر اقلیتهای مذهبی
ویژگیهای یک منطقه به خودی خود ایجاد کاربری های بخصوص را دیکته می کند که بطور مثال می توانند ایجاد فروشگاههای مختلف، رستورانها و اماکن فروش نوشیدنی ها و یا ایجاد باشگاههای تفریحات سالم و ورزشی عواملی هستند که هر کدام می توانند در جذب توریست و زائر مهم تلقی شوند.
ج : تعریف هتل
با گسترش و توسعه سریع و خارق العاده وسایل و امکانات حمل و نقل، هتل داری و هتل به صنعتی واقعی، تبدیل گردیده و به طریقی که هتل مانند هر محصول صنعتی دیگر تولید می شود این محصول صنعتی از قوانین ضوابط مارکینگ (Marking) و قوانین بازار و محاسبات سود آوری تبعیت می کند. بدون شک تاثیر این تحول از یک سو بهبود سطح نسبی خدماتی است که در هتلها از هر نوع عرضه می شود و از سوی دیگر به تنزل چشم گیر کیفیت معماری چه در سیما و چه در درون آن انجامیده است.
آیا هتل صنعت است و باید به آن عنوان فرآورده صنعتی نگریست؟ یقیناً هتل و هتل داری می باید سودآوری مورد انتظار و متعارف وسرمایه گذار را تامین کند. اما هتل یقینا دارای وجوه دیگر است بسیار متنوع و شگرف، زیرا فضایی است که مانند سایر فضاها به شیوه خاص خود، انسان جمعی انسانی را به صورت فردی و گروهی مورد خطاب قرار می دهد جمعی که فرد فرد آن دارای ویژگی های خاص خود بوده، و بناید در قالبی از پیش فرض شده قرار داده شود، بنابراین:
میهمان خانه، متل (motel)، هتل آپارتمان، زائرسرا، مسافرخانه، هتل، فضای اقامت موقت و .. بخشی از فضای اجتماعی است که در ان برخوردهای اجتماعی باید ممکن گردد و از این منظور هتل بخشی از فضای برخورد اجتماعی و گاه آمیزش با فضایی است فرهنگی که باید از اهداف صرفا تجاری فراتر رود.

 

 

 

 فهرست مطالب :

