صفحه اینستاگرام پارساکد

نمایش دسته بندی مطالب

لیست مطالب صفحه اصلی

مقاله پاورپوینت دکوراسیون در اتاق خواب 86 اسلاید

اتاق خواب
اتاق خواب یکی از جاهای مهم و محل استراحت ، آرامش و کسب انرژی است . بنابراین هرگونه وسایل اضافی مانند تلویزیون ، کامپیوتر و وسایل ورزشی در اتاق خواب اضافی تلقی می شود . حدود یک سوم ازعمر آدمی درخواب میگذرد . اتاق خواب محلی برای رفع خستگی ، تجدید قوای بدن ، نشاط روان و فعالیت بعد از خواب است . اتاق خواب شما باید مكاني گرم و راحت باشد تا شما بتوانيد در پايان يك روز پركار در آن به آرامش برسيد. اتاق خوابي كه فاقد فضايي گرم و راحت با دكوراسيوني مناسب نباشد تنها يك اتاق از اتاق هاي خانه شماست. اتاق خواب شما بايد به قدري دنج و تسكين دهنده باشد كه به محض ورود تمام استرس ها و تنش ها را فراموش كند و تنها به آرامش و استراحت فكر كند. مهم نیست که اتاق خواب شما بزرگ است يا كوچك زيرا اتاق خواب شما به هر اندازه و شكلي كه باشد مي توانيد با اجراي چند تكنيك و رعايت چند نكته مهم در آن اتاق خوبي گرم و دانشين داشته باشيد. براي آموختن اين موارد در اين مطلب با ما همراه شويد.
مقاله پاورپوینت دکوراسیون در اتاق خواب 86 اسلاید,دانلود مقاله معماری دکوراسیون داخلی اتاق خواب,مقاله دکوراسیون اتاق خواب,تحقیق معماری داخلی اتاق خواب,پروژه پاورپوینت دکوراسیون داخلی اتاق خواب,مقاله درباره دکوراسیون داخلی اتاق خواب,تحقیق درباره معماری داخلی اتاق خواب,دانلود پروژه دکوراسیون داخلی اتاق خواب,دکوراسیون داخلی اتاق خواب

