صفحه اینستاگرام پارساکد

نمایش دسته بندی مطالب

لیست مطالب صفحه اصلی

مطالعات طراحي مجتمع آب درماني بيله درق سرعین 105 صفحه + فایل های اتوکد و مکس + رندر و پوسترها

مطالعات طراحي مجتمع آب درماني بيله درق سرعین 105 صفحه + فایل های اتوکد و مکس + رندر و پوسترها

چكيده:

تماشاي آب زلال، جلاي چشم است . شنيدن نغمه و موسيقي آب ، الهام بخش حيات است سپردن تن بيمار و خسته به آب حافظ سلامت جسم است و نشاط روح . صداي آب ، نوشيدن آب و نسيم آب فرح انگيز است و روح افزا .
آب از شگفتي هاي خلقت و هستي است و از عنــاصر اصــلي چهار گانه . که خداوند مي فرمايد : ما زندگاني هر چيز را از آب قرار داده ايم و بدون آب هيچ چيزي وجود نخواهد داشت هيچ جنبنده اي نتواند جنبيد.
مقدمه:
امروزه مساله جهانگردي بيش از هر زمان ديگري مورد توجه قرار گرفته است. جهانگرد و صنعت جهانگردي جايگاه ويژه اي براي خود پيدا نموده است، تا جايي كه در اكثر كشورها با مسائل مهم دولتي در رقابت مي باشد.
در جهان امروز، مساله تبادل فرهنگي برداشته شدن مرزها و برطرف و برگردان اقتصادي بيشتر اين صنعت به نسبت ديگر امور با توجه به رو به اتمام بودن ذخاير طبيعي كشورها از طرف ديگر، جايگاه مهم توريست و صنعت توريسم را بهتر معرفي مي نمايد.

مطالعات مجموعه آب درمانی,رساله مجموعه آب درمانی,پایان نامه مجموعه آب درمانی,طرح نهائی مجموعه آب درمانی,برنامه فیزیکی مجموعه آب درمانی,مطالعات تطبیقی مجموعه آب درمانی,پایان نامه معماری مجتمع آبدرمانی,پروپوزال مجتمع آبدرمانی,رساله معماری مجتمع آبدرمانی

امروزه برخي از آبهاي زير زميني که خروشان و جوشان از عمق و ژرفاي زمين مي جوشد و بيرون مي آيد که آنها را آبهاي معدني مي گويند .
جلوه هاي آب متنوع و پر جاذبه است و چشمه هاي آب و آبهاي معدني علاوه بر شفاي درد از ديدني هاي طبيعت و نشان رمز و راز و شگفتي خلقت است . به همين دليل است که آبهاي معدني در هر نقطه از دنيا وکشورها يقينا محل مراجعه مسافران است . آبهاي معدني کالايي است که مشتريان خود را از راه دور و نزديک بسوي خود مي کشاند .آب ، بخصوص آب معدني نه تنها روح و روان را جلا مي بخشد . در التيام دردهاي جسمي نيز موثر هست و علاج را سرعت مي بخشد .
پروژ ه پيشنهادي حاضر به گوشه اي از روش آب درماني با آبهاي معدني بر مبناي علم و تجربه بشري پرداخته است . قامي کوچک در راهي که در مقصدي معين دارد هرچند طولاني است و صبر و مداومت طلب مي کند . در واقع به تعبير ديگر تبديل فضاي نا پايدار وغير بهداشتي سنتي به فضايي پايدار و بهداشتي مدرن در قالب يک مجموعه آبدرماني که صرفا به مقوله درمان با آبهاي معدني مي پردازد .

برای مشاهده توضیحات بیشتر و خرید آنلاین به ادامه مطلب مراجعه نمائید….