پيشنهاد يا طرح اوليه تحقيق
عنوان تحقيق
بيان مسئله:
اهداف پروژه:
بخش اول : بيان موضوع پروژه
۱ـ بــیان موضــوع پـــروژه
۱-۱- عنوان پروژه
۲-۱- ضرورتهای پروژه(بیان مساله)
١-٣- اهداف پروژه
بخش دوم : مطالعات پايه
٢ـ مطالعات پایه
٢-١- شناخت موضوع
2-1-1- جهانگردی
2-1-1-1- برخی تعاریف اولیه
2-1-1-2- جهانگرد را بهتر بشناسیم
2-1-1-3- حرکت های جهانگردی
2-1-1-4- نگاه کشور میزبان یا منطقه به جهانگرد
2-1-1-5 – نگاه جامعه میزبان به جهانگرد
2-1-1-6- نگاه تجار به جهانگرد
2-1-1-7- ارزش ها و اثرات جهانگردی
2-1-1-8- جهانگردی به عنوان یک صنعت
2-1-1-9 – اهداف جهانگردی
2-1-1-10 – اجزاء ترکیب کننده جهانگردی
2-1-1-11- برنامه ریزی جهانگردی.
2-1-1-12- مشكلات اجتماعي توسعه جهانگردي در ايران
2-1-1-13- مشكلات اقتصادي جهانگردي در ايران
2-1-1-14- بررسي مسائل و مشكلات خدماتي و اجرايي جهانگردي در ايران
2-1-2- اسکان و اقامت
2-1-2-1- معانی و ریشه واژه هتل
2-1-2-1-1- هتل داری
2-1-2-2- تاریخچه هتل
2-1-2-2-1- سیر تحول هتل در اروپا
گراند هتل
هتل های امروزی
تاریخچه هتلداری.
2-1-2-2-2- تاریخچه پذیرایی و هتلداری در ایران
منازل، مساجد و خانقاه های مهمان خانه ای
سرا، تیم و تیمچه
سرگذشت مهمانخانه ها
2-1-2-2-3-تاریخچه هتل داری در ایران معاصر
2-1-2-3- انواع مکان های اقامت
2-1-2-4- تئوری های پایه در طراحی هتل
2-1-2-5- اقتصاد هتل
2-1-2-6- درجه بندی و نرخ گذاری در هتل ها
2-1-2-7- دسته بندی هتل از نظر کیفیت و طرح
-8-2-1-2 هتل آپارتمان
2-1-2-9-دسته بندی هتل آپارتمان از نظر کیفیت و طرح
2-1-2-11- ضوابط معماری، ساختمانی و درجه بندی هتل آپارتمانهای کشور
2-1-2-12-1- طبقات اتاق‌هاي خواب
2-1-2-12- اجزا و عناصر هتل به طور عام
2-1-2-12-1-1- ضوابط عام در طراحي و طبقه‌بندي اتاق‌هاي خواب
2-1-2-12-1-2- اشكال مختلف سازماندهي پلان اتاق‌هاي خواب
2-1-2-12-1-3- شكل وفرم معماري اتاق‌هاي خواب
2-1-2-12-1-4- مبلمان
2-1-2-12-1-5- ابعاد و اندازه‌ها
2-1-2-12-1-6- پلان‌هاي مختلف اتاق خواب
2-1-2-12-1-7- سوئيت‌‌ها
2-1-2-12-2- فضاهاي عمومي
2-1-2-12-2-1- چيدمان فضاهاي عمومي
2-1-2-12-2-2- درب‌هاي ورودي و دسترسي از خارج به هتل
2-1-2-12-2-3- لابي
2-1-2-12-2-4- فضاهاي عرضه غذا و نوشيدني
2-1-2-12-3- فضاهاي ورزشي
2-1-2-12-3-1- استخر شنا
2-1-2-12-3-2- كلوپ بدنسازي ـ ورزشي
2-1-2-12-4- پاركينگ
2-1-2-12-5- دفاتر اداري
2-1-2-12-5-1- پيشخوان و دفتر لابي
2-1-2-12-5-2- دفتر حسابداري
2-1-2-12-5-3- دفتر مدير اجرائي
2-1-2-12-5-3- دفاتر فروش و تداركات
2-1-2-12-6- فضاهاي خدماتي پشتيباني (دور از ديد)
2-1-2-12-6-1- فضاهاي آماده سازي غذا و انبار آذوقه
2-1-2-12-6-2- نواحي و فضاهاي مربوط به كاركنان
2-1-2-12-6-3- رختشويخانه و خانه‌داري
2-1-2-12-6-4- بخش مهندسي و تاسيسات مكانيكي
2-2- مطلالعات زمینه
2-2-1- خراسان
2-2-1-1- موقعيت جغرافيايي و تقسيمات سياسي استان خراسان
2-2-1-2- جغرافياي طبيعي و اقليم استان
2-2-1-3- جغرافياي تاريخي استان خراسان:
2-2-1-4- وضعيت اجتماعي و اقتصادي استان خراسان
2-2-2- بررسي وضعيت وامكانات گردشگري خراسان
2-2-2-1- هتل هاي استان
2-2-2-2- هتل آپارتمان های استان
2-2-2-3- مهمان پذيرهاي استان
2-2-3- مشهد
2-2-3-1- نحوه شكل‌گيري شهر مشهد
2-2-3-1-1- چگونگي پيدايش شهر مشهد
2-2-3-1-2- سلسله مراتب تاريخي رشد شهر مشهد
2-2-3-2- خصوصيات شاخص شهر مشهد
2-2-3-2-1- اهميت مشهد به لحاظ ملي و مذهبي
2-2-3-2-2- اهميت بين ‌المللي مشهد
2-2-3-3- مطالعات و بررسي جمعيتي واقتصادي
2-2-3-3-1- تعداد جمعيت و ميزان رشد آن
2-2-3-3-2- توسعه كالبدي شهر و آثار جمعيتي آن
2-2-3-3-3- مطالعات اقتصادي جمعيت ساكن