توصیه هایی در مورد اتاق خواب
پنجره ها را باز کنید تا هوا و اکسیژن کافی به داخل اتاق نفوذ کند و در آن جریان پیدا کند .
هنگام شب ، استفاده از نور شمع (وارمر)مناسب است . اگر این مکان وجود ندارد ، برای تنظیم نور از سوئیچ کم و زیاد کننده نور استفاده نمائید.
طیف رنگی از سفید تا شکلاتی برای اتاق خواب مناسب است .
اتاق خواب دارای بزرگترین مبلمان است پس از ایجاد تعادل در آن اهمیت زیادی دارد . برای این منظور از دو پاتختی در دوطرف تخت استفاده کنید (یکی کافی نیست)
بهتر است بالای تخت لبه دار باشد . معمولا جنس چوب که با پوشش نرم پوشیده شده باشد مناسب است .
اتاق خواب خود را مرتب و سازمان يافته نگه داريد. شما نمي توانيد انتظار داشته باشيد در اتاق خوابي كه از شدت بهم ريختگي كف اتاق ديده نمي شود احساس گرما و راحتي كنيد. تمام وسايل و لباس هاي خود را در جاي مخصوص خود قرار دهيد و اتاق را از هرگونه بهم ريختگي دور نگه داريد.
رنگ سقف و دیوار را طوري انتخاب كنبد كه به گرم كردن فضا كمك كنند. رنگ هاي طلايي, قرمز, پرتقالي ، زرد و قهوهای مایل به زرد سبب گرم شدن محيط مي شوند. از رنگ هاي تيره و سرد براي اتاق خواب خود دوري كنيد زيرا اين گونه رنگ ها تا زماني كه هدف شما داشتن اتاق خوابي گرم و راحت است هيچ جايي در اتاق خواب شما ندارند. از دو طيف رنگي در اتاق خواب خود استفاده كنيد طيف روشن تر براي سقف و طيف تيره تر براي ديوارها مناسب است.
چيدمان وسايل اتاق خواب خود را به نحوي انجام دهيد كه فكر مي كنيد بهترين است. اگر اتاق خواب شما كوچك است دقت كنيد كه تنها وسايل ضروري را در آن قرار دهيد و از وسايل كوچك و ظريف و تا حد امكان چند منظوره استفاده كنيد تا از شلوغ  شدن فضا جلوگيري شود اما اگر اتاق شما به اندازه کافی بزرگ است، سعی کنید با قرار دادن چند مبل تكنفره راحت و يك قفسه كتاب زيبا محيطي راحت و گرمي را مهيا كنيد. فقط مطمئن شويد كه فضاي كافي در اختيار داريد و براحتي مي توانيد در اتاق خود عبورومرور داشته باشيد و براي اينكه به وسيله اي نخوريد مجبور به تغيير مسير نباشيد.
براي پرده از رنگ هاي خنثي و هماهنگ با رنگ دكوراسيون اتاق استفاده كنيد. حتما شمع هاي زيبا را در دكوراسيون اتاق خواب خود بگنجانيد. زيرا اين عناصر دكوري زيبا نه تنها سبب زيبايي اتاق خواب شما مي شود بلكه به طرز شگفت انگيزي سبب گرماي اتاق خواب شما مي شود.
نور دراتاق خواب
نور در اتاق خواب یکی از عناصر اصلی در آن به شمار می آید . چرا که نوع نورپردازی و همچنین شدت نور تاثیر بالیی در ایجاد آرامش و راحتی در افراد دارد.
یک نور بسیار ملایم برای شب ها، باعث می شود تا شما به راحتی خوابتان ببرد و یک خواب راحت و آسوده داشته باشید. همچنین یک نور قوی باعث می شود شما صبح ها با انرژی و شاداب از خواب خود بیدار شوید . مهمترین چراغ و نور در اتاق خواب چراغ هایی است که در کنار تخت خواب است. این چراغ ها برای زمانی کارایی دارند که یکی از شما می خواهید کتاب بخوانید یا تلویزیون تماشا کنید و فرد دیگری می خواهد بخوابد. برای قرار دادن این چراغ ها شما می توانید از دیوار پشت تخت استفاده کنید و چراغ را روی دیوار نصب کنید. دقیقاً مشابه چراغ هایی که در هتل ها وبالای تخت از آن ها استفاده می شود. برای این کار از یک دیوار کاذب هم می شود استفاده کرد. چراغ ها را می توانید با استفاده از این دیوار پشت آن نصب کرد. یا ساده ترین راه آن است که از چراغ های خواب روی میز کنار تخت یا همان چراغ خواب رومیزی استفاده کنید.
اگر از چراغ های پشت تخت استفاده می کنید این نکته را باید مورد توجه قرار دهید که ارتفاع چراغ ها پشت سرتان نباید زیاد باشد. اگر از تختخواب دو نفره استفاده می کنید حتماً آنها را جدا کنید و کلید را هم به صورت جدا قرار دهید . اگر هم به سراغ چراغ خواب های رومیزی رفته اید دقت کنید که ارتفاع آنها طوری تنظیم شود که نور مستقیم به صورت شما نخورد. اما راه حل های دیگری هم هست که شما می توانید در نور و تنظیم آن در اتاق خوابتان استفاده کنید.
توصیه های نورپردازی در اتاق خواب
از کلیدهای دیمر یا همان تنظیم کنند های نور در اتاق خوابتان استفاده کنید. از این کلیدها حتی برای چراغ اصلی اتاق خواب هم می توانید استفاده کنید. بدین ترتیب شما می توانید نور را به دلخواه تنظیم کنید.
اگر نور خورشید که از پنجره اتاق داخل می شود مستقیم به صورت شما می خورد و باعث اذیت شما می شود، راه کار این است که از پرده های حصیری یا کرکره ای استفاده کنید تا از این مشکل نجات پیدا کنید.
کلید چراغ ها را در کنار در ورودی اتاق قرار دهید تا به هنگام وارد شدن و همین طور خارج شدن از اتاق بتوانید چراغ ها را روشن و خاموش کنید. کلید چراغ ها را علاوه بر کنار در، کنار تختخواب هم بگذارید. بدین ترتیب شما دیگر نیازی به این ندارید که برای خاموش کردن چراغ ها از تخت خواب بیرون بیایید.
اگر از صندلی در اتاق استفاده می کنید، ارتفاع آنها مشکل برای شما ایجاد می کند. سعی کنید از صندلی های کوتاه افقی استفاده کنید. در غیر اینصورت سایه آنها روی صورت شما می افتد.
از شمع در اتاقتان استفاده نکنید. البته تا زمانی که مطمئن نشده اید قبل از اینکه خوابتان ببرد آن را خاموش خواهید کرد.
اگر چراغ آویزان در نقطه ای است بین دیوار و پنجره مطمئن باشید هرکاری که شما انجام می دهید را همسایه شما از پنجره خواهد دید.

 

تصاویر فایل:

پروژه پاورپوینت دکوراسیون داخلی اتاق خواب,مقاله درباره دکوراسیون داخلی اتاق خواب,تحقیق درباره معماری داخلی اتاق خواب,دانلود پروژه دکوراسیون داخلی اتاق خواب,دکوراسیون داخلی اتاق خواب

خرید آنلاین:

در پایان خرید ، لینک دانلود فایل نمایش داده می شود و به ایمیل شما ارسال خواهد شد. راهنمای خرید و دانلود فایل
  • فرمت فایل: pptx پاورپوینت – 86 اسلاید – حجم فایل: 7 مگابایت

نظر و دیدگاه خود را بفرستید



فول پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019




اولین و قوی ترین پکیج جامع آموزش اسکچاپ 2019 و ویری نکست + آرشیو متریال و مبلمان و صحنه های آماده رندر حرفه ای در فلش مموری (برای اسکچاپ 2016 تا 2019) / آموزش ها از صفر تا صد از مبتدی تا پیشرفته شامل تمامی مباحث از مدلسازی تا رندرگیری

قیمت: 1.500.000 تومان