اشاره اي مختصر به سابقه تحقيقات انجام شده درباره مو ضوع نتايج بدست آمده در داخل و خارج از کشور و نظرات علمي موجود اظهار داشت با توجه به نمونه هايي در داخل کشور نياز به تحقيق در تاريخچه علم آبدرماني در داخل و خارج کشور و همچنين استانداردهاي معماري در اين زمينه بوده ،همچنين استفاده از نظر کارشناسان مربوطه نيز مورد توجه قرار گرفته است .
استفاده توریستی از چشمه های طبیعی و مراکز آب درمانی بعنوان یکی از عناصر ویژه اکوتوریسم و سازماندهی فرآیند مدیریتی این عرصه طبیعی، مورد رجوع وسیع گردشگران ودست اندر کاران امر توسعه گردشگری قرار می گیرد.
تجارب کشورهایی مانند ایتالیا، فرانسه، آلمان و ژاپن در زمینه بهره برداری از آبهای معدنی، نشان داده است که اگر این منابع طبیعی با برنامه ریزی درست و بطور بهینه مورد بهره برداری قرار گیرند، علاوه بر ارزشهای اقتصادی، می توانند بخشی از هزینه درمان بیماران را نیز کاهش دهند.
شهرستان سرعین وروستاي بیله درق به دلیل ویژگیهای زمین ساختی، یکی از کانونهای مهم آب معدنی و آب گرم کشور است و در گوشه و کنار این منطقه، آبهای گرم معدنی متعددی با خواصی ویژه وجود دارد که سالیان سال مورد استفاده مردم محلی، توریستها و گردشگران مختلف قرار گرفته است.
موضوع مطالعه حاضر آب معدني روستاي بیله درق واقع در3 كيلو متري شهرستان سرعین است در این مطالعات، مورد بررسی قرار گرفته اند.

 