2-2-3-4- مطالعات و بررسي جمعيتي زائران
2-2-3-4-1- تعداد زائرين و مسافران
2-2-3-4-2- تركيب شغلي زائران و مسافران
2-2-3-4-3- وسيله مسافرت زائران و مسافران
2-2-3-4-4- هدف از مسافرت زائران و مسافران
2-2-3-4-5 – شرایط امکانات مورد نیاز و توانایی های مسافر شهر مشهد
2-2-3-4-5-1- خصوصیات مسافر
2-2-3-4-5-2 – علت سفر
2-2-3-4-5-3- بودجه مسافر
2-2-3-4-5-4- طریقه آشنایی با هتل:
2-2-3-4-5-5- موقعیت و محل قرارگیری هتل
2-2-3-4-5-6- امکانات مورد نیاز در اتاق
2-2-3-4-5-7- امکانات و فضاهای عمومی مورد توجه واستفاده مسافر
2-2-3-4-5-8- امکانات و خدمات جنبی مورد استفاده مسافر
2-2-3-4-5-9- تمایل مسافر و نحوه پاسخگویی به نیازهای خوراکی و غذایی خود
2-2-3-4-5-10- متوسط اقامت مسافر
2-2-3-5- مطالعه و بررسي فضاهاي اقامتي شهر مشهد
2-2-3-5-1-‌‌ واحدهاي اقامتي مجاز(‌داراي پروانه)
2-2-3-5-2- واحدهاي اقامتي غيرمجاز (فاقد پروانه)
2-2-3-6- بررسي شرايط اقليمي شهر مشهد
2-2-3-6-1- تابش خورشيد و تأثيرات آن بر درجه حرارت
2-2-3-6-2- دما، رطوبت و هوا
بخش سوم : تجزيه وتحليل در طراحي و ارائه اصول و روند طراحي و آبوم مدارك
3- تـجزیه و تحلیـل در طراحی و ارائـه اصـول و روند طراحی و آلبـوم مـدارک
3-1- معرفي سايت پروژه
3-1-1- موقعيت سايت پروژه
3-1-2- مشخصات فيزيكي زمين
3-1-3- بررسي ضوابط، مقررات و كاربري پيش‌بيني شده‌ي سايت پروژه در طرح بالادست
3-2- آنالیز سایت
3-3- تدوین و سیاست گذاری وظایف فضاهای هتل آپارتمان مورد نظر و معیار های طراحی فضاها
1- روابط حاکم بر قسمت پشتی هتل
دسته اول خانه داری:
دسته دوم غذا خوری
دسته سوم اداری
روابط حاکم بر قسمت جلویی هتل
دسته اول فضاهای همکف
دسته دوم، طبقات
3-4- ترسیم دیاگرام های بخش های مختلف هتل.
خانه‌داری
رختکن پرسنل
آشپزخانه
رستوران
دریافت انبار مواد اولیه
غذاخوری پرسنل
پذیرش
نگهبانی پرسنلی
– نگهبانی ورودی اصلی هتل
لابی
آپارتمان‌ها
پارکینگ
دیاگرام ارتباطی قسمت اداری
دیاگرام ارتباطی طبقه همکف
دیاگرام ارتباطی طبقه لژ
دیاگرام ارتباطی طبقات
دیاگرام ارتباطی زیرزمین اول
دیاگرام ارتباطی زیرمین دوم
3-5- طراحی (در متن موجود نيست)
بخش سوم : مطالعات تطبيقي
3- مطالعات تطبیقی
3-1- بررسی دو نمونه هتل در ایران
3-1-1- هتل هما(1)
3-1-2-هتل بین المللی خرم آباد
3-2- بررسی دو نمونه هتل در جهان
3-2-1- هتل متروپلتین در لندن
the metropolitan hotel))
3-2-2- هتل مارتینسپارک(hotel martinspark)
اهميت تأسيسات در ساختمانهاي بلند :
سيستم هاي حرارتي و برودتي :
گرمايش متمركز :
تأسيسات مكانهاي ورزشي و تفريحي :
تأسيسات آشپزخانه :
تاسيسات رختشويخانه
حفظ امنيت در مقابل حريق:
تهويه موتور خانه :
فضاي موتور خانه :
نحوه دسترسي و حمل و نقل وسائل:
سازه ساختمان
بار گذاري
محدوديت سختي و جابه جايي:
سازه هاي متداول براي ساختمانهاي بلند :
ديوارهاي باربر موازي :
هسته ها و ديوارهاي باربر نمايي :
صندوقهاي برخورد متكي :
بخش چهارم : تأسيسات
اهميت تأسيسات در ساختمانهاي بلند :
سيستم هاي حرارتي و برودتي :
گرمايش متمركز :
تأسيسات مكانهاي ورزشي و تفريحي :
تأسيسات آشپزخانه :
تاسيسات رختشويخانه
حفظ امنيت در مقابل حريق:
تهويه موتور خانه :
فضاي موتور خانه :
نحوه دسترسي و حمل و نقل وسائل:
بخش پنجم : سازه
سازه ساختمان
بار گذاري
محدوديت سختي و جابه جايي:
سازه هاي متداول براي ساختمانهاي بلند :
ديوارهاي باربر موازي :
هسته ها و ديوارهاي باربر نمايي :
صندوقهاي برخورد متكي :
بخش ششم : جداول ضوابط سه ستاره
6- تجزیه و تحلیل در طراحی و ارائه اصول و روند طراحی و آلبوم مدارک
6-1- معرفی سایت پروژه:
موقیت سایت پروژه :
مشخصات فیزیکی زمین :
6-2- آنالیز سایت
فهرست منابع

