صفحه اینستاگرام پارساکد

نمایش دسته بندی مطالب

لیست مطالب صفحه اصلی

مقاله پاورپوینت معماری خانه های هوشمند 35 اسلاید

خانه هوشمند چيست؟
خانه هوشمند معمولاً یک خانه یا ساختمانی است که در آن از تجهیزات خاصی با ساختار ویژه جهت کنترل و مانيتورينگ خانه استفاده مي گردد.
فرض كنيد در يك زمستان سرد ناگهان تصميم مي گيريد كه تعطيلات آخرهفته را به دور از جنجال و هياهوي شهر شلوغ خود با استراحتي كوتاه در يكي از شهرهاي خوش آب و هواي كشور بگذرانيد . تصور كنيد در هنگام بازگشت به سوي محل سكونت خود با يك پيام كوتاه از طريق تلفن همراهتان به راحتي محيط خانه را پذيراي حضور خود مي كنيد. بخاري ها را روشن و دماي مطلوبتان را در اتاق ها و فضاي خانه فراهم مي كنيد ، آب گرم حمام را محك مي زنيد و چراغ ها را پيش از رسيدن روشن مي كنيد تا در هنگام ورودتان به منزل هيچ مشكل خاصي نداشته باشيد. از سوي ديگر با يك پيام كوتاه مشابه به محل مسكوني تان در شهر مي توانيد از خاموش بودن همه چراغ ها مطمئن شويد و با به كار انداختن سيستم ايمني خانه از شر دزدها در امان باشيد. حتي در هرلحظه از طريق صفحه نمايش تلفن همراه قادر خواهيد بود درون منزلتان را ببينيد. درواقع ديگر زمان آن رسيده است كه بانوي خانه از دغدغه هاي هميشگي بسته بودن شير گاز و نشت ماشين لباسشويي و … ساعت هاي فعاليت و استراحت خود فارغ شود، زيرا قابليت هاي نوين خانه هاي هوشمند چنان امكانات گسترده اي را در اختيار خانواده ها قرار مي دهد كه هر مشكلي در كمترين زمان ممكن از ميان برداشته مي شود و رفاه و آسايش بسياري براي آنان به ارمغان مي آورد.

مقاله پاورپوینت معماری خانه های هوشمند 35 اسلاید,مقاله پاورپوینت خانه های هوشمند,مقاله خانه هوشمند,تحقیق پاورپوینت خانه های هوشمند,تحقیق خانه هوشمند,دانلود پروژه پاورپوینت معماری خانه های هوشمند,مقاله درباره خانه های هوشمند,تحقیق درباره خانه های هوشمند,پروژه درباره خانه های هوشمند,خانه هوشمند,خانه های هوشمند,مقاله معماری خانه های هوشمند

 ویژگی ها
1- كنترل و مانيتورينگ تجهیزات منزل در همه زمان ها با استفاده از پانل هاي كنترلي نصب شده در محل هاي مورد علاقه مانند اتاق خواب والدين و در بيرون از منزل با استفاده از خط تلفن يا مبايل و يا اينترنت .
2- تنطیم کردن دمای منزل و فعال کردن سیستم سرمایشی و گرمایشی برای رسیدن به آن دما تا علاوه بر ايجاد محيطي مطلوب از اتلاف انرژي جلوگيري نمود .
3- کنترل کودکان با استفاده از دوربین هاي قرار داده شده درمنزل.
4- سيستم هاي امنيتي ( دوربين هاي مدار بسته، قفل هاي الكترونيكي و …) موارد استفاده
1- کنترل و مانيتورينگ خانه و تجهیزات داخلی آن هنگام خارج شدن از منزل.
2- کنترل و مانيتورينگ ویلاهای خارج شهر.
3- کنترل و فضاهاي سبز خانه ها و ويلا ها ( آبياري خودكار و…).
امکانات
روشنایی اتوماتیک : در یک خانه هوشمند چراغ همه فضاها با حضور فرد به صورت اتوماتیک روشن و پس از خروج آن مجددا خاموش می شود.
شیر برقی گاز : با نصب این شیر در ورودی اصلی گاز واحد می توان از داخل و یا خارج منزل توسط دستگاه BEMS آن را کنترل کرد، همچنین در هنگام وقوع حریق ، نشت گاز و یا زلزله به صورت اتوماتیک توسط دستگاه قطع می شود.
اعلام سرقت : دستگاه BEMS مجهز به یک سیستم اعلام سرقت پرضرفیت در 16 زون می باشد که هرکدام به صورت جداگانه می تواند فعال یا غیر فعال شود.
تلفن کننده : دستگاه BEMS در زمان وقوع سرقت ، حریق یا نشت گاز به صورت تلفنی شما را مطلع می نماید.
کنترل تردد : دستگاه BEMS دارای یک سیستم کنترل تردد است که در هنگام ورود به منزل با کشیدن کارت بر روی دستگاه کارتخوان ضمن خاموش شدن دزدگیر ، قفل برقی باز می شود.
سناریو : دستگاه BEMS بیست (20) برنامه قابل تنظیم یا سناریو دارد که هر سناریو فقط با یک کلید ریموت اجرا می شود. به طور مثال می توان کلید شماره 1 را برای سناریوی خروج از منزل تعریف کرد : همه چراغ ها و کولر خاموش ، دزدگیر فعال ، شیر برقی گاز اصلی قطع و صفحه کلید ها قفل شوند.

 

 

تصاویر فایل:

مقاله خانه هوشمند,تحقیق پاورپوینت خانه های هوشمند,تحقیق خانه هوشمند,دانلود پروژه پاورپوینت معماری خانه های هوشمند,مقاله درباره خانه های هوشمند,تحقیق درباره خانه های هوشمند,پروژه درباره خانه های هوشمند,خانه هوشمند,خانه های هوشمند,مقاله معماری خانه های هوشمند

خرید آنلاین:

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. راهنمای خرید و دانلود فایل
  • فرمت فایل: pptx پاورپوینت  – 35 اسلاید – حجم فایل: 2 مگابایت

نظر و دیدگاه خود را بفرستید



فول پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019




اولین و قوی ترین پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019 و ویری نکست + آرشیو متریال و مبلمان و صحنه های آماده رندر حرفه ای در فلش مموری (برای اسکچاپ 2016 تا 2019) / آموزش ها از صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته شامل تمامی مباحث از مدلسازی تا رندرگیری

قیمت: 1.500.000 تومان