فصل اول: کلیات
1-1: مقدمه
امروزه مساله جهانگردي بيش از هر زمان ديگري مورد توجه قرار گرفته است. جهانگرد و صنعت جهانگردي جايگاه ويژه اي براي خود پيدا نموده است، تا جايي كه در اكثر كشورها با مسائل مهم دولتي در رقابت مي باشد.
در جهان امروز، مساله تبادل فرهنگي برداشته شدن مرزها و برطرف و برگردان اقتصادي بيشتر اين صنعت به نسبت ديگر امور با توجه به رو به اتمام بودن ذخاير طبيعي كشورها از طرف ديگر، جايگاه مهم توريست و صنعت توريسم را بهتر معرفي مي نمايد.
از اين رو مطالعات و برنامه ريزي گسترده اي بر روي اين مهم در حال انجام است تا كشورها در هر لحظه موفقترين مسيرها را پيش روي اين صنعت ترسيم نمايند.
ايران از نظر دارا بودن پتانسيل جذب توريست داراي امتيازات بالايي مي باشد.
اين سرزمين پهناور با مساحتي در حدود 1648 هزار كيلومتر مربع به علت پيشينه طولاني تاريخي و خصوصيات ويژه اقليمي از مهمترين كشورهاي توریستی به شمار مي رود.(خسروي،1388،58) قدمت طولاني تاريخي، فرهنگ و تمدن غني، كشور ما را داراي دستاوردها و آثار كرده است و از طرفي، به علت وجود چهار فصل در يك زمان از ويژگيهاي خاص اقليمي برخوردار است.
اين نوع آب و هوايي تبعات زيادي را در يك زمان از ويژگي هاي خاص اقليمي برخوردار است. اين تنوع آب و هوايي تبعات زيادي را در بر دارد و باعث به وجود آمدن پتانسيلهاي متفاوت و جذابي هم از نظر طبيعي و هم مصنوعي بقراي جهانگردان مي شود، اما بنا به مشكلات موجود جهت جذب توريست كه در مباحث بعدي به آنها مي پردازيم، نتوانسته ايم جايگاه واقعي خود را پيدا كنيم.
علم پزشكي در حال پيشرفتهاي چشمگيري است و زمان در آن تاثير بسزايي دارد. با توجه به حل بسياري از دردها و امراض لاعلاج، به اين نتيجه رسیده اند كه داروها واین روشهاي پيشگيري خود مسبب عوارض جانبي بعدي ميشود. و علت آن استفاده از داروهای شيميايی و در كل ساخته شده بشر است.(كرد بچه،1388،132) اما در تحقيقات و مطالعات، امزوزه به اين نكته پي برده اند كه درمان از راه طبيعي بهتر بوده و اين روش عوارض جانبي بعدي را به دنبال نخواهد داشت.(صفائي،1373،125)
براي همين منظور است كه استفاده از داروهاي گياهي (طب گياهي) و آبهاي معدني (آبدرماني) و ديگر روشهاي طبيعي، بالخص در كشورهاي توسعه يافته اي كه خود صاحب بزرگترين پيشرفتهاي پزشكي هستند نيز توصيه ميشود. از اين رو در حال حاضر كشورهايي كه به نحوي داراي چشمه هاي طبيعي مي نمايند.( الکسین سنوری.135.1385)
منطقه سرعين واقع در استان اردبيل در دامنه زيبايی رشته كوه سبلان قرار گرفته است. اين شهر با چشم اندازی طبيعی و زيبا از مناطق نسبتا بكر كشورمان است كه 11 چشمه آبگرم معدنی را كه هر كدام داراي خواص متفاوت و متنوع درمانی خاص خود مي باشند در خود جای داده است. (محمدرضا غفوری 135.1378)
تاريـخ ميگويـد: تمدنهای بـزرگ جـهان در کنـار آبــها و رود خـانه ها بوجـود آمدنـد.(حسین زارعی. 65.1381)
جغرافيا مي گويد: بيشترين سطح زمين را آب تشکيل داده که فعل و انفعالات آن چرخه حيات را مي سازد، از اين فعل و انفعالات درياها و درياچه ها شکل مي گيرند، چشمه ها منشا مي گيرند، و در همه جای اين کره خاکی، آب های گوناگون شکل مي گيرد و بشر نيز استفاده های مختلف از آن مي کند.(خداداد لطفی.145.1378)
امروزه برخی از آبهای زير زمينی که خروشان و جوشان از عمق و ژرفای زمين مي جوشد، و بيرون مي آيد که آنها را آبهای معدنی می گويند.
جلوه های آب متنوع و پر جاذبه است و چشمه هايی آب و آبهای معدنی، علاوه بر شفای درد از ديدنیهای طبيعت، و نشان رمز و راز و شگفتی خلقت است، به همين دليل است که آبهای معدنی در هر نقطه از دنيا وکشورها يقينا محل مراجعه مسافران است.
آبهای معدني کالايی است که مشتريان خود را از راه دور و نزديک بسوی خود مي کشاند.
آب، بخصوص آب معدنی، نه تنها روح و روان را جلا می بخشد، در التيام دردهای جسمی نيز موثر هست و علاج را سرعت مي بخشد.
پروژه پيشنهادی حاضر به گوشه ای از روش آب درمانی با آبهای معدنی، بر مبنای علم و تجربه بشری پرداخته است. گامی کوچک در راهی که مقصدی معين دارد، هرچند طولانی است، و صبر و مداومت طلب مي کند. در واقع به تعبير ديگر، تبديل فضای ناپايدار وغيربهداشتی سنتی، به فضايی پايدار و بهداشتی مدرن، در قالب يک مجموعه آبدرمانی که، صرفا به مقوله درمان با آبهای معدنی است مي پردازد. با توجه به اشاره ای مختصر به سابقه تحقيقات انجام شده درباره مو ضوع، و نتايج بدست آمده در داخل و خارج از کشور و نظرات علمی موجود و با توجه به نمونه هايی در داخل کشور، نياز به تحقيق، در تاريخچه علم آبدرمانی و استانداردهای معماری در اين زمينه می باشد، البه استفاده از نظر کارشناسان مربوطه خالی از لطف نمی باشد.