 

لطفا توجه بفرمایید:

با خرید رساله هتل 5 ستاره، رساله هتل 3 ستاره رایگان برای شما ارسال می شود:

رساله هتل 3 ستاره 140 صفحه

 

 

تصاویر فایل رساله هتل 5 ستاره :

دانلود رساله هتل 5 ستاره,رساله هتل 5 ستاره,پروپوزال هتل 5 ستاره,مطالعات معماری هتل 5 ستارهدانلود رساله هتل 5 ستاره,رساله هتل 5 ستاره,پروپوزال هتل 5 ستاره,مطالعات معماری هتل 5 ستارهمطالعات اقامتی هتل,رساله هتل اقامتی,دانلود رساله هتل اقامتی,

 

خرید رساله:

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. راهنمای خرید و دانلود فایل
  •  فرمت رساله: word
  • فرمت نقشه: dwg
  • حجم فایل ها: 48 مگابایت ( رساله هتل 3 و 5 ستاره )

 

  • برای مشاهده لیست رساله و مطالعات های معماری اینجا را کلیک نمائید.
  • سفارش انجام رساله و طرح پذیرفته می شود.
  • شماره پشتیبانی و سفارشات معماری : 09037758555 – 10 صبح تا 4 عصر
  • ایمیل های پشتیبانی : parsacad.com@gmail.com – info@parsacad.com
  • رساله معماری با رساله معماری هم تبادل می شود و نیاز به خرید نیست.

نظر و دیدگاه خود را بفرستید



mosavi گفت:

salam man motaleate payan name hotel mikham ba tashakoor

مرجان گفت:

سلام رسله ای برای هتل 4 ستاره می خواستم. ممنونم

محسن گفت:

سلام رسله ای برای هتل ۴ ستاره می خواستم. ممنونم

zahra bagheri گفت:

با سلام و خسته نباشید شرمنده در صورت امکان پایان نامه هتل شما رو میخواستم اگه لطف کنید ممنون میشم با تشکر

ba slm va khaste nabashid man resaleh hotel 5setareh mikham

کمال گفت:

رساله و نقشه های هتل 5 ستاره نیازمندم قیمت های شما رادیدم من میدانم هر چیزی ارزش خودش را دارد و میدانم طرح های خوبی دارید لذا روی مبلغ تکیه ندارم کارخوب میخوام

حمید گفت:

سلام پایان نامه هتل میخواستم.ممنونم

شالیکار گفت:

سلام من رساله هتل میخوام

خلیل طاهری گفت:

salam . man pardakht hotel 5 setare ra ba shomare sefareshe 13003048292 anjam dadeam . vali link download hanooz ersal nashode . lotfan barayam ersal konid . ba tashakor .

پارسا گفت:

با سلام ،
اطلاعات پرداخت شما درسته.
لطفأ اسپم ایمیل خود را هم بررسی نمائید.
ایمیلی با عنوان { جزئیات دانلود محصول } برای شما ارسال خواهد شد.
معمولأ پرداخت هایی که 12 شب تا 6 صبح انجام می شوند از طریق سرور فایلی که درخواست دادید ارسال نخواهد شد.
به صورت دستی برای شما ارسال شد.
موفق باشید

bahar saadat گفت:

salam man file ro kharidam ama faghat file wordesh hast dwg nadare chikar bayad bekonam

با سلام
این مطالعات هتل فقط رساله است و نقشه ای ندارد.
طرح و اقلیم به عهده خود شماست.
این مطالعات طرح و نقشه دارد:
https://www.parsacad.com/?p=6604
https://www.parsacad.com/?p=3663
در ضمن قسمت دوم مطالعات هتل به ایمیل شما ارسال شد.
دوباره ایمیل خود را چک نمائید.
موفق باشید

شیدا گفت:

سلام خسته نباشید من مطالعات سینما میخواستم

سلام
بفرمائید:
https://www.parsacad.com/?p=3663

بهروز گفت:

salam man barname fiziiki hotel mikhastam lotfan befrestid mamnoon misham

zainab گفت:

سلام
چرا نمیتونم دانلود کنم؟

سلام
برای خرید قرار گرفته است.
مطالعات با مطالعات هم تبادل می شود.

fafa گفت:

سلام من مطالعات مجموعه اقامتی و تفریحی برای جانبازان و معلولین می خواستم. میشه بذارین؟

سما.م گفت:

سلام، من رساله ی طراحی هتل 5ستاره میخوام، واسه مقطع ارشد.
با کیفیت خیلی خوب. فقط میخوام قبلش فهرست مطالب رو ببینم، ممنون.

مسلم جعفری گفت:

سلام خسته نباشید.رساله 5 ستاره میخوام .

پاسخ به : مسلم جعفری
:

Firefox 31.0 Windows 7

سلام خسته نباشید.رساله ۵ ستاره میخوام .

با سلام
می توانید از بالا دریافت نمائید.

parisa گفت:

با سلام من پول را به حساب ریختم و فایل فرستاده شد اما فایلی که فرستادین باز نمیشود مشکل دارد….تماس هم میگیرم کسی پاسخگو نیست!!!! الان چکار کنم؟؟؟؟

پاسخ به : parisa
:

Firefox 32.0AlexaToolbar Windows 7

با سلام من پول را به حساب ریختم و فایل فرستاده شد اما فایلی که فرستادین باز نمیشود مشکل دارد….تماس هم میگیرم کسی پاسخگو نیست!!!! الان چکار کنم؟؟؟؟

با سلام
لینک دانلود مستقیم به ایمیل شما ارسال شد.

مرتضی گفت:

با سلام
مطالعات اقلیم ارومیه رو میخواستم

مهدیه گفت:

سلام من مبلغو پرداخت کردم اما رساله به ایمیلم ارسال نشد لطفا رسیدگی کنید

پاسخ به : مهدیه
:

Firefox 33.0 Windows 7

سلام من مبلغو پرداخت کردم اما رساله به ایمیلم ارسال نشد لطفا رسیدگی کنید

با سلام
ایمیل را بدون www وارد می کنند!
مجددا به ایمیل شما ارسال شد.

saeede.dehghan گفت:

سلام…
من پلان اتوکدی هتل 4ستاره و… دانلود کردم ولی به دستم نرسیده لطفا مجددا واسم بفرستید.

باسپاس

پاسخ به : saeede.dehghan
:

Chrome 25.0.1364.97 Windows 7

سلام…
من پلان اتوکدی هتل ۴ستاره و… دانلود کردم ولی به دستم نرسیده لطفا مجددا واسم بفرستید.