موضوع مطالعه حاضر آبگرم بیله درق در شهرستان سرعین است در این مطالعات، زمینه های زیر مورد بررسی قرار گرفته اند:
الف: ویژگیهای جغرافیایی طبیعی و انسانی شامل: حدود و موقعیت منطقه، ویژگیهای زمین ساختی، منابع آب، مخاطرات طبیعی، کاربری اراضی، ویژگیهای اقتصادی- اجتماعی و فرهنگی، خصوصیات عام زیست محیطی، وضعیت راهها و دسترسی ها، برق، گاز، آب و…
ب: پتانسیل ها و منابع گردشگری شامل: جاذبه های گردشگری مناطق، وضعیت بهره برداری، تسهیلات و خدمات، محدودیتها و قابلیتها، امکانات اقامتی، حمل و نقل، پذیرایی ها، نیروی انسانی شاغل گردشگری و…
ج: اقتصاد گردشگری شامل: کم و کیف تقاضای موجود، متنوع ساختن مشتریان کنونی، گردشگران آتی و…
د: تجزیه و تحلیل و برنامه ریزی گردشگری مناطق شامل: جمع بندی نتایج حاصل از مطالعات فوق، بررسی و ارزیابی منابع انسانی و مالی مرتبط با توسعه گردشگری و تحلیل نقاط ضعف، قوت، محدودیتها و فرصتهای توسعه گردشگری هر یک از مناطق، پیشنهاد سیاستها و راهبردهای بازاریابی، توسعه جاذبه ها، ساماندهی زیر ساختمانها، توسعه نیروی انسانی، کنترل اثرات، مدیریت و تشکیلات، منابع سرمایه گذاری، نظام بهره برداری، نظام مدیریت و حفظ و نگهداری و…

 

 

فهرست مطالب:

فهرست صفحه
فصل اول : کلیات
1-1: مقدمه 1
1-2: تعریف طرح 3
1-3:دلایل انتخاب طرح 4
1-3-1: هدف طرح 4
1-3-2: اهمیت و ضرورت ابدرمانی 4
فصل دوم : مطالعات (توريسم و اکوتوریسم وآبدر ماني واصول ومبانی نظری ) 5
قسمت اول : الف – مطالعات توريسم و اکوتوریسم 5
2-1-1: توریسم در ایران: 5
2-1- 2:اکوتوریسم (Eco Tourism) 6
2-1- 2:الف- عرصه طبیعت گردی (اکوتوریسم) در استان اردبیل 6
2-1-2:ب- توریسم آبهای معدنی و آبهای گرم: 7
2-1- 2:ب- 1-توریسم آب معدنی در استان اردبیل 7
قسمت دوم : مطالعات در مورد آبدرماني 8
2-2-1:تاریخچه آبدرمانی 8
2-2- 1-الف:تاریخچه درمان با اب در جهان: 8
2-2-1-ب: تاریخچه درمان با اب در ایران: 10
2-2-2:خصوصیات آب و خواص درمانی آن 10
2-2-2-1: خصوصيات فيزيکي آب و خواص درماني آن 10
2-2-2-2:روشهای هیدروترابی فیزیکی بشرح زیر می باشد 11
2-2-2-3:آب سرد 12
2-2-2-4:آبگرم 13
2-2-2-5:رادیواکتیو 14
2-2-2-6:شنا 14
2-2-2-7:هیدروترابی 15
2-2-3-خصوصيات شيميايي و خواص درماني آن 15
2-2-3-1:نمک طعام 15
2-2-3-2:بتاسیم 15
2-2-3-3:گاز کربنیک 16
2-2-3-4:سولفات 16
2-2-3-5:کادمیوم 17
2-2-3-6:سرب 17
2-2-3-7:بیکربنات 18
2-2-3-8:آهن 18
2-2-3-9:کلسیم 18
2-2-3-10:ترکیبات کلر 18
2-2-3-11:سایرموا دمعد نی 19
2-2-4-انواع آب معدني 19
2-2-5 -منشا آبهاي معدني : 20
قسمت سوم: اصول ومبانی نظری و فاكتور هاي تئوري در طراحي 21
2-3- الف : اصول و مباني نظري 21
2-3-ب: فاکتورهای تئوری در طراحی 22
2-3- ب-1: حجم كلي 22
2-3- ب2 :فضاي داخلي 26
2-3- ب3:فضاي خارجي 27
فصل سوم: استانداردها– شرايط و ابعادو برنامه فیزیکی طرح پیشنهادی 29
قسمت اول: استانداردها و شرایط وابعاد 29
3-1-1:مشخصات فضایی و معماری 29
3-1-2:انواع استخرها 29
3-1-:3طراحی معماری استخر 30
3-1-4:اندازه و ظرفیت استخرها 31
3-1-5:تعیین دبی آب سیر کولاسیون استخر: 32
3-1-6:گردش آب جکوزی وحوض آبسرد 33
3-1-7:انواع سونا 34
3-1-8:گرمایش فضاهای جانبی 35
3-1-9:تهویه فضاهای استخر آبدرمانی 35
3-1-10:ورودیهای استخر 37
3-1-11:ضد عفونی 38
3-1-12:کلرزنی 38
3-1-13:کنترل کاهش آب 39
3-1-14:جلوگیری از باشیدگی آب 39
3-1-15:معیارها، آیین نامه ها و ضوابط و پیشنهادات آب گرم بیله درق 40
3-1-16: ضوابط در طراحی استخر 40
3-1-17:روشهای درمان 41
3-1-18: تاسیسات استخر 43
3-1-19: سیستمهای گرمایش با آب و تقسیم بندی آنها 44
3-1-20:شرایط محیطی طرح 45
3-1-21:شرایط اجتماعی 45
3-1-22:عناصر مختلف آبدرماني 49
قسمت دوم : برنامه فیزیکی طرح پیشنهادی 53
3-2-1:برنامه فيزيکي طرح پيشنهادی آبدرمانی بيله درق 53
3-2-2:امکانات مورد نیاز مجموعه: 54
3-2-3: بررسی روابط و استانداردها (برنامه ریزی فیزیکی) 54
3- 2-4: ساختمان آبدرمانی: 55
3-2 -5:قسمتهای وابسته استخر در طراحی آبدرمانی 55
3-2-6:فضاهاي مجتمع آب درماني 58
3-2 -7:امکانات و محدودیتهای زمین طرح: 60
3-2 -8:ويژگيهاي فني سازه طرح پيشنهادي 61
3-2 – 9:مصالح 62
فصل چهارم: مصادیق- نمونه های داخلی وخارجی 62
قسمت اول : بررسی اجمالی مراکز آب درمانی در کشورهای مختلف 62
4-1- 1 -آبهای معدنی جهان 63
4-1- 2- فرانسه 63
4-1- 3 :ژاپن 63
4-1- 4: آمریکا 65
4-1- 5 :ایسلند 65
4-1- 6:خلاصه بررسی مراکز آبدرمانی 65
4-1-7 :نظريه ایجاد مراکز آب درمانی 65
قسمت دوم : بررسی كلي نمونه های خارجی آبدرمانی 66
4-2-1 مجموعه آبدرمانی کالدا Galdea 66
4-2-2: مجموعه آب درمانی بادبادن در آلمان 73
قسمت سوم : آبهاي معدني استان اردبيل 77
4-3-1:آبهاي معدني استان اردبيل 77
4-3-2:عناوين چشمه هاي آب معدني شناسايي شده در استان اردبيل 78
قسمت چهارم : آبهای معدنی شهر توریستی سرعین 82
4-4-1- آبگرم قره سو 82
4-4-2: آب گرم ساری سو 82
4-4-3 :آب گرم گامیش گولی 82
4-4-4:آب گرم ژنرال 83
4-4-5: آبهای گرم پهن لی 83
4-4-6:آب گرم یئل سویی 83
4-4-7: آب گرم بش باجیلار 83
4-4-8: مجتمع آب درمانی سبلان 84
4-4-9: مجتمع آبدرماني شابيل 87
4-4-10:مجتمع آبدرماني سردابه 92
فصل پنجم: تحليل سايت 94
5-1: تحليل سايت 94
5-2:دلايل انتخاب سايت پروژه بيله درق 94
5-3: چشمه های معدنی ویلا درق (ویله دره) 95
5-4: بررسي سايت پلان مجتمع پيشنهادي 98
5-5: بررسي سايت ازديدگاه اقــــليم: 99
5-6: سايت پيشنهادي در طرح تفصيلي روستاي بيله درق 100
5-7: دلايل انتخاب سايت پيشنهادي 100
5-8: شيب و توپوگرافي زمين سايت 103
5-9:امکان ورود ، توزيع و نفوذ به سايت پيشنهادي 103
5-10: ديد و منظر 103

 