باسپاس

با سلام
چه تاریخی و با چه ایمیلی خرید انجام دادید؟

محمدرضا جعفری گفت:

سلام من مطالعات هتل پنج ستاره رو خریداری کردم . لینک دانلودشم به ایمیلم اومده . منتهی در حین دانلود به آخراش که میرسه اخطار سرور میده . کارم ضروریه بگید چیکار کنم . تاریخ خریدم 29/9/93 بوده . یک روزم بیشتر اعتبار دانلود نداره . حالا چیکار کنم ؟
******************** اینکم ایمیلی که باهاش خرید کردم

محمدرضا جعفری گفت:

باسلام مجدد . این مطالعات هتل 5 ستاره که خریداری کردم جدای ازینکه دانلود نمیشه زده پارت 1 … آیا قسمت دوم داره ؟پس چرا به ایمیلم ارسال نشده ؟ متشکرم

پاسخ به : محمدرضا جعفری
:

Firefox 6.0.2 Windows XP

سلام من مطالعات هتل پنج ستاره رو خریداری کردم . لینک دانلودشم به ایمیلم اومده . منتهی در حین دانلود به آخراش که میرسه اخطار سرور میده . کارم ضروریه بگید چیکار کنم . تاریخ خریدم ۲۹/۹/۹۳ بوده . یک روزم بیشتر اعتبار دانلود نداره . حالا چیکار کنم ؟
******************** اینکم ایمیلی که باهاش خرید کردم

پاسخ به : محمدرضا جعفری
:

Firefox 6.0.2 Windows XP

باسلام مجدد . این مطالعات هتل ۵ ستاره که خریداری کردم جدای ازینکه دانلود نمیشه زده پارت ۱ … آیا قسمت دوم داره ؟پس چرا به ایمیلم ارسال نشده ؟ متشکرم

با سلام
لینک دانلود مستقیم به ایمیل شما ارسال شد.
قسمت دوم ندارد.
منظور از پارت 1 و… رساله های مشابه است.
به طور مثال مطالعات هتل 3 ستاره پارت بعدی است.

paria parsa گفت:

سلام، سایت طرح هم در رساله وجود دارد؟

پاسخ به : paria parsa
:

Firefox 24.0 Windows 7

سلام، سایت طرح هم در رساله وجود دارد؟

با سلام
رساله هتل 5 ستاره تحلیل سایت را دارد.

ava گفت:

با سلام
من رساله هتل5ستاره خریدم اما فایلی که فرستادین باز نمیشود مشکل دارد
الان چکار کنم؟؟؟؟

پاسخ به : ava
:

Firefox 38.0 Windows

با سلام
من رساله هتل۵ستاره خریدم اما فایلی که فرستادین باز نمیشود مشکل دارد
الان چکار کنم؟؟؟؟

با سلام
لینک دانلود مستقیم به ایمیل شما ارسال شد.
لطفا بررسی نمائید.

لیلا گفت:

سلام و عرض ادب و خسته نباشید
خواستم تشکر کنم از بابت جمع آوری مطالب این رساله
کارم راه افتاد و نیاز به ویرایش زیادی ندارد.
با تشکز از سایت خوب شما

فرزانه گفت:

سلام ، رساله هتل 5 ستاره بسیار کامل و عالی بود. تشکر

مهسا گفت:

سلام. رساله هتل آپارتمان میخواستم

طناز گفت:

سلام
عالی هستین مثل همیشه. ممنونم

زهرا گفت:

خوب بود. مرسی

لیلا ذاکر گفت:

سلام. عالی بود. ممنونم

Ehsan گفت:

سلام پایان نامه هتل پنج ستاره میخاستم .ممنونم

فول پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019




اولین و قوی ترین پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019 و ویری نکست + آرشیو متریال و مبلمان و صحنه های آماده رندر حرفه ای در فلش مموری (برای اسکچاپ 2016 تا 2019) / آموزش ها از صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته شامل تمامی مباحث از مدلسازی تا رندرگیری

قیمت: 1.500.000 تومان