فهرست جداول صفحه
جدول شماره(2-1) اکوتوریسم دراستان اردبیل 6
جدول شماره (3-1)سرانه به ازای هرشناگر به مترمربع 32
جدول شماره (3-2) روشنایی 46
جدول شماره (3-3) برنامه ریزی فیزیکی مجموعه ابدرمانی 56
جدول شماره (3-4) فضای اداری و خدماتی 57
جدول شماره (3-5) فضای اقامتی 58
جدول شماره (4-1)آبهای معدنی اردبیل وسرعین 78
جدول شماره (4-2) آبهای معدنی مشکین شهر 79
جدول شماره (4-3)آبهای معدنی نیر 80
جدول شماره (4-4) آبهای معدنی کوثر- خلخال-هشتچین 80
جدول شماره (4-5) آبهای معدنی نمین 81
جدول شماره (4-6)جدول مشخصات آبهای معدنی استان اردبیل 81
جدول شماره (4-7)برنامه ریزی فیزیکی مجموعه آّبدرمانی شابیل (طبقه همکف) 90
جدول شماره (4-8)برنامه ریزی فیزیکی مجموعه آّبدرمانی شابیل (طبقه اول) 91
جدول شماره (4-8)برنامه ریزی فیزیکی مجموعه آّبدرمانی شابیل (زیرزمین) 92
جدول شماره (4-10) جدول چکیده اطلاعات ارقامی وآماری چشمه آبگرم سردابه 92

 

فهرست تصاویر صفحه
تصویر (2-1) تصوير موج آب 23
تصویر (2-2) تصوير موج آب 23
تصویر (2-3) تصویر سایت مورد نظر 23
تصویر (2-4) تصویر طرح پیشنهادی 23
تصویر (2-5) تصویر طرح پیشنهادی 24
تصویر (2-6)طرح پیشنهادی ورودی مجتمع اب درمانی 25
تصویر (2-7) تصوير طرح پيشنهادي براي نور گير منحني سقف مجتمع آبدرماني 25
تصویر (2-8) تصوير لایه های زمین را نشان میدهد که بصورت لایه ای روی هم افتاده اند 26
تصویر (2-9) تصاويرزير مراحل مختلف در طراحي ومعماري( الهام گرفته از موج آب) 27
تصوير(3-1) نمايي از استخر(شابيل ) 31
تصوير(3-2)نمایی از استخر (سبلان) 31
تصوير (3-3)محل دریچه های ورود و خروج 32
تصویر (4-1)تصاوير مختلف از فضاي داخلي آب درماني 64
مجموعه آبدرمانی کالدا 66Galdeaتصویر(4-2)
تصوير (4-3)مجموعه آبدرمانی کالدا نماي خارجي كالدا 70
تصوير (4-4)مجموعه آبدرمانی کالدا نماي ديگر 70
تصویر (4-5)پلان طبقه ترازاول كالدا 71
تصویر (4-2) پلان تراز دوم كالدا 72
تصویر (4-6) پلان ترازسوم كالدا 72
تصوير (4-7)مجموعه آبدرمانی کالدا فضاي جانبي آن 73
تصوير (4-8)مجموعه آبدرمانی بادن بادن تصوير ايزومتريك 73
تصوير( 4-9)مجموعه آبدرمانی بادن بادن تصاوير مختلف از فضاي مختلف آب درماني 74
تصوير (4-10)مجموعه آبدرمانی بادن بادن تصاوير مختلف از فضاي خارجي وداخلي آب درماني 75
تصویر (4-11)تصاوير مختلف از فضاي داخلي آب درماني 76
تصوير (4-12)مجموعه مجتمع آب درمانی سبلان 84
تصوير (4-13)مجموعه آب درمانی سبلان (رختكن و سونا) 85
تصوير (4-14)مجموعه آب درمانی سبلان( سالن اصلي استخرواستخر اب سرد) 86
تصوير (4-15)سالن فيزيو تراپي 86
تصویر (4-16) سايت پلان مجتمع آبدرماني شابيل 88
تصویر (4-17)مجتمع آبدرماني شابيل طبقه اول 88
تصوير (4-18) (( پرسپکتيو ) 89
تصوير (4-19) (( رستوران )) 89
تصوير (4-20) مجتمع آبدرماني شابيل (( جکوزي )) 89
تصوير (4-21) (( دوشهاي عمومي )) 89
تصوير (4-22)مجتمع آبدرماني شابيل (( استخر )) 90
تصوير (4-23) (( استخر )) 90
تصویر (4-24) پلان آبدر ماني سردابه 93
تصویر (4-25) پلان بام 93
تصویر (4-26) مقطع پروفيل عرضي از گرافيك سايت 94
تصوير (5-1)سالن استخر بعدازآبگیری(تابستان) 96
تصوير (5-2) سالن استخر قبل از آبگيري (زمستان) 96
تصوير (5-3)نمايي از روستاي بيله درق 97
تصویر (5-4) سايت پلان مجموعه 97
تصویر (5-6):تاثيرباد غالب بر سايت پيشنهادي 99
تصویر (5-7) دسترسيهاي سايت پياده وسواره 101
تصوير (5-8) نماهاي مختلف از سايت پلان مجتمع نقشه آبدرماني(پيشنهادي) 101
تصوير (5-9) مجتمع نقشه آبدرماني دسترسيهاي سايت پلان 102
تصوير (5-10)تصوير كلي از ديد ومنظر رو به جنوب و محل سايت پيشنهادي 103

 

 

خرید رساله:

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. راهنمای خرید و دانلود فایل

خرید نقشه های مکس و اتوکد + رندرها:

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. راهنمای خرید و دانلود فایل
  • فرمت رساله: word – حجم : 16 مگابایت
  • فرمت نقشه ها: dwg , max – حجم: 17 مگابایت
  • فرمت رندر و پوسترها: bmp – حجم: 31 مگابایت
  • حجم فایل ها: 64 مگابایت

************************************************************************************

  • برای مشاهده لیست رساله و مطالعات های معماری اینجا را کلیک نمائید.
  • سفارش انجام رساله و طرح پذیرفته می شود.
  • شماره پشتیبانی و سفارشات معماری : 09037758555 – 10 صبح تا 4 عصر
  • ایمیل های پشتیبانی : parsacad.com@gmail.com – info@parsacad.com
  • رساله معماری با رساله معماری هم تبادل می شود و نیاز به خرید نیست.

************************************************************************************

 

تصاویر فایل رساله  نقشه ، رندر و پوسترها:

رساله مجتمع آبدرمانی,مطالعات مجتمع آبدرمانی,پروپوزال مجتمع آبدرمانی,دانلود رساله مجتمع آبدرمانیرساله مجموعه آبدرمانی,مطالعات مجموعه آبدرمانی,پروپوزال مجموعه آبدرمانی,دانلود رساله مجموعه آبدرمانی

,طرح نهائی مجموعه آب درمانی,برنامه فیزیکی مجموعه آب درمانی,مطالعات تطبیقی مجموعه آب درمانی,مطالعات پایه مرکز آب درمانی,مطالعات مجتمع آب درمانی,رساله مجتمع آب درمانی سرعین,رساله مجتمع آب درمانی بیله درق,طرح نهائی مجتمع آب درمانی بیله درق سرعینمطالعات پایه مرکز آب درمانی,مطالعات مجتمع آب درمانی,رساله مجتمع آب درمانی سرعین,رساله مجتمع آب درمانی بیله درق,طرح نهائی مجتمع آب درمانی بیله درق سرعینرساله مجتمع آب درمانی سرعین,رساله مجتمع آب درمانی بیله درق,طرح نهائی مجتمع آب درمانی بیله درق سرعین

رساله مجتمع آب درمانی سرعین,رساله مجتمع آب درمانی بیله درق,طرح نهائی مجتمع آب درمانی بیله درق سرعیننقشه مرکز آب درمانی - نقشه مجموعه آب درمانی - نقشه مجتمع آب درمانی - دانلود نقشه مجتمع آب درمانیدانلود پلان اتوکدی مجتمع آب درمانی - پلان معماری مجتمع آب درمانی - اسکیس از مجتمع آب درمانی

مطالعات مجموعه آب درمانی,رساله مجموعه آب درمانی,پایان نامه مجموعه آب درمانی,طرح نهائی مجموعه آب درمانی,برنامه فیزیکی مجموعه آب درمانی,مطالعات تطبیقی مجموعه آب درمانی,مطالعات پایه مرکز آب درمانی,مطالعات مجتمع آب درمانی,رساله مجتمع آب درمانی سرعین,رساله مجتمع آب درمانی بیله درق,طرح نهائی مجتمع آب درمانی بیله درق سرعینطرح نهائی مجموعه آب درمانی,برنامه فیزیکی مجموعه آب درمانی,مطالعات تطبیقی مجموعه آب درمانی,مطالعات پایه مرکز آب درمانی,مطالعات مجتمع آب درمانی,رساله مجتمع آب درمانی سرعین,رساله مجتمع آب درمانی بیله درق,طرح نهائی مجتمع آب درمانی بیله درق سرعینمطالعات تطبیقی مجموعه آب درمانی,مطالعات پایه مرکز آب درمانی,مطالعات مجتمع آب درمانی,رساله مجتمع آب درمانی سرعین,رساله مجتمع آب درمانی بیله درق,طرح نهائی مجتمع آب درمانی بیله درق سرعین

مطالعات مجتمع آب درمانی,رساله مجتمع آب درمانی سرعین,رساله مجتمع آب درمانی بیله درق,طرح نهائی مجتمع آب درمانی بیله درق سرعینرندر مجتمع آب درمانی,پوستر مجتمع آب درمانی سرعین,رندرهای مجتمع آب درمانی بیله درق سرعین,طرح نهائی مجتمع آب درمانی بیله درق سرعین

 

 

نظر و دیدگاه خود را بفرستید



siavash torabi گفت:

salam . man donbale mozoe payan ame karshenase memari hastam . mozoe abhaye darmane chetori mitonam bashoma tabadole etelaat konam etlaatam bayad dar che hade bashe .aghe shomareii bezaren betonam tamas begheram mamnon misham .ba tashakor torabi

سلام
مطالعات تنها با مطالعات تبادل می شود.
در غیر این صورت می توانید از بالا مطالعات را دریافت نمائید.

مهدی گلعذاری گفت:

slm . man donbale motaleaate ab darmani bodam ke shoma darin mikhastam begam man etelaate memari daram harchi ke bekhahin mije tabadole etelaate memari bokonim

با سلام
رساله با رساله تبادل می شود.
اگر رساله ای دارید که گروه ما کار نکرده است اطلاع دهید تا با رساله مجتمع آب درمانی تبادل شود.
در غیر این صورت می توانید خرید انجام دهید و همان لحظه فایل را دریافت نمائید.

مهدی گلعذاری گفت:

با عرض سلام و خسته نباشید
اولا عیدتون مبارک ایشالا هزار سال به این سالها.
من در مورد مطالعات آب درمانی رساله می خاستم گفتم اگه مایلید تبادل اطلاعات کنیم فقط واس من واجبه این مطالعات .با تشکر

مریم خادمی گفت:

سلام من مطالعات آب درمانیو لازم دارم.چطو میتونم باشما تبادل اطلاعات کنم؟

پاسخ به : مریم خادمی
:

Firefox 37.0 Windows 7

سلام من مطالعات آب درمانیو لازم دارم.چطو میتونم باشما تبادل اطلاعات کنم؟

با سلام
رساله با رساله تبادل می شود.
درخواست خود را به ایمیل سایت ارسال نمائید:
admin@parsacad.com

محمدرضا قاسمی گفت:

سلام چطور میتونم با شما تبادل کنم؟

پاسخ به : محمدرضا قاسمی
:

Firefox 38.0AlexaToolbar Windows

سلام چطور میتونم با شما تبادل کنم؟

با سلام
درخواست خود را به ایمیل سایت ارسال نمائید:
admin@parsacad.com

محسن گفت:

سلام
رساله مجتمع آبدرمانی بسیار خوب و جامع بود
تشکر از سایت شما

سعید گفت:

سلام لطفا چند نمونه نقشه و طرح آماده از مجموعه های آب درمانی در ایران و یا کشورهای دیگر در سایت بذارید. تشکر

فول پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019




اولین و قوی ترین پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019 و ویری نکست + آرشیو متریال و مبلمان و صحنه های آماده رندر حرفه ای در فلش مموری (برای اسکچاپ 2016 تا 2019) / آموزش ها از صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته شامل تمامی مباحث از مدلسازی تا رندرگیری

قیمت: 1.500.000 تومان